لیگ برتر والیبال تقابل حساس پیکان و سپاهان در مرحله بعد / شکست شهرداری و پاس


زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811099

تیم والیبال پیکان تهران با دومین پیروزی خود مقابل شهرداری ارومیه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان رقیب مبارک سپاهان اصفهان در نیمه نهایی این رقابت ها شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی جام سردار دلا قهرمانی برترین های والیبال مردان باشگاه های ایران از امروز (پنجشنبه 5 اسفند) در سالن فدراسیون آغاز شد و فردا (جمعه 5 اسفند) به پایان می رسد.

در دومین دیدار امروز تیم های شهرداری ارومیه و پیکان تهران به مصاف هم رفتند که شاگردان پیمان اکبری در تیم پیکان با نتیجه 3 بر صفر نماینده ارومیه را شکست دادند و به دومین پیروزی متوالی مقابل این تیم دست یافتند و به این تیم رسیدند. نیمه نهایی

شاگردان محمدرضا تندروان سرمربی شهرداری ارومیه در سه ست این رقابت ها با نتایج 25 بر 17، 25 بر 17 و 25 بر 9 مغلوب حریف شدند تا با جام سی و پنجم خداحافظی کنند.

تندروان سال گذشته با هدایت تیم فولاد سیرجان قهرمان لیگ برتر مردان شد اما امسال با تیم شهرداری ارومیه در جمع چهار تیم پایانی این رقابت ها قرار نگرفت. از سوی دیگر یکی از جذابیت های دیدار امروز دو تیم، برخورد پیمان اکبری بود که سال گذشته هدایت تیم شهرداری ارومیه را برعهده داشت.

بدین ترتیب در یکی از دیدارهای مرحله نیمه نهایی لیگ برتر مردان در سال 1400 تیم های فولاد مبارکه، سپاهان اصفهان و پیکان تهران به مصاف هم خواهند رفت.

تیم والیبال پیکان با 12 قهرمانی پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال ایران است. این تیم همچنین پنج عنوان نایب قهرمانی و چهار مدال برنز را در کارنامه خود دارد.

امیر طلوکیان و بهروز جعفری ناظر و داور فنی دیدار 90 دقیقه ای شهرداری ارومیه و پیکان بودند.

مرتضی اکرمی، محمد آقایی و مسعود یزدان پناه نیز به ترتیب به عنوان داور اول، دوم و داور ویدیویی این دیدار را قضاوت کردند.

مهمان ویژه این نشست دکتر حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان بود. در جدال دو تیم ارومیه و پیکان تهران، دکتر محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال نیز از جمله تماشاگران بود.

تیم های والیبال سپاهان و پاس گرگان در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی پلی آف از ساعت 15:30 امروز (پنجشنبه) در سالن فدراسیون به مصاف هم رفتند. رحمان محمدی راد سپاهان در دومین دیدار خود مقابل پاس گرگان با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و جواز صعود به نیمه نهایی را کسب کرد.

فردا جمعه دو دیدار باقی مانده از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر مردان برگزار می شود که برنامه این دو دیدار به شرح زیر است:

جمعه 6 مارس

15:30: فولاد سیرجان ایرانیان – لبنیات هراز آمل

18:30: مس رفسنجان – مقاومت شهداب یزد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید