آماده حضور در مسابقات هستیم/ مسابقات قزاقستان اولین تجربه آسیایی با اسانس باریج است


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833914

سرمربی تیم والیبال باریج ملزومات کاشان در نشست خبری پیش از جام باشگاه های آسیا گفت: باریج اسانس آمادگی نسبتا خوبی برای حضور در این رقابت ها دارد و امیدواریم نتایج خوبی کسب کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نشست خبری پیش از آغاز مسابقات والیبال جام باشگاه های آسیا در ورزشگاه آبایی آرنا برگزار شد که در آن مربیان تیم های شرکت کننده به تشریح شرایط تیم خود پرداختند.

فرزانه شعبان خمسه سرمربی اسانس باریج کاشان در این نشست گفت: اسانس باریج کاشان برای اولین بار در این مسابقات شرکت می کند. خوشحالیم که در این مسابقات شرکت کردیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی افزود: تیم باریج اسانس آمادگی نسبی دارد و شرایط خوبی برای رقابت با حریفان خود دارد.

باریج اسانس سرمربی کاشان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره برنامه های این تیم پس از جام باشگاه های آسیا گفت: تیم ملی پس از استراحتی کوتاه آماده سازی خود را برای حضور در جام ملت های آسیا آغاز می کند.

مهسا کدا کاپیتان تیم باریج اسانس کاشان نیز در خصوص وضعیت تیم باریج گفت: آمادگی خوبی داشتیم و آماده حضور در مسابقات هستیم.

مسابقات والیبال قهرمانی بانوان باشگاه های آسیا از فردا (یکشنبه 14 اردیبهشت) در سامایی آغاز می شود و باری اسنشال در اولین روز این مسابقات به مصاف قرقیزستان می رود.

دیدگاهتان را بنویسید