لیگ برتر والیبال بانوان پیروزی آسان سایپا و ذوب آهن در اولین دیدار نیمه نهایی


ساعت: 20:01
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808208

تیم های سایپا و ذوب آهن در اولین دیدار خود از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان با نتیجه 3 بر صفر حریفان خود را شکست دادند تا عنوان دفاع از عنوان قهرمانی تنها یک قدم تا دیدار فینال فاصله داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال برترین های باشگاه های بانوان ایران جام سردار دلها امروز (شنبه 23 بهمن ماه) با دو دیدار در سالن فدراسیون والیبال پیگیری شد.


سایپا 3 – پیکان سفر

در اولین دیدار که از ساعت 14 آغاز شد، خودروسازان تهرانی به مصاف یکدیگر رفتند. پیش از این در هفته هشتم (دور) مرحله گروهی شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا با نتیجه 3 بر صفر پیکان را شکست دادند و دیدار هفته هفدهم (دور و برگشت) با همین نتیجه به سود نارنجی پوشان به پایان رسید.

سایپا در دفاع از عنوان قهرمانی در دیدار امروز با اقتدار و 3 بر صفر رقیب خود را شکست داد تا در سال 1400 به سومین پیروزی خود مقابل این تیم ماشین سواری از لیگ برتر بانوان دست یابد.

شاگردان جوان فاطمه رشیدی سرمربی تیم پیکان در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 17، 25 بر 14 و 25 بر 21 مغلوب حریف شدند.

آذر منسه و برادران شهناز مهاجری ناظر و داور فنی این دیدار 90 دقیقه ای بودند.

زینب حقی، پریسا سلطانی و فرحناز گاویدل نیز به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدیویی این دیدار را قضاوت کردند.

فریبا محمدیان، نایب رئیس بانوان و الساندرا کمدل، سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران از تماشاگران ویژه این دیدار بودند.

دیدار برگشت پیکان و سایپا در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان ساعت 17 دوشنبه 25 بهمن ماه برگزار می شود.


* فولاد 3 – رگبار صفر اسانس

در دومین دیدار که از ساعت 17 آغاز شد دو تیم ذوب آهن و باریجاسان به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در مرحله مقدماتی یک بار به سود اصفهان و یک بار به سود کاشان به پایان رسید.

ذوب آهن پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان در این دیدار 3 بر صفر حریف خود را شکست داد تا برای حضور در دیدار پایانی این رقابت ها تنها به یک پیروزی دیگر نیاز داشته باشد.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم باریج اسانس در این دیدار با نتایج 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 19 شکست خوردند تا راهیابی آنها به دیدار نهایی با چالش جدی روبرو شود.

مریم امینی و فاطمه زندی ناظر و داور فنی این دیدار بودند که 89 دقیقه به طول انجامید.

تیم داوری این دیدار نیز شامل ماندانا متیو، هدیه صابری و زینب حقی به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئویی بود.

این دیدار که با گزارش کیومرث به صورت زنده از شبکه فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد 711 بیننده مجازی را در لیگ برتر بانوان به ثبت رساند.

رکورد قبلی 509 تماشاگر مجازی مربوط به دیدار ذوب آهن و سایپا در هفته نهم مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان بود.

الساندرا کمدل سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران تماشاگر ویژه دیدارهای امروز و اولین بازی نیمه نهایی لیگ برتر بانوان بود.

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بانوان روز دوشنبه 25 بهمن ماه پیگیری می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید