تیم لبنیات لیگ برتر والیبال پیشتاز دیدار خانگی/نبرد حساس پیکان و پاس گرگان است


ساعت: 18:09
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905911

هفته ششم لیگ برتر چهارشنبه 15 آبان ماه با 7 دیدار پیگیری می شود که لبنیات هراز سرگروه این رقابت ها در آمل میزبان رأفر ممل خواهد بود و تیم های پیکان و پاس گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. حساس ترین بازی این هفته

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، ششمین دوره مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر مردان باشگاه های ایران، چهارشنبه 15 آبان ماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان و سواری

در حساس ترین دیدار این هفته به عنوان تیم پیکان (3 برد و 10 امتیاز) و پاس گرگان (3 برد و 8 امتیاز) که در رده های چهارم و پنجم جدول در سالن فدراسیون قرار دارند به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

هر دو تیم به دنبال چهارمین برد و بهبود موقعیت خود در جدول هستند و پیکانی ها که در دو هفته اخیر مغلوب حریف خود شده اند امیدوارند از امتیاز خانگی برای پیروزی استفاده کنند. از طرفی پاز که هفته گذشته ایفارام را شکست داده و یکی از تیم های جوان و قدرتمند این دوره از مسابقات است، در فکر شکست پرافتخارترین تیم مسابقات است.

در دومین دیدار این هفته لیگ برتر مردان تیم شهرداری گنبد در سالن المپیک این شهر میزبان ایفارام اردکان خواهد بود. گنبدی ها با یک برد و 4 امتیاز در رده یازدهم و ایفاسرام با 2 برد و 5 امتیاز در رده هشتم قرار دارند. نماینده اردکان تنها تیم با 2 برد در لیگ برتر است و تلاش می کند با 3 برد در جمع تیم ها قرار گیرد.

تیم شاگردان جهانگیر سید عباسی شهرداری ارومیه این هفته در سالن غدیر میزبان تیم فوتبال ایران سیرجان خواهد بود. ارومیه تنها تیم بدون برد این مسابقات است که در انتهای جدول قرار دارد و این هفته امیدوار است اولین برد خود را در جدال با فولاد سیرجان کسب کند، البته کار آسانی نیست زیرا فولاد سیرجان سابقه قهرمانی دارد. در این مسابقات در حال حاضر 5 برد متوالی 14 امتیاز متوالی در رده دوم جدول و یکی از تنها دو تیم بدون باخت این فصل است.

تیم هورسان رامسر با هدایت رحمان محمدیراد در 5 هفته اخیر لیگ برتر والیبال عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته و این هفته میهمان سالن مخابرات اصفهان خواهد بود.

خرسان تنها شکست خود در هفته سوم را متحمل شد و اکنون با 4 برد و 12 امتیاز در رده سوم قرار دارد و گتی پاسند تازه وارد لیگ برتر مردان نیز با یک برد و 4 امتیاز در رده دهم قرار دارد.

در چهلمین دیدار لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز در تالار پیامبر اکرم (ص) آمل میزبان راهیان نور ملل مریوان است. شاگردان بهروز عطایی آملی که با شکست ایفارام در اواخر بازی هفته اول به صدر جدول صعود کردند، برای حفظ این جایگاه، قرار است با اختلاف 3 امتیازی حریف را شکست دهند.

راهیان نور مریوان نیز با 3 برد و 10 امتیاز در رده هفتم قرار دارد و آرش صادقیانی برای اثبات توانایی شاگردانش به عطایی به عملکرد خیره کننده شاگردانش مقابل سرمربی تیم ملی والیبال ایران می پردازد.

این هفته تیم سایپا میزبان مدافع عنوان قهرمانی شهداب یزد است. شهدابی قصد داشت در خانه شاگردان فرهاد نفرزاده را شکست دهد تا چهارمین برد خود را کسب کند و از رده ششم صعود کند اما نارنجی پوشان نسبت به ابتدای لیگ هماهنگی بهتری دارند و در حال حاضر با یک برد و 5 امتیاز نهم هستند. جداول هستند بنابراین شکست سایپا در سالن شاهدیه یزد کار آسانی برای شاگردان محمدرضا تندروان نخواهد بود.

در آخرین دیدار هفته ششم لیگ برتر مردان، تیم های مس رفسنجان و نیان الکترونیک خراسان در سالن نهم رفسنجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نمایندگان مشهد و رفسنجان با یک برد و 4 امتیاز در رده های دوازدهم و سیزدهم قرار دارند و برنده این دیدار قطعاً چند پله در جدول صعود خواهد کرد.

برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون والیبال، ساعت 16:00

پیکان – گردنه گرگان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 16:00

شهرداری گنبد – ایفاسرم اردکان

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – فولاد سیرجان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16:00

گتی پسند – خرسان رامسر

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00

لبنیات هراز – ملل یاب مریوان

رفسنجان سالن 9 ساعت 16

مس رفسنجان – نیان الکترونیک خراسان

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب یزد – سایپا

دیدگاهتان را بنویسید