لیگ برتر والیبال بانوان نبرد حساس مدعیان عنوان قهرمانی در هفته دوم این رقابت ها


ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904356

تیم های سریک گنبد و پیکان تهران که از مدعیان قهرمانی لیگ برتر بانوان هستند در هفته دوم مرحله مقدماتی این رقابت ها در جدالی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دوم مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران روز جمعه 8 مهرماه با چهار دیدار در شهرهای تهران، گنبد، رفسنجان و یزد پیگیری می شود.

سریک گنبد که برای اولین بار در لیگ برتر حضور دارد و یکی از مدعیان عنوان قهرمانی است، در هفته دوم این مسابقات میزبان تیم پیکان خواهد بود. این دیدار حساس که نبرد تیم های اول (سریک) و دوم (پیکان) محسوب می شود در سالن المپیک برگزار می شود و برنده سه امتیاز این مسابقه شانس زیادی برای صدرنشینی در پایان هفته دوم

ذوب آهن اصفهان که با 6 عنوان قهرمانی پرافتخارترین تیم حاضر در این مسابقات است، روز جمعه میزبان صدیک گیفتار از وارنا خواهد بود. شاگردان نیلوفر سرمست نیا در این دیدار کار سختی دارند و برای دور ماندن از انتهای جدول باید میزبان خود اصفهان که در رده سوم جدول قرار دارد را شکست دهند.

نماینده اصفهان به دنبال دومین برد خود در این مسابقات است اما صدیق گفتار به دنبال اولین برد فصل خود خواهد بود.

شاگردان مریم السادات هاشمی در تیم سایپا تهران که هفته گذشته برابر مس رفسنجان به برتری دست یافتند، در هفته دوم در سالن فدراسیون والیبال به مصاف طلوع مهر یزد خواهند رفت. سایپا با یک برد و سه امتیاز در رده چهارم و طلوع مهر یزد بدون برد و بدون امتیاز در رده ششم قرار دارند.

جهانبین چهارمحال دیگر تازه وارد لیگ برتر بانوان که هفته گذشته مغلوب پیکان حریف شد، این هفته به دنبال پیروزی مقابل مس رفسنجانی است اما مطمئنا رفسنجانی ها هم به دنبال اولین برد خود در لیگ امسال هستند و به راحتی شکست نخواهند خورد. می خورد.

تیم های جهانبین (هفتم جدول) و مس رفسنجان (پنجم جدول) تاکنون بدون برد هستند و برد در این دیدار وضعیت هر دو تیم را بهبود می بخشد.

برنامه کامل دیدارهای هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

تهران، تالار فدرال، ساعت 13:00

سایپا تهران – طلوع مهر یزد

رکورد شطرنج سالن تهتی ساعت 13

جهانبین چهارمحال – مس رفسنجان

اصفهان، تالار ملت، ساعت 13:00

ذوب آهن اصفهان – صدیق هدیه وارنا

گنبد، سالن المپیک، ساعت 13:00

سریک گنبد – پیکان، تهران

دیدگاهتان را بنویسید