لیگ برتر والیبال بانوان نبرد حساس بدون شکست در تهران


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: 1301/08/18
کد خبر: 1909669

هفته پنجم لیگ برتر بانوان روز جمعه 29 آبان ماه با برگزاری 4 دیدار و در حساس ترین دیدار تیم های بدون شکست و پیشرو سایپا و سریک در تهران پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران روز جمعه 29 آبان ماه با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران (2 دیدار)، شهرکرد و رفسنجان پیگیری می شود.

در اولین دیدار این هفته در سالن «فدراسیون» تیم های سایپا (12 امتیازی) و سریک (11 امتیازی) که با 4 برد بدون شکست در رده های اول و دوم جدول قرار دارند به مصاف یکدیگر خواهند رفت. و برنده این مسابقه مقام اول جدول را کسب کند، تنها تیم بدون شکست در این فصل باقی خواهد ماند.

در بیستمین دیدار لیگ برتر 1401 بانوان، تیم مس رفسنجان که با یک برد و 3 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، میزبان تولومر یزد خواهد بود. نماینده یزد نیز با یک برد و 3 امتیاز در رده ششم قرار دارد و برنده این دیدار مطمئنا در رده پنجم خواهد نشست.

در دو دیدار دیگر هفته پنجم لیگ برتر بانوان، تیم های بدون برد امتیاز صدیک هدیه وارنا و جهانبین چهارمحال که در رده های هفتم و هشتم جدول قرار دارند، در خانه میزبان حریفان خود خواهند بود. هر دو تیم به عنوان میزبان امیدوارند اولین برد خود را در این رقابت ها کسب کنند.

صدیق هدیه میزبان پیکان است و شاگردان فاطمه رشیدی در تیم پیکان با 3 برد و 9 امتیاز در رده چهارم قرار دارند و جهانبین در شهرکرد میزبان ذوب آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات خواهد بود. زوبی با 3 برد و 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

دو تیم ذوب آهن و پیکان به رده دوم جدول نگاه می کنند و اگر بتوانند حریف خود را شکست دهند فرصت صعود در این رده را خواهند داشت چرا که ممکن است امتیاز آنها بیشتر از امتیازات باشد. بازنده نبرد بین لیدرها (سایپا و سریک).
دیدار جهانبین و ذوب آن از ساعت 14 در سالن تختی شهرکرد آغاز می شود.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به شرح زیر است:

تهران، تالار فدرال، ساعت 13:00

سایپا – سریک

تهران، سالن سایپان، ساعت 13

سدیک گاوتر وارنا – پیکان

رفسنجان سالن 9 ساعت 13

مس رفسنجان – تولومر یزد

شهرکرد، تالار تختی، ساعت 14:00

جهانبین چهارمحال – ذوبخن

دیدگاهتان را بنویسید