صعود لیگ برتر والیبال سپاهان برای کسب سهمیه پلی آف / تب داغ والیبال در دربی ارومیه

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۲
کد خبر: 1802365

شهراورد ارومیه بین دو تیم شهرداری و آذرباتری و تلاش مضاعف سپاهان برای کاهش سهمیه پلی آف یکی از جذابیت های دیدارهای هفته بیستم لیگ برتر والیبال است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته بیستم مرحله مقدماتی مسابقات والیبال جام باشگاه های برتر ایران «سردار دلا» فردا (یکشنبه 3 بهمن ماه) با هفت دیدار در سیرجان، یزد، ورامین پیگیری می شود. ، تهران، آمل، اصفهان و ارومیه.

تیم برتر سپاهان به عنوان تیمی با 16 برد و 48 امتیاز اختلاف مشخصی را در رده اول جدول ایجاد کرد. این در حالی است که شاگردان رحمان محمدی راد در حال حاضر در تلاش برای تعیین سهمیه پلی آف هستند. نماینده اصفهان در هفته بیستم میزبان ملت های مریوان (10 برد، 30 امتیاز و مقام ششمی) است و در صورت پیروزی در این دیدار باید منتظر نتیجه دیدار پاسگارگان و سایپا باشد. چرا که صعود سپاهان در گرو شکست پاس گرگان در این دیدار است.

پاس گرگان با 9 برد و 28 امتیاز در کارنامه نهمین تیم جدول رده بندی اما میهمان خودروسازان سایپا است. نارنجی پوشان خود را برای این دیدار آماده می کنند که تحولی اساسی در نیمکت مربیگری خود ایجاد کرد. تا پایان هفته نوزدهم تیم ناصر شهنازی با 6 برد و 19 امتیاز در رده سیزدهم قرار گرفت. پستی که کارمندان این باشگاه را راضی نکرد تا از هفته بیستم هدایت این تیم را به سهراب به نژاد بسپارند. حال باید منتظر ماند و دید سایپا با این تغییر چه خواهد کرد.

رقابت شهرداری ارومیه و پیکان برای کسب مقام دوم جدول در هفته بیستم ادامه دارد. شهرداری ارومیه این هفته در شهرآورد ارومیه میزبان تیم آذربایجان است و با توجه به 13 پیروزی و 36 امتیازی که شاگردان محمدرضا تندروان در کارنامه دارند، به نظر می رسد کار سختی مقابل آذرباتری ارومیه (4 برد و 13) نخواهند داشت. امتیاز) بودن. شهرداری ارومیه در صورت پیروزی جایگاه دوم خود را حفظ خواهد کرد. با توجه به علاقه ارومیه ای ها به والیبال، شاید این دیدار به یکی از لذت بخش ترین بازی های تماشاگران در هفته بیستم تبدیل شود.

با این حال پیکان برای تصاحب پست شهرداری ارومیه جدا از نیاز به پیروزی در دیدار هفته بیستم مقابل شهرداری ورامین (7 برد، 24 امتیاز و دهم) باید منتظر شگفتی ارومیه آذربایجان باشد. از شکست دیگر نماینده این شهر در لیگ برتر.

تیم های مقاومت یزد، لبنیات هراز و رهیاب ملل نیز این هفته در رده های چهارم، پنجم و ششم جدول رقابت تنگاتنگی دارند. مقاومت یزد و لبنیات هراز هر کدام 11 برد و 31 امتیاز کسب کرده اند و لغزش و شکست احتمالی هر کدام مقابل حریفان نتیجه ای جز از دست دادن جایگاه در جدول نخواهد داشت. اما اگر مقاومت مقابل هورسان (6 برد، 20 امتیاز، رتبه دوازدهم) پیروز شود و در طرف مقابل آملی ها از سد مس رفسنجان بگذرند (10 برد، 27 امتیاز، رتبه هشتم)، این نقطه میانه و تعیین کننده است. تیم چهارم جدول رده بندی است.

راه یاب ملل مریوان همانطور که گفته شد این هفته میهمان سپاهان است. شاگردان آرش صادقیانی قطعا این هفته میزبان خود را به چالش خواهند کشید تا رتبه ششم خود را حفظ کنند و از غفلت احتمالی دو رقیب اصلی خود یعنی مقاومت یزد و لبنیات هراز آمل استفاده کنند.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان (10 برد، 28 امتیاز و هفتم) در هفته بیستم تقابل جالبی با تیم شهرداری گنبد (7 برد، 24 امتیاز و یازدهمی) خواهند داشت.

برنامه کامل هفته بیستم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

سیرجان سالن شهید سلیمانی ساعت 16
فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری گنبد

یزد، تالار شهداب، ساعت 16:00
مقاومت یزد – هورسان رامسر

ورامین سالن شهید گل عباسی ساعت 16
شهرداری ورامین – پیکان

تهران خانه والیبال ساعت 16
سایپا – گردنه گرگان

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16.
ماندرا هراز – رفسنجان med

ارومیه تالار گدیر ساعت 16
شهرداری ارومیه – آذرباتری ارومیه

اصفهان، تالار نقش جهان، ساعت 17.
سپاهان – راهنمای مردم مریوان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید