لیگ برتر والیبال مبارزه حساس لیدرها در اصفهان / هورسانی ها برای اولین بار تلاش می کنند

ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: 1400/08/18
کد خبر: 1782852

تیم های سپاهان و شهرداری ارومیه که بدون باخت و با 5 برد و 14 امتیاز در رده های اول و دوم جدول قرار دارند در حساس ترین دیدار هفته ششم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. اصفهان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران جام سردار دلها فردا (چهارشنبه) با برگزاری 7 دیدار با میزبانی رامسر، گنبد، یزد، ورامین، مریوان، آمل پیگیری می شود. و اصفهان.

رقابت سران جدول مهمترین و حساس ترین دیدار این هفته است که از ساعت 17:00 در سالن 25 آبان مجموعه نقش جهان اصفهان برگزار می شود و شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان به میدان خواهند رفت. میزبانی شهرداری ارومیه

تیم های سپاهان و شهرداری ارومیه هم اکنون با 5 برد و 14 امتیاز در رده های اول و دوم جدول بدون باخت قرار دارند و برنده این رشته علاوه بر صدرنشینی به عنوان تنها تیم معرفی می شود. بدون باخت در این رقابت ها در پایان در هفته ششم.

تفکرات دو مربی جوان والیبال ایران (محمدی راد و تندروان) نقش بسیار مهمی در تعیین برنده این مسابقه دارد، هرچند نمی توان از اهمیت آنالیز دقیق و مناسب در عملکرد تیم برتر این رشته چشم پوشی کرد.

تیم های لبنیات هراز (4 برد و 10 امتیاز) و شهداب یزد (3 برد و 9 امتیاز) که در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند، این هفته میزبان تیم های آذربایجان ارومیه، تیم یازدهم و پاس گرگان هستند. 8- به ترتیب تیم من.

با توجه به عملکرد این تیم و داده های جدول لیگ برتر مردان، آمل و یزد نباید مشکل زیادی برای برد مهمان خود داشته باشند، اما تیم های آذربایجان و گرگان بازیکنان جوان و با انگیزه ای دارند و پیشاپیش شکست نخواهند خورد.

سالن المپیک گنبد میزبان یک دیدار دیگر در هفته ششم لیگ برتر است و تیم شهرداری این شهر به مصاف پیکان پرافتخارترین تیم این رقابت ها می رود.

پیکانی ها که در هفته پنجم با نتیجه 3 بر صفر سیرجان مدافع عنوان قهرمانی را شکست دادند، انگیزه زیادی برای کسب چهارمین برد دارند اما از سوی دیگر شهرداری گنبد با سرمربی جدید خود به ویژه در دیدارهای خانگی غیرقابل پیش بینی است. سعی می کنم دومین برد فصل را کسب کنم.

سایپا تهران که این روزها حال و هوای خوبی ندارد در هفته ششم لیگ برتر به دنبال دومین برد است و برای رسیدن به این هدف در مریوان به مصاف راه یاب ملل می رود.

از سوی دیگر شاگردان آرش صادقیانی در تیم رهیاب که در هفته پنجم با نتیجه 3 بر 2 مغلوب شهداب یزد شدند، می توانند با غلبه بر سایپا به سومین پیروزی این هفته خود دست یابند.

تیم های هورسان رامسر و شهرداری ورامین در هفته ششم دور رفت میزبان فولاد سیرجان و مس رفسنجان خواهند بود. هورسان بدون شکست میزبان به دنبال اولین پیروزی خود در این رقابت هاست.

شهرداری ورامین که هفته پنجم خود را با شکست مقابل آذربایجان به پایان رساند، امیدوار است مس رفسنجان در خانه شکست بخورد و چهارمین برد را به ثبت برساند.

** برنامه کامل هفته ششم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

رامسر سالن شهیدصدر ساعت 16
هورسان رامسر – فولاد سیرجان

گنبد، سالن المپیک، ساعت 4 بعد از ظهر
شهرداری گنبد – پیکان

یزد اختصاصی تالار شهداب ساعت 16
شهداب یزد – گردنه گرگان

ورامین سالن شهید گل عباسی ساعت 16
شهرداری ورامین – پزشکی رفسنجان

مریوان تالار زاگرس ساعت 16
راهنمای ملل مریوان – سایپا

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16.
لبنیات هراز – آذربایجان ارومیه

اصفهان، سالن 25 آبان، ساعت 17:00.
سپاهان – شهرداری ارومیه
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید