لیگ برتر والیبال خروج تیم از گروه شکست ناپذیران / نبرد حساس انتهای جدول در هفته پنجم

ساعت: 11:33
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781955

یکی از تیم های سپاهان، شهرداری ارومیه و لبنیات هراز که با 4 برد و بدون شکست در رده های اول تا سوم جدول قرار دارند، قطعا در هفته پنجم لیگ برتر والیبال ایران شکست خواهند خورد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران جام سردار دلها فردا (یکشنبه) با برگزاری 7 دیدار با میزبانی سیرجان، رفسنجان، گرگان، ارومیه (2 دیدار) پیگیری می شود. ، مریوان و اصفهان.

در مهم ترین دیدار این هفته تیم های سپاهان و لبنیات هراز به مصاف یکدیگر خواهند رفت که با 4 برد بدون شکست و با 11 و 10 امتیاز در رده های اول و سوم جدول قرار دارند.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان این هفته فرصت خوبی دارند تا علاوه بر تثبیت برتری خود، در اولین شکست به مصاف یکی از حریفان جدی لیگ برتر امسال بروند.

از سوی دیگر تیم لبنیات هراز با هدایت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در دیدارهای حساس عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تیم بازنده ای نیست.

نمایندگان اصفهان و آمل در هفته چهارم در یک بازی 5 ست خارج از خانه حریفان خود (ورامین و شهرداری سایپا) را شکست دادند و از نظر ریکاوری پس از یک دیدار دشوار در یک موقعیت قرار دارند و سپاهان امیدوار است با یک برد پیروز شود. نقطه میزبان در این مسابقه

در دیگر بازی مهم این هفته شهرداری ارومیه سومین تیم بدون شکست لیگ برتر در سالن غدیر ارومیه میزبان سایپا خواهد بود و محمدرضا تندروان سرمربی این تیم امید زیادی به قهرمانی نارنجی پوشان در بازی خانگی دارد و لبنیات هراز باید در رتبه اول جدول باشد.

سایپا حریف سرسختی برای تیم های لیگ برتری است، اما از سوی دیگر با توجه به شکست 3 بر 2 لیگ برتر مردان در دو هفته اخیر مقابل لبنیات هراز و شهرداری ورامین، کمی خسته به نظر می رسد و در پنجمین دوره لیگ برتر قرار دارد. یک هفته دور مقابل شهرداری ارومیه سخت خواهد بود. در صورتی که شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه در این هفته به میهمان خود ببازند، هر دو تیم بدون شکست از میدان خارج خواهند شد.

شاگردان سعید رضایی در تیم فولاد سیرجان که با 3 برد و 8 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد در هفته پنجم مرحله مقدماتی خانگی میزبان پیکان خواهند بود.

تیم پیکان هم اکنون با 2 برد و 6 امتیاز در رده ششم قرار دارد و در هفته پنجم به دنبال سومین پیروزی خود در این رقابت ها است تا از مدعیان دور نماند.

در دیدار تیم های انتهای جدولی، دیدار پاس گرگان با هورسان رامسر جذابیت خاص خود را دارد. هورسان بدون برد این هفته به دیدار نماینده گرگان رفت که با یک پیروزی و 4 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

همسایگی استان های گلستان و مازندران حساسیت این دیدار را دوچندان کرده و پاس گرگان به دنبال کسب مقام دوم و قرار گرفتن در میانه های جدول است.

همچنین دیدار تیم های مس رفسنج و شهرداری گنبد که در این فصل تنها یک برد در کار خود دارند میدانی برای آزمون بزرگ سرمربی جدید گنبد است. این مربی در هفته چهارم هدایت شهرداری را برعهده گرفت و در زمین اول مقابل خود موفق شد آذرباطری از ارومیه را در دیداری خانگی از پیش رو بردارد و این هفته در رفسنجانی به دنبال دومین پیروزی خود با این تیم است.

** برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر به شرح زیر است:

ارومیه تالار گدیر ساعت ۱۵

آذربایجان ارومیه – شهرداری ورامین

داور اول: وحید پورکاشیان، داور دوم: مرتضی حسن علایی، ناظر فنی: عسگر درفشکویان، نظارت داور: محسن ترابی و ناظر ویژه: فرج فرج اللهی

سیرجان، تالار سردار سلیمانی، ساعت 16.

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

داور اول: داود نافعی، داور دوم: محتبی آسپرگام، ناظر فنی: محمد پژوه و داوران: علی عسگر حاجی کاظمی

گرگان، تالار امام خمینی، ساعت 16.

گردنه گرگان – رامسر هورسان

داور اول: مهدی نویدی، داور دوم: اسماعیل رزاقی، ناظر فنی: محمد ابراهیم زاده و ناظر ویژه: نورگلی نیازی

رفسنجان، تالار 9 روز، ساعت 16

رفسنجان مد – شهرداری گنبد

داور اول: کادر صادقی، داور دوم: بهزاد جهانگیزی، ناظر فنی: محمد ابراهیم عشق دوست، نظارت داور: علی یاوری و ناظر ویژه: علی اکبر ثابتی پور

مریوان تالار زاگرس ساعت 16

راهنمای مردم مریوان – شهداب یزد

داور اول: مجتبی بیداریان، داور دوم: هادی تیموری، ناظر فنی: سعید روشنبختی و داور ناظر: بهرام سلیمانی

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17:00.

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – لبنیات هراز آمل

داور اول: علیرضا قریب، داور دوم: محمد آقایی، ناظر فنی: احمد دامگانی نژاد و ناظر داور: مجید محسنی شوشتری

ارومیه تالار گدیر ساعت 18.

شهرداری ارومیه – سایپا تهران

داور اول: محمد شاهمیری، داور دوم: میثم پارسه، ناظر فنی: مسعود قاری و داور: بهروز جعفری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید