برد پیت به زودی در قطار سریع السیر دیده می شود


ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: 1401/04/01
کد خبر: 1877797

در حالی که «قطار سریع» ماه آینده اکران می شود، همکار برد پیت به عنوان یک نابغه کمدی توصیف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ورایتی، سونی 15 دقیقه از این فیلم کمدی را در کنفرانس شیردهی اروپا در بارسلون به همراه همکار برد پیت در «قطار سریع» پخش کرد.

او در این سریال با بازی آرون تیلور جانسون، برد پیت را یک نابغه کمدی توصیف کرد و گفت که در حین تماشای فیلم با صدای بلند خندیده است.

جانسون که به زودی در فیلم اکشن Speedway ساخته دیوید لیچ در کنار برد پیت بازی خواهد کرد، از این فیلم و بازی برد پیت در آن تمجید کرد و گفت این فیلم تابستانی فوق العاده ای بود.

این بازیگر بریتانیایی گفت: این فیلم تابستانی است که نباید آن را از دست داد. در این فیلم، من براد پیت افسانه ای را به گونه ای دنبال می کنم که تا به حال ندیده اید. او توسط گروهی استثنایی از کارگردانان احاطه شده است، که همگی قاتلان غیرقابل کنترلی هستند که درگیر ماجرایی هستند که از آن اطلاعی ندارند. شما نمی توانید با این فیلم عاشق برد پیت نشوید. او یک نابغه کمدی است.

برد پیت بر اساس کتابی کره‌ای نوشته آیزاک گربه، نقش یک قاتل حرفه‌ای بدبخت را بازی می‌کند که ماموریت نهایی آن مقابله با گروهی از قاتلان نخبه از سراسر جهان در سریع‌ترین قطار جهان در ژاپن است که هر کدام به تنهایی در آن قطار هستند. ماموریت

زاک اولکویچ فیلمنامه این فیلم را نوشته است.

جانسون اضافه کرد که این فیلم در بحبوحه یک بیماری همه گیر ساخته شده است و همه امیدوارند که آن را روی پرده بزرگ ببینند.

در واقع، در زمستان 2020، در اوج اپیدمی تاج، یکی از گروه فیلمبرداری از انجام تست کرون دست کشید و همه به خانه بازگشتند.

ساندرا بولاک، هیرویوکی سانادا و کارن فوکوهارا دیگر بازیگران این فیلم هستند. این فیلم اکران سینمایی خود را از 5 آگوست (14 مرداد) آغاز خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید