لیگ برتر والیبال بانوان ادامه پیروزی لیدرها در هفته چهارم


ساعت: 17:17
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908431

تیم‌های سایپا و سریک که در رده‌های اول و دوم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارند، در هفته چهارم موفق شدند حریف خود را شکست دهند و به برتری برسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی والیبال، هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران امروز (جمعه 22 آبان) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران، گنبد، یزد و اصفهان پیگیری شد. تیم های سایپا، سریک، پیکان و ذوب آن موفق شدند در هفته چهارم لیگ برتر بانوان حریفان خود را شکست دهند.

تیم وارنای صدیک هدیه در اولین بازی این هفته در اولین بازی خود میزبان سایپا بود و با نتیجه 3 بر صفر مغلوب نارنجی پاشان شد.

دانش‌آموختگان مریم السادات هاشمی با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 15 و 25 بر 10 میزبان خود را شکست دادند تا چهارمین برد خود در این رقابت‌ها را کسب کنند و با 12 امتیاز در صدر جدول باقی بمانند.

شاگردان صدیک گیفتر نیز چهارمین باخت فصل خود را پذیرفتند و بدون برد و امتیاز در قعر جدول رده بندی باقی ماندند.

لیلی توکلی، فاطمه زندی، زهرا شیری و مرضیه ابراهیم زاده به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و مرضیه ابراهیم زاده این دیدار را مشاهده و قضاوت کردند.

در دیگر دیدار این هفته در سالن المپیک گنبد تیم سریک میزبان جهانبین چهارمحال بود و با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست داد.

نماینده گنبد با امتیازهای 25 بر 13، 25 بر 7 و 25 بر 11 حریف خود را شکست داد تا با چهار برد و 11 امتیاز در رده دوم جدول باقی بماند.

جهانبین چهارمین باخت را هم پذیرفت تا با سدیک گیفتار وارنا همچنان تیم های بدون برد در این مسابقات هستند.

زهرا کاویدل و شفیقه احدی ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. معصومه اسماعیل زاده و حوریه رضازاده داوران اول و دوم مسابقات نماینده گنبد و چهارمحال بودند.

در سومین بازی این هفته تیم تولومر در سالن یگانگی یزد میزبان پیکان بود و با وجود میزبانی از این تیم با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد.

یزدی ها در این دیدار با امتیازهای 25 بر 19، 25 بر 12 و 25 بر 13 مغلوب پیکان شدند تا سومین شکست خود را متحمل شوند.

دانش آموختگان فاطمه رشیدی در تیم پیکان نیز در این بازی که 80 دقیقه به طول انجامید، سومین بازی خود را با پیروزی 9 امتیازی به دست آوردند.

کبری رضایی، منصوره خزچین، نرگس افشین و پریسا سلطانی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم در این دیدار به ایفای نقش پرداختند.

تیم تولومر یزد در ست سوم این دیدار با تاخیر کارت زرد گرفت.

در چهارمین و آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بانوان، تیم های ذوب آچان و مس رفسنجان در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند.

ذوب آهن پرافتخارترین تیم این مسابقات در نبرد صنعتی با نتیجه 3 بر یک پیروز شد تا نماینده اصفهان به سومین پیروزی خود دست یابد.

مس رفسنجان ست اول را 25 بر 20 برد اما در ست های دوم تا چهارم با نتایج 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب حریف شد و به یک برد و 3 امتیاز جدول بسنده کرد.

هاجر نجاتی زاده و مهران اشرف ریاحی ناظران فنی و داوری این دیدار بودند. زینب حقی و سمانه اسعدیان نیز قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

تیم های سایپا، سریک، پیکان و ذوب آن در هفته چهارم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر بانوان ایران موفق شدند در دیدارهای این هفته حریفان خود را شکست دهند تا جدول تغییر کند.

تیم سایپا در پایان هفته چهارم با چهار برد و 12 امتیاز در صدر جدول باقی ماند و تیم های سریک و ذوب آن در رده های دوم و سوم قرار گرفتند. در پایان جدول صدیق گفتار از انتهای جدول فرار کرد و جای خود را به یاران جهانبین داد.

نتایج کامل هفته چهارم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

صدیق هدیه وارنا سفر – سایپا 3 (25/16، 25/15 و 25/10)

سری 3 – جهانبین چهارمحال صفر (25/13، 25/7 و 25/11)

طلومهر سفر – پیکان 3 (25/19، 25/12 و 25/13)

ذوب آهن 3 – مس رفسنجان 1 (20 بر 25، 25 بر 19، 25 بر 23 و 25 بر 20)

جدول رده بندی لیگ برتر والیبال بانوان در پایان هفته چهارم به شرح زیر است:

سایپا 4 برد و 12 امتیاز

سری 4 برد و 11 امتیاز

ذوب آهن 3 برد و 10 امتیاز

پیکان 3 برد و 9 امتیاز

مس رفسنجان یک برد و 3 امتیاز

تولومر یک برد و 3 امتیاز

سادیک گاوتر وارنا بدون پیروزی و امتیاز

جهانبین چهارمحال بدون برد و امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید