لیگ برتر والیبال بانوان دربی خودروسازان تهران / داوران و ناظران هفته هشتم اعلام شدند

ساعت: 10:55
تاریخ انتشار: 1400/09/14
کد خبر: 1789632

هفته هشتم لیگ برتر والیبال بانوان روز دوشنبه 15 آذرماه با پنج بازی پیگیری می شود که خودروسازان تهرانی در حساس ترین دیدارهای دربی پایتخت به مصاف یکدیگر می روند و ذوب آهن میزبان ستارگان پارسی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران، جام سردار دلا فردا (یکشنبه) با 5 دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان (دو دیدار) و یزد پیگیری می شود. .

خانه والیبال تهران در هفته هشتم میزبان دو دیدار لیگ برتر بانوان است که تیم های پیکان و سایپا در اولین دیدار از ساعت 14 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

این دیدار همانند شهرآورد تهران است که سایپا با 20 امتیاز در این دیدار خارج از خانه صدرنشین جدول است و پیکان با 5 برد و 15 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. برای رسیدن به این هدف پیکانی ها که هنوز امید چندانی به قهرمانی در نیم فصل ندارند باید مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهند تا در آخرین هفته دور رفت به مصاف جوانان زرتشتی یزد بروند.

شهر اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر میزبان دو دیدار است که دیدار اول در سالن ملت این شهر برگزار می شود و ذوب آهن با 7 برد و 20 امتیاز در رتبه دوم یکی از مدعیان قهرمانی است. در جدول، اراده میزبانی از ستارگان ایرانی.
نماینده شیراز در این رقابت ها عملکرد خوبی داشت و در حال حاضر با 4 برد و 11 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد اما قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان در خانه برای بازیکنان جوان کار آسانی نخواهد بود. ستاره های فارس .

تیم ریف اصفهان که اولین برد خود در لیگ برتر بانوان را در هفته هفتم تجربه کرد، در دومین دیدار اصفهان در هفته هشتم در سالن امام علی (ع) میزبان باریج اسانس است.
شاگردان فرزانه شعبان خمسه در تیم کاشان با 5 برد و 19 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و این تیم نیز امید چندانی به قهرمانی نیم فصل ندارد.

تیم های جوانان زرتشتیان یزد و مس رفسنجان دیگر برگزارکنندگان هفته هشتم لیگ برتر بانوان هستند که در سالن یگانگی یزد برگزار می شود. نمایندگان رفسنجان و یزد در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند.

تیم مهرسان در آخرین دیدار این هفته از ساعت 17 در خانه والیبال تهران میزبان شهرداری ورامین است. مهرسان با سه برد و هشت امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و نماینده ورامین بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

* اعلام اسامی داوران و ناظران در هفته هشتم لیگ برتر بانوان
فدراسیون والیبال اسامی داوران و ناظران مسابقات این هفته را اعلام کرد و برنامه و لیست کامل داوران و ناظران به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.
پیکان – سایپا
ناظر فنی: مهران اشرفوریاهی، داوران: پریچر گفاری، داور اول: هدیه صابری و داور دوم: فرحناز گاویدل.

اصفهان، تالار ملت، ساعت 16.
ذوب آهن – پرشین ستارگان
ناظر فنی: آذر منشی، ناظر داوری: شهناز برادران مهاجر، داور اول: زینب حقی و داور دوم: سمانه اسعدیان

اصفهان، تالار امام علی ساعت 16:00
ریف اصفهان – اسانس باریج
ناظر فنی: فائزه جعفری، ناظر داوری: منیه صادقی، داور اول: نسرین حق شناس و داور دوم: رقیه مصطفوی

راید، تالار یگانگی، ساعت 16.
جوانان زرتشتی – عسل رفسنجان
ناظر فنی: نازآفرین فنودی، رئیس داور: محبوبه زرنوی زاده، داور اول: ماندانا متیو هاگیگی و داور دوم: هنگامه پورحسن

تهران، خانه والیبال، ساعت 17.
مهرسان – زنان ورامین
ناظر فنی: مهین مومن، ناظر داور: منصوره هزچین، داور اول: ملیحه نوری و داور دوم: زهرا صالحی
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید