لیگ برتر والیبال بانوان سایپا و ذوب آهن فینالیست می شوند؟ داوران و ناظران نیمه نهایی معرفی شدند


ساعت: 11:11
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808332

برای نشان دادن قدرت در بازی سرنوشت، فلش و هجوم چیزهای ضروری را بالا ببرید

در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان، پیکان و باریجاسان برای کسب پیروزی تلاش می کنند و در سومین دیدار از فینالیست ها پیشی می گیرند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله پلی آف مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران جام سردار دلها به میزبانی فدراسیون والیبال از 23 تا 29 بهمن ماه در حال برگزاری است. سالن

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی فردا (دوشنبه 25 بهمن ماه) با دو دیدار پیگیری می شود. در اولین دیدار فردا تیم باریجاسان از ساعت 14 میزبان ذوب آهن است. دو تیم قبلی در دور اول این دور به مصاف هم رفتند که شاگردان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن با نتیجه 3 بر صفر حریف را شکست دادند. در صورت پیروزی مجدد اصفهانی ها در بازی برگشت، ذوب آهن با 2 برد راهی فینال می شود. در غیر این صورت سرنوشت تیم صعود کننده در دیدار فینال روز سه شنبه (25 بهمن) مشخص می شود.

دو تیم خودروسازی پیکان و سایپا نیز فردا به مصاف یکدیگر می روند که نارنجی پوشان سایپا پیش از این با نتیجه 3 بر صفر از سد پیکان گذشتند و دیدار روز دوشنبه بسیار تعیین کننده خواهد بود. در صورت پیروزی پیکان، دو تیم در سومین بازی روز سه شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سازمان فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان را اعلام کرد. برنامه مسابقات و اسامی داوران و ناظران به شرح زیر است:

14:00: بار با اسانس – آهن
ناظر فنی: لیلی توکلی، داور ناظر: پریچر گفاری، داور اول: فرحناز گاویدل، داور دوم: زینب حقی و داور ویدئو: هدیه صابری

17:00: پیکان – سایپا
ناظر فنی: مهین مومن، رئیس داور: زهره اعتمادی، داور اول: نسرین حق شناس، داور دوم لیلا ویسی و داور ویدئویی: فرحناز گاویدل
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید