لیگ برتر والیبال بازگشت هیجانات با شروع مرحله یک چهارم نهایی آغاز می شود / دارندگان رو در رو


ساعت: 14:54
تاریخ انتشار: 14/01/12/01
کد خبر: 1809954

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال با جرقه برتری بر مدعیان قدرت به ویژه تیم هایی که موفق به پیروزی در مرحله گروهی خود در پلی آف نشده اند آغاز می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله اول مسابقات پلی آف والیبال برترین های مردان باشگاه های کشور جام سردار دلها از 12 تا 20 اسفندماه با حضور هشت تیم سپاهان، لبنیات هراز، مقاومت شهداب یزد، پیکان، شهرداری ارومیه برگزار شد. ، مس رفسنجان، فولاد سیرجان و گردنه گرگان.

اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان با 4 دیدار در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 14 اسفند) پیگیری می شود. دو دیدار روز سه شنبه برگزار می شود و در اولین دیدار این مرحله تیم پیکان از ساعت 15:30 به مصاف شهرداری ارومیه می رود.
خودروسازان تهرانی به مصاف نماینده ارومیه می روند که پیش از این دو رالی پنج ست در هفته های نهم و بیست و دوم مرحله گروهی مقابل محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه برگزار کرده و در هر دو مسابقه پیروز شده بود. به همین دلیل رقابت دو تیم در مرحله پلی آف حساس و جذاب خواهد بود. پیکان از یک سو به دنبال تکرار پیروزی های گذشته است و از سوی دیگر شهرداری ارومیه هدفی جز جبران شکست های گذشته ندارد.
شاگردان پیکان در پایان مرحله گروهی با 16 برد و 48 امتیاز در رده چهارم باقی ماندند. شهرداری ارومیه نیز با کسب 16 برد و 47 امتیاز به مصاف پیکان رفت و در مرحله پلی آف پنجم شد.

در دومین دیدار روز سه شنبه تیم سپاهان از ساعت 18:30 میزبان پاس گرگان است. اصفهان با 20 برد و امتیاز رویایی 59 مرحله گروهی را به پایان رساند و در رده نخست قرار دارد، بنابراین پاس گرگان که در مرحله مقدماتی 12 برد و 38 امتیاز کسب کرد، هشتم مقابل سپاهان خواهد بود.
دیدار دو تیم در مرحله مقدماتی در هفته های هشتم و بیست و یکم به سود اصفهان به پایان رسید. به این ترتیب شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان انگیزه لازم را برای جبران شکست های از راه دور در مرحله اول پلی آف خواهند داشت. البته اگر تیم مقتدر و طلبکار سپاهان چنین اجازه ای را به حریف بدهد.

دو دیدار دیگر به عنوان میهمان از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال از ساعت 15:30 روز چهارشنبه (4 اسفند) با مقاومت شهداب یزد و مس رفسنجان آغاز می شود. جایی که شاگردان علیرضا تولوکیان در تیم مقاومت که با 18 برد و 50 امتیاز از مرحله گروهی جدا شدند و در رده سوم جدول قرار گرفتند با قدرت مقابل مس رفسنجان (تیم ششم مرحله گروهی) به دنبال صعود به مرحله هستند. با 14 برد و 37 امتیاز . صعود به نیم دایره. البته یزدی ها برای رسیدن به این هدف باید در برابر شاگردان اسماعیل بادرنگین سخت تلاش کنند. هر دو تیم در حالی راهی مرحله پلی آف شده اند که پیش از این در هفته دوازدهم با تساوی 3 بر 1 مقابل شهداب یزد رفسجان کوپر را شکست داده بودند، بنابراین دیدار هفته بیست و پنجم می تواند با نتیجه 3 بر 1 یزدی ها مقابل حریف به پایان برسد. .

لبنیات هراز روز چهارشنبه از ساعت 18:30 دومین دیدار خود را مقابل فولاد سیرجان برگزار می کند. شاگردان بهروز عطایی مرحله گروهی را به عنوان تیم دوم جدول رده بندی (18 برد و 52 امتیاز) به پایان رساندند و اکنون به عنوان تیم هفتم (13 برد و 38 امتیاز) به مصاف فولاد سیرجان می روند که حاصل 2 بازی در مرحله مقدماتی است. دور یازدهم و بیستم و چهارم به نفع آملی ها به پایان رسیده بود.

تلاش شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان برای معرفی یک عضو مقابل یکی از مدعیان برتر جدول پلی آف دیدنی خواهد بود. با این حال لبنیات هراز قطعا بردهای قبلی در دور دوم مسابقات را فراموش می کند تا مرحله یک چهارم نهایی را با چهره های متفاوت آغاز کند.

دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی با چهار دیدار پنجشنبه و جمعه (14 و 16 اسفند) پیگیری می شود.
بازی های این مرحله به صورت دو برد از سه دیدار برگزار می شود و در صورت نیاز به بازی سوم، تیم های رقیب روزهای شنبه و یکشنبه (18 و 18 اسفند) به مصاف هم خواهند رفت.

مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال ایران در سال 1400 روزهای 22، 25 و 27 اسفندماه برگزار می شود و طبق برنامه لیگ، آخرین بازی روز یکشنبه 22 اسفندماه برگزار می شود. سه شنبه 24 اسفند و در صورت نیاز بازی سوم پنجشنبه 26 اسفند برگزار می شود.

برنامه کامل مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

** اتمام مرحله یک چهارم
سه شنبه 3 افندماه
15:30: پیکان – شهرداری ارومیه
18:30: سپاهان – پاس گرگان

چهارشنبه 25 اسفند
15:30: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان
18:30: لبنیات هراز – فولاد سیرجان

** بازی برگشت کوارتر اول
5نجشنبه 5 صفندماه
15:30: پاس گرگان – سپاهان
18:30: شهرداری ارومیه – پیکان

جمعه 6 مارس
15:30: فولاد سیرجان – لبنیات هراز
18:30: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

** در صورت نیاز به بازی سوم مرحله یک چهارم نهایی
شنبه 7 افندماه
15:30: پیکان – شهرداری ارومیه
18:30: سپاهان – پاس گرگان

یکشنبه 29 مارس
15:30: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان
18:30: لبنیات هراز – فولاد سیرجان
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید