لیگ برتر والیبال سپاهان قهرمان نیم فصل شد

ساعت: 20:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793442

سپاهان در فاصله یک هفته مانده به پایان دور رفت لیگ برتر والیبال قهرمان مقتدرانه نیم فصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امروز (یکشنبه 28 آذرماه) هفته دوازدهم مسابقات والیبال باشگاه های برتر ایران «سردار دلا» با 7 دیدار در شهرهای اصفهان، ارومیه (دو دیدار)، مریوان، رفسنجان پیگیری شد. ، گرگان و تهران.

* سپاهان 3 – فولاد سیرجان صفر
در یکی از حساس ترین و جذاب ترین دیدارهای هفته دوازدهم، سپاهان میزبان همکار فولادی خود بود که برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل، تنها به یک امتیاز نیاز داشت. اما شاگردان رحمان محمدی راد که برای به پایان رساندن تک به تک خود در دور نخست این رقابت ها آمده بودند، با نتیجه 3 بر صفر مقابل فولاد سیرجان با نتیجه 3 بر صفر و 25 بر 21، 25 بر 21، 25 به پیروزی رسیدند. :19 و 25:18 ضمن کسب سه امتیاز کامل بازی. برای ثبت دوازدهمین برد متوالی در کرمانه و پشت سر گذاشتن نیمی از قهرمانی در فاصله یک هفته مانده به دور رفت.
دیدار دو تیم 78 دقیقه به طول انجامید. خضرالله ترابی، بهروز جعفری، محمد محبوب عشق دوست و هادی تیموری به ترتیب به عنوان ناظران فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم این دیدار را تماشا و قضاوت کردند.

* شهرداری ارومیه 3 – ماندرا هراز 2
تالار غدیر ارومیه این هفته میزبان آملی بود. دو تیم ارومیه و لبنیات هراز آمل به مصاف هم رفتند و تیم ارومیه ای محمدرضا تندروان برای کسب مقام دوم نیاز به یک پیروزی دیگر داشت. از سوی دیگر لبنیات هراز که رقابت تنگاتنگی با پیکان و لیدر ملت های مریوان دارد، برای حفظ رتبه پنجم جدول باید در این دیدار پیروز می شد. اتفاقی که البته رخ نداد و در نهایت رالی پنج ست دو تیم با نتیجه 3 بر 2 و امتیازات 25 بر 16، 25 بر 19، 19 بر 25، 23 بر 25 و 15 بر 8 به پایان رسید. به نفع شهرداری ارومیه
در این بازی 137 دقیقه ای امیرحسین اسفندیار بازیکن لبنیات هراز آمل و رحمان داودی بازیکن شهرداری ارومیه در ست چهارم کارت زرد گرفتند.
تیم نظارت فنی و داوری این دیدار را یونس حسن زاده و علی یاوری تشکیل دادند. کیوان عابدزاده و مرتضی حسن علایی نیز داوران اول و دوم این مسابقات بودند.

* پیکان 3 – هورسان صفر
در خانه والیبال تهران اما پیکان بهترین استفاده را از میزبان داشت و در یک بازی یک طرفه موفق شد در سه ست متوالی حریف خود هورسان رامسر را شکست دهد. شاگردان پیمان اکبری در خونه با امتیازهای 25:22، 25:21 و 25:17 موفق شدند.
در این دیدار که 84 دقیقه به طول انجامید نادر انصاری سرپرستی فنی را بر عهده داشت. مهدی نویدی و بهزاد جهانگیری نیز تیم داوری را تشکیل دادند.

* رهیاب ملل 1 – شهرداری ورامین 3
تیم پت فایندر مریوان در هفته دوازدهم لیگ برتر به دیدار تیم کارهنشین شهرداری ورامین می رود. در حالی که پیش از این تصور می شد شاگردان آرش صادقیانی که جزو تیم های جنگنده لیگ برتر هستند با استفاده از امتیاز خانگی به راحتی مقابل تیم یازدهم جدول رده بندی پیروز شوند اما شاگردان شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر یک پیروز شدند. با کسب 25 امتیاز 17، 25 بر 19 و 25 بر 18 میزبان خود را در ست های اول، دوم و چهارم غافلگیر کردند. در این دیدار راه یابل تنها در ست سوم با نتیجه 25 بر 17 پیروز شد.
دیدار دو تیم 115 دقیقه به طول انجامید که در ست اول به بازیکن شهرداری ورامین اخطار بهمن جهاندیده و در ست سوم آرش تقوی بازیکن شهرداری ورامین جریمه شد.
محمدعلی امیدی، مسعود کاری، داوود نافعی و جواد مرآتی به ترتیب نظارت فنی، داوری و داوری بازی را بر عهده داشتند.

* مس رفسنجان 3 – شهداب یزد 1
کپر رفسنجان این هفته میزبان شهداب یزد بود که موفق شد با نتیجه 3 بر یک از سد حریف میانی خود بگذرد. شهداب یزد در این دیدار تنها در ست اول موفق شد 25 بر 18 به ثمر برسد و در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با نتایج 26 بر 24، 25 بر 22 و 25 بر 20 مغلوب مس تن شد.
در این دیدار پرتلاطم که 130 دقیقه به طول انجامید، تیم مس رفسنج در دیدار سوم کارت زرد گرفت. همچنین فدریکو پریرا بازیکن شماره 2 شهداب یزد در ست دوم و امین رضوی بازیکن شماره 18 کوپر رفسنجان در ست سوم کارت زرد گرفتند. مربی تیم شهداب یزد نیز در ست چهارم کارت قرمز گرفت.
نظارت فنی و قضاوت این دیدار بر عهده عسگر درفشکویان و محسن ترابی بود. کادر صادقی و محتبی آسپرگام نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند.

* گردنه گرگان 3 – شهرداری گنبد 1
تیم پاس گرگان در روز بازی خانگی شهرداری گنبد با نتیجه سه بر یک مقابل شهرداری گنبد، تیم هفتم جدول رده بندی (تا پایان هفته یازدهم) و با نتیجه 25 بر 18، 25 بر 19 و 25 بر 23 در ست اول، دوم و چهارم پیروز شد. گنبد در ست سوم نیز با نتیجه 25 بر 21 به گل رسید.
دیدار دو تیم در دقیقه ۱۱۶ برگزار شد که در این دیدار علیرضا عبدی و علی روحافرای بازیکنان پاس گرگان در ست سوم کارت زرد گرفتند.
محمد ابراهیم زاده، مسعود زوگی و سیدمحمدمهدی موسوی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، داور اول و داور دوم تیم نظارت و داور را تشکیل دادند.

* ارومیه صفر آذربایجان – سایپا 3
آذرباطری از ارومیه در آخرین دیدار هفته دوازدهم در حالی میزبان سایپا بود که نماینده ارومیه در تعطیلات با فرهاد نفرزاده سرمربی خود دست از کار کشید تا با رحمان رئوفی به عنوان سرمربی جدید و با ایده های جدید به مصاف سایپا برود. اما حتی این تعویض نیمکت هم کمکی به تیم نکرد تا شاگردان ناصر شهنازی در تیم سایپا با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای 25 بر 17، 27 بر 25 و 30 بر 28 پیروز این دیدار شوند.
این دیدار 98 دقیقه به طول انجامید و بنیامین ایگدری بازیکن سایپا کارت زرد گرفت. کمک مربی ارومیه آذربایجان نیز در ست سوم به دلیل دخالت در داوری کارت زرد گرفت.
یونس حسن زاده و علی یاوری ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. مرتضی اکرمی به عنوان داور اول و امیر شهاب الهی فرد به عنوان داور دوم قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید