لیگ برتر والیبال سپاهان آماده جشن نیم فصل/ قهرمانی آذربایجان با ایده های جدید

ساعت: 11:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793006

لیگ برتر والیبال ایران پس از 17 روز استراحت از فردا (یکشنبه) دوباره آغاز می شود و تیم سپاهان در هفته دوازدهم این رقابت ها در اصفهان به مصاف نماینده سیرجان می رود تا در صورت کسب حتی یک امتیاز، جشن نیمه نهایی را بگیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوازدهم مسابقات والیبال برترین های مردان باشگاه های ایران، جام سردار دلا فردا (یکشنبه 28 آذرماه) با هفت دیدار در اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، پیگیری می شود. رفسنج، گرگان و تهران.

این رقابت ها پس از 17 روز وقفه (11 بر 27 هازارد) به دلیل حضور تیم فولاد سیرجان در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان مجددا آغاز می شود و سپاهان، صدر جدول، میزبان نماینده سیرجان است.
شاگردان رحمان محمدی راد در تیم سپاهان برای پیروزی در نیم فصل تنها به یک امتیاز نیاز دارند و در جدال با فولاد دیگر به دنبال دوازدهمین برد متوالی خود هستند تا یک هفته زودتر نیم فصل را با پرستیژ جشن بگیرند.
فولاد سیرجان مدافع عنوان قهرمانی که با 5 برد و 13 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد برای ارتقای جایگاه خود و کسب ششمین پیروزی خود در این رقابت ها تلاش می کند. بنابراین نبرد فولادی ها در هفته دوازدهم لیگ برتر جذاب خواهد بود.

اما شهرداری ارومیه با 9 برد، 26 امتیاز و رتبه دوم جدول تنها تیم امیدوار به قهرمانی در نیم فصل دوم است که در هفته دوازدهم در سالن غدیر ارومیه میزبان لبنیات هراز خواهد بود. .
شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز که با 7 برد و 19 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند، رقابت تنگاتنگی با پیکان و رهیاب (سوم و چهارم جدول) دارند اما در صورت شکست این هفته ممکن است رتبه پنجم را از دست بدهند. .

از سوی دیگر تیم های پیکان و رهیاب ملل مریوان در دیدارهای خانگی از هفته دوازدهم لیگ برتر به مصاف هورسان رامسر و شهرداری ورامین خواهند رفت.

تیم های شهداب یزد و شهرداری گنبد که به ترتیب در رده های ششم و هفتم جدول قرار دارند، این هفته در بازی های خارج از خانه به مصاف کپر رفسنجان و پاس گرگان خواهند رفت.

تیم آذربایجانی ارومیه (2 برد و 7 امتیاز) که در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود متوقف شد، در آخرین دیدار این هفته لیگ برتر مردان، به مصاف سایپا (3 برد و 10 امتیاز) می رود. با سرمربی جدید و ایده های جدید.

این دیدار یک دعوا است و هر دو تیم برای ارتقای جایگاه خود به دنبال پیروزی هستند تا یکی از جذاب ترین دیدارهای لیگ برتر در سال 1400 باشد.

** برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
اصفهان، تالار 25 آبان، ساعت 15.
سپاهان – فولاد سیرجان

ارومیه تالار گدیر ساعت ۱۵
شهرداری ارومیه – لبنیات هراز

مریوان تالار زاگرس ساعت 16
راهنمای ملل مریوان – شهرداری ورامین

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16
مس رفسنجان – شهداب یزد

گرگان، تالار امام خمینی، ساعت 16.
گردنه گرگان – شهرداری گنبد

تهران خانه والیبال ساعت 16
پیکان – هورسان رامسر

ارومیه تالار گدیر ساعت 18.
آذربایجان ارومیه – سایپا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید