قطار سریع السیر لیگ برتر والیبال برای مهمانی در ایستگاه هفتم / لیدرها حرکت می کند

ساعت: 10:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783829

هفته هفتم لیگ برتر والیبال در حالی روز یکشنبه 23 آبان ماه با 7 دیدار پیگیری می شود که تیم های اول تا پنجم جدول به مصاف حریفان خود می روند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هفتم مسابقات والیبال باشگاه های برتر جام سردار دلا فردا (یکشنبه) با برگزاری 7 دیدار در شهرهای گنبد، رامسر، تهران، گرگان، رفسنجانی، مریوان و ارومیه پیگیری می شود.

حساس ترین دیدار این هفته از نظر رده بندی جدول، دیدار دو تیم شهرداری ورامین و پیکان است. هر دو تیم در رده های پنجم و ششم جدول قرار دارند. خواهند گرفت.

شهرداری ورامین در هفته ششم کوپر رفسنجان را شکست داد اما پیکانی ها مغلوب شهرداری گنبد شدند و بازیکنان این تیم امیدوارند با شکست شهرداری ورامین روحیه خوبی در این هفته پیدا کنند.

سپاهان پیشرو این هفته در مریوان بدون باخت در لیگ برتر به مصاف رهیاب ملل می رود و به نظر نمی رسد شاگردان رحمان محمدی راد برای شکست میزبان به مشکل بخورند، هرچند که تیم مریوانی با شکست سایپا در لیگ برتر، انگیزه خاصی برای قهرمانی دوباره دارد. هفته ششم..

شهرآورد ارومیه دیگر دیدار هفته هفتم لیگ برتر والیبال است و تیم آذربایجان که با یک پیروزی و 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد در سالن غدیر این شهر میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود.

شهرداری ارومیه که با پنج برد و 14 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد و در هفته ششم اولین شکست خود را در اصفهان متحمل شد، برای تثبیت جایگاه دوم این هفته محکوم به شکست رقیب خود است.

تیم هراز دیری که با پنج برد و 13 امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد در هفته هفتم لیگ برتر به دیدار کپر رفسنجان می رود. فارغ التحصیلان بهروز عطایی در این دیدار که در سالن روز نهم برگزار می شود برای ششمین پیروزی تلاش خواهند کرد و از سوی دیگر مس برای سومین پیروزی فصل به میدان می رود.

تیم هورسان رامسر که با شکست مدافع عنوان قهرمانی سیرجان فولاد به اولین پیروزی خود در هفته ششم دست یافت و غافلگیر شد، در هفته هفتم در سالن شهیدصدر رامسر میزبان شهداب یزد خواهد بود.

شهداب هم اکنون با 4 برد و 12 امتیاز در رده چهارم و هورسان با یک برد و 5 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند.

در دو دیدار دیگر هفته هفتم لیگ برتر، تیم های شهرداری گنبد و پاس گرگان به ترتیب میزبان تیم های فولاد سیرجان و سایپا خواهند بود.

** برنامه کامل هفته هفتم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:

گنبد، سالن المپیک، ساعت 4 بعد از ظهر
شهرداری گنبد – فولاد سیرجان

رامسر سالن شهیدصدر ساعت 16
هورسان رامسر – شهداب یزد

تهران خانه والیبال ساعت 16
پیکان – شهرداری ورامین

گرگان، تالار امام خمینی، ساعت 16.
گردنه گرگان – سایپا

رفسنجان تالار 9 روز ساعت 16
مس رفسنجان – لبنیات هراز

مریوان تالار زاگرس ساعت 16
راهنمای ملل مریوان – سپاهان

ارومیه تالار گدیر ساعت 16
ارومیه آذرباتری – شهرداری ارومیه
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید