لیگ برتر والیبال پیروزی شهرداری های گنبد و پاس گرگان در دیدارهای معوقه


ساعت: 19:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۵
کد خبر: 1909063

تیم های پاس گرگان و شهرداری گنبد موفق شدند در دیدارهای معوقه هفته های اول و دوم لیگ برتر مردان در حالی حریفان خود را شکست دهند که برنامه مسابقات بدون تغییر باقی ماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دو دیدار معوقه هفته های اول و دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان برتر باشگاه های ایران امروز (یکشنبه 24 آبان ماه) در شهرهای گنبد و مریوان برگزار شد.

در دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر مردان تیم های شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در سالن المپیک گنبد به مصاف هم رفتند که نماینده ارومیه با نتیجه 3 بر 2 میزبان را شکست داد.

شاگردان جهانگیر سید عباسی در تیم شهرداری ارومیه در ست های اول و سوم با نتیجه 25 بر 23 پیروز شدند اما در ست های دوم، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 13، 29 بر 27 و 29 بر 27 مغلوب میزبان خود شدند. به ترتیب 15-8 تسلیم شدند و تنها یک امتیاز از آن مسابقه گرفتند.

تیم شهرداری گنبد با این پیروزی 9 امتیازی شد و با سه برد در رده دهم باقی ماند و شهرداری ارومیه با قبول این شکست، ششمین شکست فصل خود را متحمل شد و در قعر جدول باقی ماند.

نظارت و داوری این دیدار را مهدی عشوری، خلیل یگانه ماجد، وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم بر عهده داشتند که 136 دقیقه به طول انجامید.

سالن زاگرس مریوان امروز میزبان دومین دیدار لیگ برتر مردان بود و راه ملل میزبان تیم پاس گرگان بود و با نتیجه 3 بر 2 مغلوب این تیم شد.

نماینده مریوان در ست های اول و سوم با نتایج 25 بر 21 و 25 بر 17 پیروز شد اما در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 16 و 15 بر 11 مغلوب حریف خود شد. خانواده، او تنها یک امتیاز در جدول گرفت.

پاز گرگان با این پیروزی پنجمین برد خود را به دست آورد و 13 امتیازی شد تا در رده پنجم جدول باقی بماند. شاگردان رهاب با 4 برد قبلی و 11 امتیاز همچنان در رده هفتم قرار دارند.

محمدعلی امیدی و اصغر میرزایی ناظر و داور فنی این دیدار بودند که 131 دقیقه به طول انجامید.

همچنین محمد عشق دوست و اکبر شرقی به عنوان داور اول و دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

با برگزاری این دو دیدار، تمامی تیم های حاضر در لیگ برتر مردان هفت دیدار خود را انجام دادند و جدول رده بندی این رقابت ها در آستانه آغاز هفته هشتم به شرح زیر است:

لبنیات هراز آمل هفت برد و 20 امتیاز دارد
پیکان تهران پنج برد و 16 امتیاز دارد
فولاد سیرجان ایرانیان پنج برد و 15 امتیاز دارد
هورسان رامسر پنج برد و 15 امتیاز دارد
پاس گرگان پنج برد و 13 امتیاز دارد
شهداب یزد چهار برد و 11 امتیاز
رهیاب ملل مریوان چهار برد و 11 امتیاز دارد
نیان الکترونیک خراسان سه برد و 10 امتیاز
گیتی‌پاس و اصفهان سه برد و 9 امتیاز
شهرداری گنبد سه برد و 9 امتیاز دارد
ایفارام اردکان دو برد و شش امتیاز دارد
سایپا تهران یک برد و پنج امتیاز
مس رفسنجان یک برد و چهار امتیاز
شهرداری ارومیه یک برد و سه امتیاز

هفته هشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران چهارشنبه 27 آبان ماه با هفت دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید