لیگ برتر والیبال بانوان جدال سریک و سایپا برای رتبه دوم جدول/ تلاش یزدی ها برای جبران شکست خانگی

ساعت: 10:00
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1921868

دیدار تیم های سریک گنبد و سایپا تهران به همراه نتیجه دیدار پیکان و صدیک هدیه جایگاه تیم های سه رده بالای جدول هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال بانوان را مشخص می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دوازدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران، جمعه ۲۵ دی ماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای گنبد، تهران، اصفهان و یزد پیگیری می شود.

یکی از حساس ترین دیدارهای این هفته، دیدار سریک و سایپا در گنبد المپیک است. دیداری که اگر فارغ التحصیلان مریم هاشمی در تیم سایپا سه امتیازی نشوند، نمی توانند به رده دوم جدول رده بندی صعود کنند. البته دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود سریک گنبد به پایان رسید و سایپا راه سختی برای رسیدن به رده دوم جدول دارد.

از سوی دیگر، سریک گنبد که در تلاش برای بازپس گیری صدر جدول است، همچنان باید به نتایج و امتیازات پیکان برای خروج پیکان از دیدارهای پیش رو نگاه کند. گنبدی ها در حال حاضر با 10 برد و 29 امتیاز تنها یک امتیاز از صدر جدول فاصله دارند و سایپایی ها با 9 برد و 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند.

در دیگر دیدار این هفته پیکان تهران از ساعت 12 روز 25 آذرماه در سالن ساپکو میزبان صدیک گیفتار از وارنا است. شاگردان پیکان فارغ التحصیل فاطمه رشیدی که با 10 برد و 30 امتیاز در صدر جدول قرار دارند در این دیدار به دنبال تثبیت جایگاه خود و تکرار برد رفت و برگشت مقابل حریف خواهند بود.

دانش آموختگان نیلوفر سرمست نیا در تیم وارنای سدیک گیفتار که به دنبال جبران شکست دور اول و ارتقای جایگاه خود هستند، در حال حاضر با یک برد و سه امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارند.

مس رفسنجان در سومین دیدار از هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان در سالن یگانگی یزد به مصاف طلوع مهر می رود. نبرد بین تیم‌های پنجم و ششم جدول، برد هر یک از آنها موقعیت آنها را تغییر نمی‌دهد و با مشخص شدن چهار تیم صعودکننده به نیمه‌نهایی در هفته یازدهم به مرحله پلی‌آف می‌روند و در بازی‌های باقی‌مانده لیگ، هدف تیم ها کسب امتیاز بیشتر خواهد بود.

دیدار رفت دو تیم در رفسنجان با نتیجه 3 بر یک به سود مسیحیان به پایان رسید و حالا رکابزنان در تلاش هستند تا این شکست را در خانه جبران کنند. مس رفسنجان با چهار برد و 12 امتیاز و طلوع مهر یزد با سه برد و 9 امتیاز به ترتیب در رده های پنجم و ششم قرار دارند.

در دیدار پایانی هفته دوازدهم که در سالن ملت شهر اصفهان برگزار می شود، ذوب آهنی میزبان تیم جهانبین چهارمحال است. ذوب آهن اصفهان در دور نخست در خانه حریف را 3 بر صفر شکست داد و در این دیدار به دنبال تکرار پیروزی مقابل شهرکردی خواهد بود.

تیم جهانبین فارغ التحصیل صبا خسروی نیز به دنبال تنها برد و فرار از قعر جدول رده بندی است که در حال حاضر بدون برد و یا امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

ذوب آهن اصفهان که هفته گذشته با پیروزی مقابل مس رفسنجان صعود خود به پلی آف را قطعی کرد، در این دیدار به دنبال بهبود وضعیت خود خواهد بود. این تیم با هفت برد و 22 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13:00

سریک گنبد – سایپا

تهران، تالار ساپکو، ساعت 12 ظهر

پیکان تهران – صدیق هدیه وارنا

اصفهان، تالار ملت، ساعت 13:00

ذوب آهن اصفهان – جهانبین چهارمحال

یزد، تالار یگانگی، ساعت 13

طلوع مهر یزد – مس رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید