لیگ برتر والیبال پیکان و سپاهان در اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی پیروز شدند


ساعت: 20:35
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810595

پیکان و سپاهان در اولین دیدار پلی آف لیگ برتر در سال 1400 پیروز شدند تا برای صعود به نیمه نهایی تنها به یک پیروزی دیگر نیاز داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله اول مسابقات پلی آف والیبال باشگاه های برتر مردان ایران جام سردار دلها از 12 تا 18 اسفندماه با حضور 8 تیم سپاهان، لبنیات هراز نکست، مقاومت شهداب یزد، پیکان، شهرداری. ارومیه، مس رفسنجان، فولاد سیرجان و گردنه گرگان.

اولین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 14 اسفند) با 4 دیدار پیگیری می شود.


** پیکان 3 – شهرداری ارومیه صفر

در اولین دیدار که از ساعت 15:30 امروز (سه شنبه) آغاز شد، تیم های پیکان و شهرداری ارومیه به مصاف هم رفتند.

خودروسازان تهرانی به مصاف نماینده ارومیه رفته اند که پیش از این در هفته های نهم و بیست و دوم مرحله گروهی دو ست 5 ست را برده بود.

شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در این دیدار با نتیجه 3 بر صفر حریف خود را شکست دادند تا ضمن کسب سومین پیروزی متوالی مقابل شهرداری ارومیه در لیگ برتر 1400 گام مهمی برای صعود بردارند. نیمه نهایی

تیم شهرداری ارومیه در این دیدار در 3 ست متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 18 و 25 بر 19 شکست می خورد تا امیدوار باشد که بقا در این رقابت ها نتیجه دوم (اسفند) باشد. مسابقات 5) و سوم (7 مارس) ). .

تیم پیکان در پایان مرحله گروهی با 16 برد و 48 امتیاز در رده چهارم و شهرداری ارومیه با 16 برد و 47 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.

محمد حسن هوشدل و محمد شاهمیری ناظر و داور فنی این دیدار 93 دقیقه بودند. داوود نافعی، میثم پارسه و مسعود یزدان پناه نیز به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و داور ویدئویی این دیدار را قضاوت کردند.

تیم والیبال پیکان با 12 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم همچنین در این مسابقات 5 عنوان نایب قهرمانی و 4 مدال برنز را در کارنامه خود دارد. پیکان ها همچنین سومین عنوان قهرمانی جهان و قهرمانی باشگاه های آسیا را در فهرست جوایز خود دارند.


* زرینی موفق ترین بازیکن پیکان – شهرداری ارومیه

حمزه زرینی بازیکن پیکان با 14 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد. رحمان داودی با 13 امتیاز بهترین بازیکن تیم شهرداری ارومیه بود.

تیم پیکان در مجموع 75 امتیاز در این ست به دست آورد که 45 امتیاز در حمله، 15 امتیاز در دفاع و 15 امتیاز از خطاهای بازیکنان تیم شهرداری ارومیه است.

نماینده ارومیه نیز در این دیدار در مجموع 56 امتیاز شامل 36 امتیاز حمله، چهار دفاع و 16 امتیاز از اشتباهات شاگردان پیکان به دست آورد.


** سپاهان 3 – گرگان از صفر پاس می دهد

در دومین دیدار که از ساعت 18:30 امروز (سه شنبه) آغاز شد، تیم های سپاهان و پاس گرگان به مصاف هم رفتند.

اصفهانی ها که مرحله گروهی را با 20 برد، 59 امتیاز و مقام اول به پایان رساندند در این دیدار موفق شدند با نتیجه 3 بر صفر گرگان را شکست دهند که با 12 برد و 38 امتیاز در رده هشتم مرحله گروهی قرار گرفتند.

شاگردان رحمان محمدی راد در این دیدار با امتیازهای 25 بر 15، 25 بر 17 و 25 بر 20 پیروز شدند تا تا بیست و دومین پیروزی خود در لیگ برتر 1400، در یک قدمی حضور در جمع چهار تیم نخست باشند. رقابت ..

تقابل دو تیم در مرحله مقدماتی در هفته های هشتم و بیست و یکم به سود اصفهانی ها به پایان رسید و پاس گرگان امروز سومین ناکامی خود را مقابل سپاهان تجربه کرد.

محمد حسن هوشدل و علی عسگر حاجی کاظمی ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. محمدرضا درفشکویان، حامد آقابراری و مسعود یزدان پناه نیز به عنوان داور اول، دوم و تصویری این دیدار را که 80 دقیقه به طول انجامید قضاوت کردند.


* غفور بهترین گلزن بازی سپاهان و پاس است

امیر گفور از تیم سپاهان با 13 امتیاز عنوان موفق ترین بازیکن این دیدار را از آن خود کرد. در تیم پاس گرگان اسماعیل مسافر با 9 امتیاز بهترین بازیکن بود.

تیم سپاهان در مجموع 75 امتیاز در ست های این دیدار به دست آورد که به ترتیب 32 امتیاز در حمله، 12 امتیاز در دفاع، هفت امتیاز در سرویس و 24 امتیاز از خطاهای بازیکنان تیم پاس بود.

نماینده گرگان نیز در این دیدار در مجموع 52 امتیاز کسب کرد که شامل 33 امتیاز حمله، سه دفاع، یک سرویس و 15 امتیاز خطا توسط بازیکنان سپاهان است.

برنامه 2 دیدار باقی مانده مرحله یک هشتم نهایی که فردا (چهارشنبه 4 اسفند) برگزار می شود به شرح زیر است:

15:30: مقاومت شهداب یزد – مس رفسنجان

18:30: لبنیات هراز – فولاد سیرجان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید