لیگ برتر والیبال درگیری حساس لیدرها در سیرجان


ساعت: 20:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۵
کد خبر: 1904037

هفته پنجم لیگ برتر والیبال مردان چهارشنبه 6 مهرماه با هفت دیدار پیگیری می شود که تیم های فولاد سیرجان ایران و پکان تهران در حساس ترین دیدار به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان ایران چهارشنبه 6 مهرماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، سیرجان، رشت، مریوان، مشهد، تهران و یزد پیگیری می شود.

در مهم ترین و حساس ترین دیدار این هفته، تیم فولاد سیرجان ایرانیان که یکی از دو تیم بدون شکست مسابقات است و با چهار برد و 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد، در سالن امام علی (ع) میزبان پیکان تهران خواهد بود. پیکان ها نیز با سه برد و 10 امتیاز در رده دوم قرار دارند و همین مشکل حساسیت این بازی را افزایش می دهد.

شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی این هفته در سالن شاهدیه میزبان مس رفسنجان است. شهدابی که با دو برد و شش امتیاز در رده ششم قرار دارند، امید زیادی به سومین برد خانگی دارند تا جایگاه خود را به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ارتقا دهند.

مس رفسنجان با یک برد و سه امتیاز در رده دوازدهم قرار دارد و در صورت باخت و از دست دادن هر سه امتیاز دیدار مقابل شهداب در پایان هفته پنجم نمی تواند بهتر از دوازدهم شود.

شاگردان رحمان محمدیراد در تیم خرسان رامسر این هفته در سالن شهدای رشت میزبان شهرداری گنبد هستند. هورسانی ها با سه برد و 10 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند. اگر هورسان حریف را شکست دهد و فولاد سیرجان مقابل پیکان شکست بخورد چشم به بالای جدول خواهد داشت. البته رسیدن هورسان به بالای جدول به عوامل زیادی از جمله نتایج دو مسابقه و میانگین ارزش ست بستگی دارد.

تیم شهرداری گنبد هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در رده یازدهم قرار دارد و شاگردان رامین بابایی که با غلبه بر نیان الکترونیک به اولین برد خود در هفته چهارم دست یافتند، به دنبال دومین برد خود مقابل هورسان هستند که کار آسانی نخواهد بود. وظیفه.

تیم لبینات هراز آمل با هدایت بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران در هفته پنجم لیگ برتر مردان در خانه والیبال تهران به مصاف سایپا می رود. نماینده آمل نیز تیم بدون شکست این دوره از مسابقات است و با سه برد و 9 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و شکست نارنجی پوشان فرصت صعود به جدول را برای این تیم به ارمغان می آورد.

سایپا تهران هم اکنون با یک برد و چهار امتیاز در رده دهم قرار دارد و شاگردان فرهاد نفرزاده چهارشنبه 6 مهرماه در خانه به دنبال دومین برد فصل خود هستند.

رهیاب ملل مریوان در هفته پنجم لیگ برتر مردان میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. نمایندگان مریوان (دو برد و چهار امتیاز) و ارومیه (بدون برد و بدون امتیاز) در رده های هفتم و چهاردهم قرار دارند.

نین الکترونیکس خراسان شکست ناپذیر این هفته میزبان گیتی پسند از اصفهان در تالار مهران است. مشهدی ها از چهار هفته لیگ برتر تنها یک امتیاز کسب کرده اند و بازی خانگی این هفته فرصت خوبی برای ارتقای رده سیزدهم این تیم است اما شکست مقابل گتی پسند اصفهان که با یک برد در رده نهم جدول قرار دارد. و چهار امتیاز، کار آسانی برای نماینده مشهد است.

در بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر سال 1401 تیم های پاس گرگان و ایفارام اردکان در سالن امام خمینی (ره) شهر گرگان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. هر دو تیم در هفته چهارم مغلوب حریفان خود شدند و پس از سه روز به فکر پیروزی در این بازی هستند تا انگیزه بازیکنان را بالا ببرند. نمایندگان گرگان و اردکان دو پیروزی در کارنامه رسمی خود دارند و به ترتیب با 6 و 4 امتیاز در رده های پنجم و هشتم جدول قرار دارند.

برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 16

پروال گرگان – ایفارام اردکان

سیرجان، سالن امام علی (ع)، ساعت 16

فولاد سیرجان ایرانیان – پیکان تهران

رشت، تالار شهدا، ساعت 16:00

خرسان رامسر – شهرداری گنبد

مریوان تالار زاگرس ساعت 16

راهیان نور مریوان – شهرداری ارومیه

مشهد، تالار مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – مناسب برای گتی اصفهان

تهران، سالن والیبال، ساعت 16:00

سایپا تهران – لبنیات هراز آمل

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب یزد – مس رفسنجان

دیدگاهتان را بنویسید