لیگ برتر والیبال تولوکیان به شهداب رسید/ دیدار حساس هفته پانزدهم در مهران

ساعت: 15:02
تاریخ ارسال: 1301/10/12
کد خبر: 1921626

چهارشنبه 23 دی ماه هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال در حالی پیگیری می شود که علیرضا طلوکیان با تیم اردکان به مصاف شهداب می رود و همچنین حساس ترین دیدار هفته از نظر جایگاه دو تیم در جدول خواهد بود. در تالار مهران مشهد برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پانزدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های کشور روز چهارشنبه 23 دی ماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای گرگان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان، آمل و اصفهان برگزار می شود.

در جذاب ترین دیدار این هفته تیم ایفاسرم در سالن شاهدیه یزد به مصاف شهداب می رود. هدایت نماینده اردکان بر عهده علیرضا طلوکیان است که سال گذشته سرمربی شهدااب بود و با این تیم عنوان قهرمانی لیگ برتر والیبال را به دست آورد. بنابراین نبرد این مربی جوان کشور با تیم شهداب جذابیت های خود را دارد.
در دور اول ایفارام در اردکان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد و شهدابیس در دیدار خانگی در تلاش برای جبران این نتیجه است اما نماینده اردکان که در هفته چهاردهم موفق شد قهرمان نیم فصل را شکست دهد. انگیزه زیادی برای شکست دادن مدافع عنوان قهرمانی دوباره در مسابقات وجود دارد. تیم شهداب با 10 برد و 26 امتیاز دوم و ایفاسرم با 7 برد و 21 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند.

از نظر رده بندی تیمی در جدول، نیان الکترونیک و خرسان رامسر در هفته پانزدهم لیگ برتر مردان از حساسیت بیشتری نسبت به سایر دیدارهای این هفته برخوردار است زیرا خرسان با 8 برد و 24 امتیاز در رده پنجم و نیان با 7 امتیاز در جدول رده بندی قرار دارند. برد و 22 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد. بنابراین برنده این دیدار با 3 امتیاز در جایگاه بالاتری در جدول قرار خواهد گرفت. در این دیدار حساس به درخواست تیم هورسان رامسر از تایید تصویری برای دقت بیشتر استفاده می شود.
دیدار خارج از خانه دو تیم با نتیجه 3-1 به نفع خرسان فارغ التحصیل رحمان محمدیراد به پایان رسید و نماینده مشهد در دیدار شماره 100 لیگ برتر مردان که پیش بینی می شود این نتیجه را جبران کند، انگیزه زیادی خواهد داشت. بازی خانگی نیان

سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان سومین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر مردان با مصاف تیم های پاز و راهیان نور کشور خواهد بود. پارسی ها در دیدار دور رفت با نتیجه 3 بر 2 پیروز شدند و به دنبال تکرار برتری خود بر حریف هستند.
پاس گرگان هم اکنون با 8 برد و 22 امتیاز در رده ششم قرار دارد و نماینده مریوان با 7 برد و 18 امتیاز در رده نهم قرار دارد.

تیم لبنیات هراز قهرمان نیم فصل که با 12 برد و 34 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، این هفته در سالن پیامبر اعظم (ص) شهرک عامل میزبان شهرداری گنبد است. نماینده گنبد تنها نیمی از سهم لبنیات در جدول یعنی 6 برد و 17 امتیاز را در اختیار دارد و در حال حاضر در رده یازدهم قرار دارد.
بازی دور اول دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود لبنان به پایان رسید و شاگردان بهروز عطایی در این تیم پس از 2 باخت متوالی به خرسان و ایفاسرم به فکر برد هستند تا از نظر روحی و روانی به دوران طلایی خود بازگردند.

پیکان پرافتخارترین تیم لیگ برتر در هفته دوم دور دوم در رفسنجان به مصاف مس می رود، نبردی که انتقام شکست دور اول نماینده رفسنجان است چرا که مسی 22 مهرماه در تهران با نتیجه 3 بر صفر پیکان را شکست داد. .
تیم پیکان فارغ التحصیل پیمان اکبری اکنون با 9 برد و 30 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و به دنبال دو برابر شدن بردهای خود در رفسنجان است. از طرفی تیم مس با 3 برد و 11 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و طبق آمار جدول شانس زیادی مقابل پیکان نخواهد داشت.

گیتی پسند که با 6 برد و 20 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد، این هفته میزبان شهرداری ارومیه است. نماینده ارومیه که در هفته چهاردهم از انتهای جدول به رده دوازدهم صعود کرده بود در این هفته به دنبال یک برد دیگر برای تثبیت جایگاه خود است و از سوی دیگر نماینده اصفهان به دنبال هفتمین برد و صعود به جای بهتری در جدول

تیم های سایپا و فولاد سیرجان در آخرین دیدار از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر در سالن فدراسیون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نارنجی ها به دنبال چهارمین برد خود در این بازی هستند و فولاد سیرجان به دنبال نهمین برد خود است. دیدار اول دو تیم با نتیجه 3 بر صفر به سود فولاد به پایان رسید و شاگردان عظیم جزیده به دنبال انتقام باخت در بازی برگشت هستند.

برنامه کامل هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 15
گردنه گرگان – پوشش جاده مردم مریوان

مشهد، تالار مهران، ساعت 15:00
نیان الکترونیک – هورسان رامسر

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00
سایپا – فولاد سیرجان

رفسنجان سالن 9 ساعت 15
پیکان – مس رفسنجان

آمل تالار پیامبر اعظم (ص) ساعت 15
لبنیات خراز – شهرداری گنبد

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 15:00
گتی پسند – شهرداری ارومیه

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00
شهداب – ایفاسرم

دیدگاهتان را بنویسید