لیگ برتر والیبال کپی از تیم والیبال فوتبال; سقوط به سایپا در لیگ یک / رونمایی از حریفان در مرحله یک چهارم نهایی


ساعت: 21:00
تاریخ انتشار: 1400/11/24
کد خبر: 1808495

تیم های شهرداری ارومیه، هراز دیری، کپر رفسنجان، شهرداری ورامین، هورسان رامسر، مقاومت شهداب یزد و آذرباتری ارومیه در هفته بیست و ششم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود شکست خوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته بیست و ششم و پایانی مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی جام باشگاه های مردان برتر ایران «سردار دلها» امروز (یکشنبه 24 بهمن ماه) با هفت دیدار در شهرهای ارومیه (دو دیدار)، آمل، رفسنجان، گرگان، تهران و رامسر.


* لبنیات هراز 3 – صفر راهنمای ملل

بهروز عطایی از لبنیات هراز با پیروزی قابل پیش بینی مقابل رهیاب ملل مریوان در آخرین دیدار مرحله گروهی به مقام دوم جدول دست یافت و حریف تیم هفتم در مرحله یک چهارم نهایی فینال شد.

آملی ها در هفته بیست و ششم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 19 و 25 بر 12 مقابل شاگردان آرش صادقیانی در تیم مریوان رهیاب به پیروزی 3 بر صفر دست یافتند و با هجدهمین برد پنجاه و دو امتیازی شدند.

پیش از این و در دور اول، لبنیات هراز با نتیجه 3 بر یک مقابل مریوانیه به برتری رسید.

دیدار دو تیم 74 دقیقه به طول انجامید و علیرضا گیلانی، بهروز جعفری، مسعود زوگی و اسماعیل رزگی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم او را تماشا و قضاوت کردند.


* هورسان 3 – شهرداری گنبد صفر

وی با برتری 3 بر یک مقابل هورسان رامسر گنبدی موقتا از خطر سقوط به لیگ دسته اول خارج شده و برای حل این مهم باید منتظر نتایج سایر تیم ها از پایین ترین جایگاه باشد.

تیم هورسان مسعود آرمات در آخرین دیدار خود در لیگ برتر 1400 مقابل شهرداری گنبد با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد تا انتقام باخت هفته سیزدهم خود را بگیرد.

نماینده رامسر در این دیدار با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 25 بر 10 از سد حریف گذشت تا نهمین پیروزی و سی امتیاز را کسب کند.

از سوی دیگر شهرداری گنبد با این شکست جایگاه دهم خود را تهدید کرد.

هورسان رامسر در هفته سیزدهم با نتیجه 3 بر صفر مقابل شهرداری گنبد شکست خورد.

این دیدار در دقیقه 74 برگزار شد و در آن امین درگنه بازیکن شماره 19 شهرداری گنبد در ست سوم کارت زرد گرفت.

محمدعلی امیدی، مجید محسنیه شوشتری، محمدرضا درفشکویان و اصغر میرزایی به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم تیم ناظر و داور این دیدار را تشکیل دادند.


* شهرداری ارومیه 3 – فولاد سیرجان صفر

تیم شهرداری ارومیه در رقابت دیدنی تیم های میانه جدول با سه امتیاز رده پنجم خود را تثبیت کرد. شاگردان محمدرضا تندروان با نتیجه 16 بر صفر مقابل فولاد سیرجان به برتری رسیدند و به ترتیب 16 و 277 امتیازی شدند تا خود را برای تیم چهارم مرحله پلی آف آماده کنند.

در دیدار امروز که 89 دقیقه به طول انجامید، نماینده ارومیه با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 16 و 25 بر 20 به پیروزی رسید.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان مقام ششمی خود را به خطر انداختند و باید منتظر نتیجه دیدار تیم های رفسنجان و مس سایپا باشند. در صورت پیروزی نماینده رفسنجان، فولاد سیرجان ایرانیان به رتبه هفتم سقوط خواهد کرد.

پیش از این شهرداری ارومیه در هفته سیزدهم دور رفت با نتیجه سه بر دو از سد فولاد ایران سیرجان گذشت.

محمد ابراهیم زاده، امیرحسین نظامی و حسین پورکاشیان ناظران فنی، ویژه و داوری این دیدار بودند. کیوان عابدزاده، مهدی نویدی و وحید پورکاسیان نیز به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئویی این دیدار را قضاوت کردند.


* گردنه صفر گرگان – شهرداری ورامین 3

در روز دیدار خانگی شهرداری ورامین، پاس گرگان با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان شکست خورد تا حریف سپاهان تیم برتر جدول پلی آف باشد. شاگردان ساسان هداپرست نیز با پیروزی به موقع مقابل نماینده گرگان به نهمین پیروزی و امتیاز شهروندی دست یافتند و خطر سقوط تهدیدشان وجود ندارد.

شهرداری ورامین در آخرین دیدار مرحله گروهی با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 18 و 25 بر 20 به سود خود دست یافت و باخت سه دور را جبران کرد.

فارغ التحصیلان عیسی سنگدوینی در تیم پاس که صعودشان به مرحله پلی آف قطعی شده است با این شکست جایگاه هشتم را قطعی کردند.

بهرام سلیمانی، رضا کانو محمدی و علی یاوری ناظران فنی، ویژه و داوری این دیدار بودند. مرتضی اکرمی و محتبی بیداریان نیز به عنوان داور اول و دوم این دیدار را قضاوت کردند.

این دیدار 90 دقیقه به طول انجامید و تیم پاس گرگان در ست دوم کارت تاخیر دریافت کرد. همچنین بازیکن شماره 7 این تیم (اسماعیل مسافر) در ست دوم کارت زرد گرفت.


* مقاومت شهداب یزد 3 – پیکان 2

مقاومت شهداب یزد با پیروزی 2 بر یک مقابل پیکان و رقابتی سخت، حساس ترین دیدار بالای جدول هفته آخر مرحله گروهی را به دست آورد.

شاگردان علیرضا تولوکیان با شکست 3 بر 2 پیکان به مقام سوم جدول دست یافتند و حریف مس رفسنجان در مرحله پلی آف شدند.

یزدی ها در این بازی در ست های اول، سوم و پنجم با امتیازهای 30 بر 28، 25 بر 21 و 15 بر 12 امتیازات را کسب کردند تا پیکان با برتری 25 بر 19 و 25 بر 20 در ست های دوم و چهارم، یک امتیاز این مسابقه را به دست آورد. تنظیم. و برای رتبه چهارم کافی هستند. شاگردان پیمان اکبری با این شکست در مرحله پلی آف به مصاف شهرداری ارومیه می روند.

پیش از این و در دور اول پیکان موفق شد با نتیجه سه بر یک مقاومت شهداب یزد را شکست دهد.

محمد حسن هوشدل، احمد گلچی و نادر انصاری وظیفه نظارت فنی، ویژه و داوری این دیدار را بر عهده داشتند که 154 دقیقه به طول انجامید. داوود نافعی و مرتضی حسن علایی نیز داوران اول و دوم بودند.

در این دیدار شهروز همایونفر بازیکن شماره 10 توسط مقاومت شهداب یزد و رضا صفایی بازیکن شماره. 14 پیکان در ست چهارم کارت زرد گرفت.


* مس رفسنجان 3 – سایپا 2

دیدار رفسنج و سایپا در آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده رفسنج به پایان رسید تا سقوط سایپا در لیگ دسته اول قطعی شود.

بدین ترتیب مس با چهاردهمین پیروزی و سی و هفتمین امتیاز خود به رده ششم جدول صعود کرد و در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف مقاومت شهداب یزد رفت.

در این مسابقات شاگردان اسماعیل بادرنگین در تیم مس در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب 25 بر 19، 25 بر 22 و 15 بر 13 امتیاز گرفتند و دو امتیاز حساس از این بازی را به دست آوردند.

نارنجی پوشان سایپا اگرچه در ست اول شروع خوبی داشتند و با نتیجه 25 بر 15 از حریف پیش افتادند و سپس در ست چهارم با نتیجه 25 بر 20 پیروز شدند، اما با قبول شکست در این رقابت ها و در نظر گرفتن … پیروزی دو تیم شهرداری ورامین و هورسان رامسر به دسته یک سقوط کردند.

پیش از این سایپا در دور اول با نتیجه 3 بر یک مقابل کپر رفسنجان شکست خورد.

امیر تولوکیان، علی اکبر ثابتی پور و محمد شاهمیری در مسابقه 141 دقیقه ای ناظران فنی، ویژه و داور بودند. علیرضا قریب و مهرداد شوشتری داوران اول و دوم این دیدار بودند.


* آذرباطری از ارومیه 3 – سپاهان 1

در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر مردان دو تیم سپاهان و آذرباطری از ارومیه که رده های بالای و انتهای جدول از قبل مشخص شده بود در سالن غدیر ارومیه به مصاف هم رفتند که میزبان میهمان خود را شکست داد. 3 به 1.

تیم سپاهان که با تیمی جوان و با هدایت داوید مکبلی کمک مربی این تیم در این دیدار شرکت کرده بود در ست دوم این دیدار با نتیجه 25 بر 20 پیروز شد.

شاگردان رحمان رئوفی مربی آذربایجانی در ست های اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 25 بر 18 و 25 بر 16 پیروز شدند تا لیگ برتر مردان با شکست در صدر جدول به پایان برسد. رقابت.

تیم سپاهان با قبول این شکست، ششمین ناکامی فصل خود را تجربه کرد و با 59 امتیاز باقی ماند. از سوی دیگر آذرباطری از ارومیه به هفتمین پیروزی خود دست یافت و 22 امتیازی شد.

محمد ابراهیم زاده، امیرحسین نظامی و حسین پورکاشیان تیم مانیتورینگ این مسابقات را تشکیل دادند که به ترتیب نظارت فنی، ناظر ویژه و ناظر مرجع را انجام دادند.

وحید پورکاشیان و میثم پارسه داوران اول و دوم این دیدار بودند که 101 دقیقه به طول انجامید.

تیم آذربایجان در آخرین دیدار به عنوان میهمان مرحله مقدماتی این رقابت ها در اصفهان موفق شد سپاهان را شکست دهد و عنوان شگفتی ساز هفته سیزدهم را از آن خود کند.


اسکوربورد هفته بیست و ششم و رده بندی در پایان مرحله گروهی

در پایان مرحله گروهی تیم های سپاهان، لبنیات هراز، مقاومت شهداب یزد، پیکان، شهرداری ارومیه، موثر رفسنجان، فولاد سیرجان، پاس گرگان، رهیاب ملل مریوان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین، هورسان رامسرمی، ساپا. در رده چهاردهم جدول قرار دارند.

پیش از این تیم های سپاهان، لبنیات هراز، شهداب یزد، پیکان، شهرداری ارومیه، موثر رفسنجان، فولاد سیرجان، پاس گرگان به مرحله پلی آف و ارومیه به لیگ دسته اول سقوط کرده بودند.

تیم سایپا در پایان هفته بیست و ششم مقابل مس رفسنج شکست خورد و به لیگ دسته اول سقوط کرد.

نتایج کامل دیدارهای هفته بیست و ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

* شهرداری ارومیه 3 – ذوب آهن صفر ایرانیان سیرجان; (25-15)، (25-16)، (25-20)

* لبنیات هراز 3 – راهنمای ملل ماریان صفر; (25-16)، (25-19)، (25-12)

* مس رفسنجان 3 – سایپا 2; (15-25)، (25-19)، (25-22)، (20-25)، (15-13)

* گردنه گرگان 0 – شهرداری ورامین 3; (21-25)، (18-25)، (20-25)

* پیکان 2 – مقاومت شهداب یزد 3; (28-30)، (25-19)، (21-25)، (25-20)، (12-15)

هورسان رامسر 3 – شهرداری گنبد صفر; (25-22)، (25-18)، (25-10)

آذربایجان ارومیه 3 – سپاهان 1 (25-23)، (20-25)، (25-18)، (25-16)

جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته بیست و ششم و پایان مرحله گروهی به شرح زیر است:

سپاهان / 20 برد و 59 امتیاز

لبنیات هراز / 18 برد و 52 امتیاز

مقاومت شهداب یزد / 18 برد و 50 امتیاز

پیکان / 16 برد و 48 امتیاز

شهرداری ارومیه / 16 برد و 47 امتیاز

کپر رفسنجان / 14 برد و 37 امتیاز

فولاد سیرجان ایرانیان / 13 برد و 38 امتیاز

پاس گرگان / 12 برد و 38 امتیاز

رهیاب ملل مریوان / 11 برد و 32 امتیاز

شهرداری گنبد / 10 برد و 33 امتیاز

شهرداری ورامین/ 9 برد و 31 امتیاز

هورسان رامسر / 9 برد و 30 امتیاز

سایپا / 9 برد و 29 امتیاز

ارومیه آذربایجان / 7 برد و 22 امتیاز


* مرحله گروهی در یک نگاه

مرحله مقدماتی لیگ برتر 1400 مردان که از 11 مهرماه آغاز شده بود، امشب (عصر یکشنبه 24 بهمن) پس از 182 بازی به پایان رسید.

تیم های سپاهان، لبنیات هراز، مقاومت شهداب یزد، پیکان، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان و پاس گرگان در رده های اول تا هشتم قرار گرفتند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

تیم های ملت های مریوان، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و هورسان رامسر که در رده های نهم تا دوازدهم جدول قرار داشتند در ساعت 1400 مردان به کار خود در لیگ برتر پایان دادند.

دو تیم سایپا و آذرباطری ارومیه نیز به دلیل قرار گرفتن در انتهای جدول از لیگ سال آینده کنار رفتند.

مرحله پلی آف لیگ برتر از روز سه شنبه سوم اسفندماه آغاز و با عملکرد تیم ها از اول تا چهارم در پنجم اسفندماه ادامه خواهد داشت.


* افشای حریفان از مرحله یک چهارم نهایی

تیم های سپاهان، لبنیات هراز، مقاومت شهداب یزد، پیکان، شهرداری ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان و پاس گرگان در رده های اول تا هشتم جدول لیگ برتر قرار گرفتند تا این تیم ها حریفان خود را در مرحله یک چهارم نهایی بشناسند.

مرحله پلی آف لیگ برتر مردان از سه شنبه سوم اسفند ماه آغاز می شود و قرعه کشی مسابقات فردا (دوشنبه 25 بهمن ماه) ساعت 10:00 به صورت آنلاین انجام می شود، اما برنامه مسابقات به شرح زیر است:

سپاهان – پاس گرگان

ماندرا هراز – فولاد سیرجان

مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان

پیکان – شهرداری ارومیه

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید