رقابت های لیگ برتر والیبال بانوان و جوانان زرتشتی برای کسب سهمیه پلی آف/ اسامی داوران و ناظران در هفته شانزدهم اعلام شد.

ساعت: 12:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۹
کد خبر: 1801870

رویارویی حساس ریف و جوانان زرتشتی در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان شاید تکلیف تک سهمیه باقی مانده پلی آف را مشخص کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته شانزدهم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران جام سردار دلها فردا (پنجشنبه 29 آذرماه) با 5 دیدار در فارس تهران (دو دیدار) پیگیری می شود. کبریت)، اصفهان و یزد.

هفته شانزدهم لیگ برتر بانوان در حالی آغاز می شود که 7 تیم سایپا، ذوب آهن، باریجاسان، پیکان، مس رفسنجان، ستارگان فارس و مهرسان تا کنون صعود کرده اند و این هفته جدال حساس و دیدنی بین دو اصفهانی رقم خورد. تیم های ریف و جوانان زرتشتی شاید آخرین سهمیه باشد.
شاگردان راشل آرا تاکنون در تیم ریف 4 و 11 امتیاز کسب کرده و در رده هشتم قرار دارند. در صورت پیروزی اصفهانی ها در پنجمین دیدار این هفته، سهمیه تک پلی آف باقی مانده به آنها تعلق می گیرد. در غیر این صورت بازی هفته هفدهم یا هجدهم سرنوشت تیم صعود کننده را رقم خواهد زد.

در بالای جدول اما نبرد جذاب ذوب آهن برای بازپس گیری جایگاه خود در بالای جدول توسط نارنجی پوشان سایپا دیدنی خواهد بود. شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا از یک سو تمام تلاش خود را می کنند تا در روز مهمانی در فارس ستاره ها را شکست دهند و جایگاه خود را در رده اول جدول حفظ کنند. از سوی دیگر ذوب آهن که هفته گذشته اولین باخت خود مقابل باریجاسانان را تجربه کرد تا شاهد از دست دادن برتری باشد، در هفته شانزدهم هدفی جز برد مقابل بانوان ورامین ندارد و به نظر می رسد کار سختی برای رسیدن به این هدف در پیش باشد. . ندارد. مگر این که شاگردان نسرین حزنی که تا به حال برنده نشده اند و در لیگ برتر امتیاز می گیرند، این هفته غافلگیر شوند. سایپا و ذوب آهن در حال حاضر 14 برد و 41 امتیاز دارند و در صورت پیروزی هر دو تیم در دیدارهای هفته شانزدهم مقابل حریفان خود این میانگین است و امتیازات هر دو تیم تیم برتر را مشخص می کند.

باریجاسان و پیکان به عنوان تیم های سوم و چهارم جدول هفته آرامی را پیش رو دارند چرا که برد و باخت در این هفته تغییری در جایگاه این دو تیم ایجاد نمی کند. کاشانی در والیبال در خانه به مصاف مهرسان می رود و شاگردان اعظم عدی در مهرسان که با 6 برد و 17 امتیاز در رده هفتم قرار دارند، در صورت پیروزی شانس صعود به رده ششم جدول را دارند. البته به شرطی که ستاره های فارس (6 برد، 18 امتیاز و رتبه ششمی) مقابل سایپا حرفی برای گفتن نداشته باشند.

در خانوار بین پیکان و مس رفسنجان شرایط مشابه باریجسانی و مهرسان خواهد بود. پیکان هر چقدر هم که برد تغییری در موقعیت ایجاد نمی کند، اما باخت رفسنجانی که تا اینجای کار 7 برد و 22 امتیاز کسب کرده، جایگاه این تیم در رده پنجم را تهدید می کند.

* اسامی داوران و ناظران هفته شانزدهم
سازمان فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدارهای هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال بانوان را اعلام کرد که برنامه کامل و لیست داوران و ناظران به شرح زیر است:

فرس سالن ابوالفتی ساعت 14
ستاره های فارس – سایپا
ناظر فنی: مریم امینی، داور: پریچر گفاری، داور اول: فرحناز گاویدل، داور دوم: شیما حققی زاده

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.
عسل پیکان – رفسنج
ناظر فنی: مهین مومن، ناظر داور: منیه صادقی، داور اول: ملیه نوری، داور دوم: گلاتکین پذیره

اصفهان، تالار ملت، ساعت 14.
ذوب آهن – بانوان ورامین
ناظر فنی: مریم آذربایجان، رئیس داور: محبوبه زرنوی زاده، داور اول: ماندانا مطیعی حقیگی، داور دوم: فاطمه فرج

راید، تالار یگانگی، ساعت 14.
جوانان زرتشتی – ریف اصفهان
ناظر فنی: فائزه جعفری، ناظر داوران: زهره اعتمادی فر، داور اول: معصومه اسماعیل زاده، داور دوم: معصومه شعبانی

تهران، خانه والیبال، ساعت 17.
مهرسان – باریجسانی
ناظر فنی: آذر منشی، داور ارشد: شهناز برادران مهاجری، داور اول: هدیه صابری، داور دوم: مرضیه ابراهیم زاده
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید