لیگ برتر والیبال نبرد لیدرها در آمل در هفته هشتم


ساعت: 10:59
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909158

هفته هشتم لیگ برتر والیبال چهارشنبه 27 آبان ماه با برگزاری 7 دیدار پیگیری می شود که دیدار تیم های لبینات خراز و پیکان در عامل اول و دوم جدول حساس ترین دیدار این هفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر ایران روز چهارشنبه ۲۷ آبان ماه با برگزاری ۷ دیدار در شهرهای ارومیه، اصفهان، آمل، رفسنجان، یزد، تهران و مشهد پیگیری می‌شود.
اولین ویژگی برنامه های این هفته این است که هیچ بازی معوقه ای وجود ندارد و همه تیم های شرکت کننده با هفت بازی به میدان می روند.

سالن پیامبر اعظم (ص) شهرک آمل میزبان مهمترین مسابقات این هفته است و تیم لبنیات خراز پذیرای هواداران خواهد بود.

نماینده آمل با 7 برد و 20 امتیاز در صدر جدول و پیکان با 5 برد و 16 امتیاز دوم هستند. لبنیات هراز با برد یا باخت در صدر خواهد ماند اما شرایط پیکان به گونه ای است که برای حفظ رتبه دوم محکوم به شکست حریف خارج از خانه است.

تیم شهداب یزد، مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر، این هفته در سالن شاهدیه یزد میزبان باشگاه فوتبال سیرجان ایران است. این دیدار در واقع درگیری ذهنی دو مربی جوان ایرانی والیبال محمدرضا تندروان و سعید رضایی است.
شهداب هم اکنون با 4 برد و 11 امتیاز در رده ششم و فولاد سیرجان با پنج برد و 15 امتیاز در رده سوم قرار دارند. نماینده سیرجان با برد و باخت پیکان مقابل لبنان یک پله صعود می کند اما در صورت پیروزی شهداب بسته به نتایج دیدارهای باقی مانده جایگاه آنها در جدول تغییر می کند.

شاگردان رحمان محمدی راد در تیم خرسان که با 5 برد و 15 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارند، این هفته در خانه والیبال تهران به دیدار پرتقال های سایپا می روند. سایپا روزهای سختی را سپری می کند و با یک برد، 6 باخت و 5 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارد.
تیم پاس گرگان که روز یکشنبه در دیداری معوقه موفق شد رایاب را در مریوان شکست دهد، این هفته در دیگر دیدار خارج از خانه به مصاف شهرداری ارومیه خواهد رفت. گرگانی ها با 5 برد و 13 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و به مصاف نماینده ارومیه می روند که با یک برد و 3 امتیاز در انتهای جدول 14 تیمی لیگ برتر قرار دارند. پاسورهای جوان برای ششمین برد خود در مسابقات این هفته آماده به نظر می رسند.

سالن مهران مشهد میزبان پنجمین دیدار هفته هشتم لیگ برتر مردان خواهد بود که نزدیکترین دیدار هفته از نظر جایگاه دو تیم است که دو تیم نیان الکترونیک خراسان و راهیان نور ملل مریوان مقابل هم قرار می گیرند.
رهیاب با 4 برد و 11 امتیاز هفتم و نیان الکترونیک با 3 برد و 10 امتیاز هشتم است. برنده این مسابقه جایگاه بالاتر و بهتر جدول را به خود اختصاص خواهد داد.

تیم های گتی پسند (3 برد، 9 امتیاز و رتبه نهم جدول) و شهرداری گنبد (3 برد، 9 امتیاز و رتبه دهم جدول) که این هفته در اصفهان به مصاف یکدیگر می روند، از نظر رده بندی با هم مساوی هستند. و این دیدار برای هر دو تیم حساسیت خود را دارد.

تیم مس رفسنجان در دیدار پایانی هفته هشتم لیگ برتر در سالن 9 رفسنجان میزبان ایفارام است. مس با 1 برد و 4 امتیاز در رده سیزدهم و ایفارام با 2 برد و 6 امتیاز در رده یازدهم قرار دارند.

برنامه کامل هفته هشتم لیگ برتر به شرح زیر است:

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – گردنه گرگان

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16:00

گیتی پسند – شهرداری گنبد

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00

لبنیات خراز – پیکان

رفسنجان سالن 9 ساعت 16

مس رفسنجان – ایفارام اردکان

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب یزد – فولاد سیرجان

تهران، سالن والیبال، ساعت 16:00

سایپا – خرسان رامسر

مشهد، تالار مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک خراسان – موتور جستجوی ملل مریوان

دیدگاهتان را بنویسید