لیگ برتر والیبال بانوان غافلگیر کننده باریج اسانس / کاشانی ها مغلوب پرافتخارترین فینالیست ها شدند


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808858

رکورد جدیدی برای بینندگان اینترنتی همزمان با کمپدل ثبت کرد

تیم والیبال باریج اسانس با شکست ذوب آهن اصفهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان به دیدار فینال این رقابت ها راه یافت و حریف سایپا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز (سه شنبه 25 بهمن ماه) سومین دیدار ذوب آهن و باری اسانس از مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران سالن سردار دلا فدراسیون والیبال پیگیری شد.

در این دیدار تیم والیبال باریج اسانس مقتدرانه در 3 ست متوالی حریف خود را شکست داد تا در دومین حضور خود در لیگ برتر بانوان به دیدار فینال راه یابد.

شاگردان فرزانه شعبان خمسه با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 18 و 25 بر 15 قهرمان این دوره از مسابقات شدند تا در نهایت دو بازی از سه دیدار نیمه نهایی را با پیروزی پشت سر بگذارند و حریف سایپا در دیدار فینال از عنوان قهرمانی دفاع کند.

این پنجمین دیدار تیم های ذوب آهن و باری اسنس از استان اصفهان در لیگ برتر امسال بود که کاشانی در مجموع 3 برد و 2 باخت داشت.

تیم ذوب آهن با 6 قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات است. این تیم همچنین 7 عنوان نایب قهرمانی و 2 مدال برنز در کار خود در لیگ برتر دارد.

ذوبی ها روز پنجشنبه در آخرین دیدار خود در لیگ برتر بانوان 1400 به مصاف پیکان می روند تا مقام سوم را کسب کنند.

این دیدار که توسط علی شاکری به صورت زنده از شبکه فدراسیون والیبال پخش شد، رکورد 992 بیننده مجازی همزمان در لیگ برتر بانوان را به نام خود ثبت کرد.

رکورد قبلی 711 تماشاگر مجازی مربوط به اولین دیدار ذوب آهن و باری اسانس در مرحله نیمه نهایی (23 بهمن) لیگ برتر والیبال بانوان بود.

الساندرا کمدل سرمربی تیم ملی والیبال بانوان ایران از تماشاگران ویژه دیدار امروز دو تیم بود.

هدایت تیم ناظر این دیدار را هاجر نجاتی زاده و منیه صادقی به عنوان ناظر و داور فنی بر عهده داشتند و زهرا شیری، هدیه صابری و زینب حقی به عنوان داور اول، دوم و تصویری این دیدار سرنوشت ساز را قضاوت کردند.

دیدار فینال و رده بندی لیگ برتر بانوان 1400 پنجشنبه 28 بهمن ماه در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید