کدام بازیگر جایگزین برد پیت در «شهر گمشده» شد؟


ساعت: 08:50
تاریخ انتشار: 91/02/24
کد خبر: 1838596

کارگردانان «شهر گمشده» فاش کردند که قصد دارند در نقشی کوتاه در این فیلم نقش کیانو ریوز را بازی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ «شهر گمشده» یکی از عجایب سال 2022 با توجه به اجاره روی پرده است. لحظات قابل توجهی در فیلم از جمله بازی چشمگیر ساندرا بولاک و چانینگ تیتوم یا سریال اکشن مفرح وجود دارد، اما یکی از نکات جالب این فیلم سریال با بازی برد پیت است که هرچند کوتاه اما خاطره انگیز است. با این حال، سازندگان «شهر گمشده» گفتند که نقشی که برد پیت بازی می کند، تقریباً باید توسط کیانو ریوز بازی می شد.

در شهر گمشده، بولاک به عنوان نویسنده یک رمان ماجراجویی ظاهر می شود که توسط یک میلیاردر عجیب با بازی دنیل رادکلیف ربوده می شود تا بتواند از کمک او برای یافتن گنج باستانی استفاده کند. مردی که از تصویر او برای پوشش کتاب استفاده شده است، آلن با بازی تیتو، سعی می کند نویسنده را نجات دهد و این دو در نهایت موفق می شوند از رادکلیف فرار کنند.

برد پیت در این فیلم نقش جک ترنر را بازی می کند و او یک مزدور است که برای بیرون کردن بولاک و تیتو از جزیره استخدام می شود. بازی شگفت انگیز پیت نقش را بزرگتر از یک نقش کوتاه کرد و او لحظات سرگرم کننده ای را همراه با چندین سریال اکشن برای فیلم داشت.

کارگردانان فیلم، آدام نی و آرون نی، اخیراً در مصاحبه ای فاش کردند که انتخاب اول آنها برد پیت بوده است، اما از آنجایی که فکر نمی کردند او موافق باشد، تقریباً با کیانو ریوز موافق بودند، اما او در حال کار بر روی John Wake 4 بود. در آن زمان، پیت به تازگی کار خود را با بولاک در قطار سریع السیر به پایان رسانده بود و موافقت کرد که به فیلم بپیوندد.

آنها تاکید کردند که ساندرا بولاک به عنوان تهیه کننده تاییدیه پیت را برای ایفای نقش افتخاری در این فیلم دریافت کرده است.

این دو کارگردان به یاد آوردند که انتخاب آنها برای کیانو ریوز نیز به این دلیل بود که می خواستند بولاک و ریوز پس از فیلم “سرعت” دوباره با هم کار کنند.

برد پیت در سال های اخیر بیشتر روی تولید تمرکز کرده و فیلم هایی چون «قلب عادی»، «سلما»، «کسری بزرگ»، «ماشین جنگی» و «پسر زیبا» و «زیرزمینی» را ساخته است.

«شهر گمشده» در 25 مارس اکران شد و اکنون به صورت آنلاین در پارامونت پلاس در دسترس است. این فیلم 68 میلیون دلاری در نهایت 163 میلیون دلار در گیشه فروش کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید