لیگ برتر والیبال شروع دور برگشت با اولویت دریافت سهمیه پلی آف / اعلام اسامی ناظران و داوران در هفته چهاردهم


ساعت: 13:32
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920732

دور برگشت مرحله مقدماتی لیگ برتر مردان با اولویت اول چهارده تیم حاضر در این رقابت ها کسب هشت سهمیه مرحله پلی آف از روز یکشنبه 20 دی ماه آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته اول دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر مردان باشگاه های ایران یکشنبه 20 دی ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرستان ها پیگیری می شود. مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه.

لبنیات خواراز آمل با 12 برد و 34 امتیاز در هفته چهاردهم لیگ برتر خارج از خانه به ایفاسرم اردکان قهرمان نیم فصل و صدر جدول است. شاگردان بهروز عطایی سرمربی خراز در دور اول در آمل با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند و به دنبال سیزدهمین برد خود در این دیدار هستند.

تیم جدول نهم (ایفاسرام اردکان) در تلاش برای کسب هفتمین برد خود در این دیدار است تا به تعداد برد و باخت برابری کند. این دیدار دومین دیدار ایفارام و علیرضا طلوکیان است و با توجه به سال ها همکاری آتای و طلوکیان، رقابت دو مربی بین المللی کشورمان از جذابیت های ویژه این دیدار خواهد بود.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی که با 9 برد و 23 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد در بازی برگشت در رامسر به مصاف خرسان می رود. فارغ التحصیلان خرسان رحمان محمدیراد سرمربی، انگیزه زیادی برای شکست دادن شهداب در اولین بازی خانگی خود در این فصل دارند تا نتیجه دور رفت را تکرار کنند.

رامسری ها هم اکنون با هشت برد و 24 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و برای حفظ جایگاه خود و درخشش صعود به پیروزی در دیدار مقابل شهداب نیاز دارند اما شکست مدافع عنوان قهرمانی حتی در خانه برای هورسانی کار ساده ای نیست.

پیکان تهران که با هشت برد و 27 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد، در هفته اول بازی برگشت در سالن فدراسیون والیبال میزبان گیتی پسند اصفهان خواهد بود. پیکانیس پس از سفر به برزیل و حضور در جام باشگاه های جهان بهبودی لازم را کسب کرده و به عنوان پرافتخارترین تیم این مسابقات آماده رقابت با سایر تیم ها است.

از طرفی شاگردان گیتی پسند که در دور اول با نتیجه 3 بر یک مغلوب پیکان شده بودند به فکر جبران شکست هستند و این مشکل انگیزه مضاعفی برای بازیکنان این تیم خواهد بود. گیتی پسند با 6 برد و 20 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و در شروع بازی برگشت به دنبال کسب برد-باخت خواهد بود.

تیم های نیان الکترونیک خراسان و پاس گرگان در هفته چهاردهم لیگ برتر مردان در سالن مهران مشهد به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید و نماینده مشهد برای جبران این نتیجه به عنوان میزبان به میدان می رود.

پاس با هشت برد و 22 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و نیان الکترونیک با 6 برد و 19 امتیاز در رده هشتم قرار دارد، بنابراین در صورت شکست نماینده گرگان در این دیدار، رتبه وی کمتر از نیان نخواهد بود.

فولاد سیرجان ایران یکشنبه 20 آذرماه در سالن امام علی (ع) میزبان مس رفسنجان است. نبردی که در دور رفت با برتری 3 بر صفر سیرجان به پایان رسید و نماینده رفسنجان در بازی رفت به سختی حریف را شکست داد که موفق نبود.

فولاد سیرجان دور نخست را با هفت برد و 22 امتیاز به پایان رساند و در رده ششم قرار گرفت و در ابتدای بازی برگشت برای کسب یک هشتمین پیروزی تلاش می کند. تیم مس در حال حاضر با سه برد و 11 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارد.

در نود و دومین دیدار لیگ برتر مردان تیم های رویاب ملا و سایپا تهران در سالن زاگرس مریوان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. دو تیم رهیاب و سایپا از نظر رده بندی با اختلاف دو پله ای فاصله دارند اما از نظر تعداد برد، رهیاب با شش برد دو برابر سایپا برد دارد.

تیم سایپا از بازی خارج شد و با وجود خونه به خونه بودن سه بر دو شکست خورد و تنها یک امتیاز گرفت و حالا با ایده سرمربی جدید خود (عظیم جزیده) به مصاف رهیاب می رود.

دیدار پایانی هفته اول دور برگشت این فصل لیگ برتر مردان به دیدار شهرداری های ارومیه و گنبد اختصاص دارد که در سالن غدیر ارومیه برگزار می شود.

این دو تیم نماینده شهرهای رونق والیبال کشور هستند که رقابت آنها را حساس تر می کند و با توجه به پیروزی گنبد در دور اول، حساسیت این دیدار در ارومیه دوچندان خواهد بود.

برنامه کامل هفته اول مرحله دوم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

مشهد، تالار مهران، ساعت 15:00

نیان الکترونیک خراسان – پاس گرگان

مریوان تالار زاگرس ساعت 15

رهیاب ملل مریوان – سایپا تهران

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 15:00

خرسان رامسر – شهداب یزد

سیرجان سالن امام علی (ع) ساعت 15

فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 15

ایفارام اردکان – لبنیات هراز آمل

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00

پیکان تهران – پاس گتی و اصفهان

ارومیه تالار غدیر ساعت 15

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبدپ

همچنین هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی مردان باشگاه های کشور روز یکشنبه 20 دی ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری می شود.

سازمان فدراسیون والیبال اسامی ناظران و داوران دیدارهای این هفته را اعلام کرد که برنامه کامل و لیست ناظران و داوران به شرح زیر است:

مشهد، تالار مهران، ساعت 15:00

نیان الکترونیک خراسان – پاس گرگان

ناظر فنی: یونس حسن زاده، ناظر داوری: حمید حق بین، داور اول: محمدرضا درفش کاویان و داور دوم: جواد مراثی

مریوان تالار زاگرس ساعت 15

رهیاب ملل مریوان – سایپا تهران

ناظر فنی: بهرام سلیمانی، داوران: مسعود کاری، داور اول: مرتضی اکرمی و داور دوم: اکبر شرقی

رامسر، مجموعه ورزشی شهید صدر، ساعت 15:00

خرسان رامسر – شهداب یزد

ناظر فنی: حسین پورکاشیان، ناظر داوری: محمدحسین شفقی، داور اول: داود نافعی و داور دوم: میثم پارس.

سیرجان، مجموعه ورزشی امام علی (ع)، ساعت 15

فولاد سیرجان ایرانیان – مس رفسنجان

ناظر فنی: احمد دامگانی نژاد، ناظر داوری: شهباز صدری، داور اول: وحید پورکاشیان و داور دوم: سجاد خان بابازاده

اردکان، آیت الله خاتمی، ساعت 15

ایفارام اردکان – لبنیات هراز آمل

ناظر فنی: نادر انصاری، ناظر داوری: احمد بندری، داور اول: محمد عشق دوست و داور دوم: علی اکبر پاکدلان

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 15:00

پیکان تهران – پاس گتی و اصفهان

مدیر فنی: امیر تولوکیان، ناظر داوری: مسعود یزدان پناه، داور اول: احمد سرمست و داور دوم: حامد آقابراری

ارومیه تالار غدیر ساعت 15

شهرداری ارومیه – شهرداری گنبد

ناظر فنی: اصغر درفش کاویان، ناظر داوری: علی یاوری، داور اول: کیوان عابدزاده و داور دوم: مرتضی علایی

دیدگاهتان را بنویسید