لیگ برتر والیبال بانوان آغاز مرحله نیمه نهایی با مخالفت مدعیان/داوران و ناظران راه دور پلی آف معرفی شد.


ساعت: 10:34
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۲
کد خبر: 1807736

مرحله نیمه نهایی لیگ والیبال بانوان با چالش انتقام پیکان مقابل سایپا و دیکته برتری دو تیم ذوب آهن و باریجاسان در موازنه قوا آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال برترین های باشگاه های بانوان ایران با حضور 4 تیم سایپا، ذوب آهن، باریج از 13 تا 15 بهمن ماه برگزار می شود. اسانس و پیکان میزبان سالن فدراسیون والیبال. شد.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان فردا (شنبه 23 بهمن ماه) با دو دیدار پیگیری می شود و در اولین دیدار این مرحله تیم سایپا از ساعت 14 به مصاف پیکان می رود. خودروسازان تهرانی در حالی به مصاف یکدیگر می روند که پیش از این در هفته هشتم (دور) مرحله گروهی شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر پیکانی را شکست دهند و دیدار هفته هفدهم (دوره برگشت) نیز به همین ترتیب بود. نتیجه پرتقال ها رفته بودند.

به نظر می رسد شاگردان نیلوفر رشیدی در پیکان که گفته بودند در دو دیدار مرحله گروهی مقابل حریف شکست خوردند، انگیزه لازم برای جبران باخت در بازی برگشت را دارند. اما بدون شک افرادی که نارنجی پوشیده اند چاره ای جز تکرار موفقیت های قبلی خود ندارند. سایپا در پایان مرحله گروهی با 17 برد و 50 امتیاز در صدر جدول قرار گرفت. پیکان نیز 12 برد و 47 امتیاز کسب کرد و چهارم شد.

سالن والیبال فدراسیون از ساعت 17 میزبان دو تیم ذوب آهن و بریدجاسان خواهد بود. ذوبی ها در پایان مرحله گروهی 16 برد و 47 امتیازی شدند و حالا با کت و شلوار میزبان تیم دوم جدول هستند و پرونده کاشانیه با 15.47 امتیاز بسته شد و در رده سوم جدول قرار گرفت.

جدال دو تیم در مرحله مقدماتی یک بار به سود اصفهانی ها تمام شد و یک بار کفه ترازو سنگینی کرد. ابتدا ذوب آهن در هفته ششم با نتیجه 3 بر 2 از سد حریف گذشت و در بازی برگشت (هفته پانزدهم) شاگردان فرزانه شعبان با نتیجه 3 بر 0 حریف را غافلگیر کردند. پلی آف

دیدار برگشت پلی آف روز دوشنبه (25 بهمن) برگزار می شود و باریجس اسنس و ذوب آهن از ساعت 14 به مصاف هم می روند. پیکان و سایپا نیز از ساعت 17 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

بازی های نیمه نهایی به صورت دو برد از 3 دیدار برگزار می شود و در صورت نیاز به بازی سوم، چهار تیم مبارز سایپا، پیکان، باریجاسان و ذوب آهن روز سه شنبه 26 بهمن ماه به مصاف هم می روند.

سال گذشته تیم های سایپا، ذوب آهن، پیکان و شهرداری قزوین در مرحله پایانی به صورت گروهی به مصاف هم رفتند و به ترتیب در رده های اول تا چهارم لیگ برتر بانوان قرار گرفتند.

فینال و رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان در قالب یک دیدار 7 بهمن ماه برگزار می شود.

* اطلاعیه داوران و ناظران مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان

فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال بانوان (شنبه 23 بهمن) را به شرح زیر اعلام کرد:

14:00: سایپا – پیکان

ناظر فنی: آذر منشه، ناظر داوری: شهناز برادران مهاجری، داور اول: زینب حقی، داور دوم: پریسا سلطانی و داور ویدئویی: فرحناز گاویدل

5 بعد از ظهر: ذوب آهن – رگباری از اسانس

ناظر فنی: مریم امینی، رئیس داور: فاطمه زندی، داور اول: ماندانا متیو، داور دوم: هدیه صابری و تایید تصویری: زینب حقی

دیدگاهتان را بنویسید