لیگ برتر والیبال نبرد سخت سرآمد تیم های آمل/امدیاری 8 برای قهرمانی نیم فصل


ساعت: 14:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910843

صدرنشین لیگ برتر والیبال، لبنیات هراز در هفته دهم مرحله گروهی میزبان پاس گرگان خواهد بود و شاگردان بهروز عطایی برای کسب دهمین برد متوالی خود در میدان سختی به میدان خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دهم مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر باشگاه های ایران چهارشنبه 4 آبان ماه با هفت دیدار در شهرهای آمل، رفسنجان، یزد، تهران، مشهد، مریوان پیگیری می شود. و رشت.

در مهم ترین دیدار این هفته شاگردان لبنیات خراز که با 9 برد و 25 امتیاز در صدر جدول قرار دارند، میزبان پاس گرگان خواهند بود. نماینده گرگان با 6 برد و 16 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و رقابتی بزرگ با دو تیم خرسان و شهداب برای رده دوم جدول دارد.

در مجموع 8 تیم از جدول اول تا هشتم (لبینات، خرسان، پز، شهداب، پیکان، سیرجان، نیان و گنبد) به قهرمانی نیم فصل امیدوارند و این هفته احتمال حضور چهار تیم وجود دارد. از این رقابت تنگاتنگ حذف شوند. تیم نیان الکترونیک یکی از این تیم هاست که با 5 برد و 15 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد.

نماینده مشهد این هفته میزبان مهران پیکان است که با پنج برد و 17 امتیاز در رده پنجم قرار دارد. برنده این بازی امیدهای قهرمانی نیم فصل خود را زنده نگه می دارد.

در دیگر دیدار هفته دهم لیگ برتر والیبال، تیم خرسان رامسر که با نتیجه 3 بر صفر تنها برنده مسابقات هفته نهم بود، میزبان فولاد سیرجان خواهد بود. خرسانی ها با 6 برد و 18 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و فولاد سیرجان با 5 برد و 17 امتیاز ششم است.

شاگردان محمدرضا تندروان در تیم شهداب این هفته میزبان شهرداری ارومیه خواهند بود. شهداب که قهرمان مسابقات نیز می باشد با 6 برد و 15 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد. تیم شهرداری ارومیه که در هفته نهم مقابل صدرنشینان جدول عملکرد خوبی داشت، همچنان با یک برد و 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد و در تلاش برای فرار از این موقعیت است.

تیم سایپا این هفته در سالن فدراسیون میزبان شهرداری گنبد است. نارنجی پوشان با 2 برد در رده دوازدهم و نماینده گنبد با 5 برد در رده هشتم قرار دارند.

مس رفسنجان (یک برد، 5 امتیاز و مقام سیزدهم) و رایب ملا مریوان (4 برد، 11 امتیاز و یازدهم) نیز در بازی های خانگی این هفته به مصاف گیتی پسند و ایفاسرم خواهند رفت.

نمایندگان اصفهان و اردکان با 4 برد در رده های نهم و دهم قرار دارند و در صورت شکست میزبان وضعیت بهتری خواهند داشت.

برنامه کامل هفته دهم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00

سایپا – شهرداری گنبد

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00

لبنیات خراز – گردنه گرگان

رفسنجان سالن 9 ساعت 16

مس رفسنجان – گتی پسند

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب – شهرداری ارومیه

مشهد، تالار مهران، ساعت 16

نیان الکترونیک – پیکان

مریوان تالار زاگرس ساعت 16

رهیاب ملل مریوان – ایفاسرم

رشت، تالار شهدا، ساعت 16:00

هورسان – فولاد سیرجان

دیدگاهتان را بنویسید