رقابت مدعیان لیگ برتر والیبال در دربی حساس سیرجان/گلستان هفته هفتم


ساعت: 10:02
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907232

در مهمترین دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر والیبال، مدعیان و سران جدول در سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت و دربی استان گلستان نیز دیداری مهم برای هر دو تیم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم مرحله گروهی مسابقات والیبال قهرمانی برترین های باشگاه های ایران روز چهارشنبه 20 آبان ماه با برگزاری 7 دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران، سیرجان پیگیری می شود. ، رشت، مریوان و مشهد.

فولاد سیرجان در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته میزبان لبنیات خراز آمل است و این دیدار را می توان نبرد واقعی مدعیان نامید چرا که نماینده آمل با 6 برد متوالی و 17 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. و فولاد سیرجان نیز با 5 برد و 15 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

هر دو تیم در هفته ششم حریفان خود را شکست دادند و با انگیزه زیادی برای اثبات ارزش خود به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اگر این دیدار با نتایج 3-0 و 3-1 به پایان برسد، مطمئناً فاتح میدان به برتری می رسد، بنابراین سیرجانی ها با استفاده از امتیاز خانگی امید زیادی به پیروزی دارند، اما شاگردان بهروز عطایی در تیم لبنانیات نیز منطقه مردان سختی هستند. و به همین دلیل پیش بینی نتیجه این دیدار کار ساده ای نیست.

تیم پیکان که با 4 برد و 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در هفته هفتم لیگ برتر مردان در سالن فدراسیون میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. شاگردان جهانگیر سید عباسی که در هفته ششم با غلبه بر فولد سیرجان تیم دوم جدول به اولین برد خود در این رقابت ها دست یافتند، انگیزه زیادی برای کسب یک پیروزی دیگر دارند و این بار به مصاف تیم سوم جدول می روند.

از طرفی تیم پیکان پرافتخارترین و باتجربه ترین تیم لیگ برتر والیبال است که سابقه پیروزی در دیدارهای مختلف و حساس در سالن فدراسیون مقابل نماینده ارومیه را دارد و همه این موارد حساسیت این دیدار را افزایش می دهد. .

طبق برنامه بازی ها، شاگردان هورسان رامسر که با 4 برد و 12 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، قرار است این هفته در دیداری خانگی به مصاف مس رفسنجان بروند اما تکلیف تیم مس رفسنجان حتی امروز (دوشنبه) همچنان مشخص نیست. 18 آبان) کمیسیون انضباطی فدراسیون تعیین تکلیف می کند.

در دیگر دیدار هفته هفتم لیگ برتر، راهیان نور مریوان میزبان شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی خواهد بود. شهدابی با چهار برد و 11 امتیاز در رده پنجم و نماینده مریوان با سه برد و هفت امتیاز در رده هفتم قرار دارند. شاگردان شهداب سعید رضایی که رقابت تنگاتنگی با هورسان و پیکان دارند به دنبال پنجمین برد خود در این هفته و ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی هستند.

تیم ششم جدول پاس گرگان این هفته در سالن امام خمینی (ره) گرگان به مصاف شهرداری گنبد می رود. دو تیم گرگان و گنبد در دربی استان گلستان به مصاف یکدیگر می روند و همین موضوع حساسیت این دیدار را دوچندان کرده است.

پاس گرگان با 3 برد و 8 امتیاز در رده ششم و شهرداری گنبد با 2 برد و 7 امتیاز در رده نهم قرار دارند.

تیم های ایفارام اردکان (2 برد، 5 امتیاز و رتبه دهم جدول) و نیان الکترونیک خراسان (1 برد، 4 امتیاز و رده دوازدهم جدول) در هفته هفتم لیگ برتر والیبال با گتی پسند اصفهان. (2 برد، 7 امتیاز و رتبه هشتم جدول) و سایپا (1 برد، 5 امتیاز و یازدهم جدول) بازی خواهند کرد.

برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 16

گردنه گرگان – شهرداری گنبد

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16:00

پیکان – شهرداری ارومیه

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 16

ایفارام اردکان – گتی فرندل

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

فولاد سیرجان – لبنیات هزار

رشت، تالار شهدا، ساعت 16:00

خرسان رامسر – مس رفسنجان

مریوان تالار زاگرس ساعت 16

راهنمای مردم مریوان – شهداب یزد

مشهد، تالار مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – سایپا



دیدگاهتان را بنویسید