لیگ برتر والیبال بانوان نماینده یزد و رفسنجان در نبرد انتحاری مقابل لیدرها / انصراف صدیک گفتار از دیدار نهایی

ساعت: 09:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923150

تیم های والیبال پیکان و سریک گنبد که در رده های اول و دوم جدول لیگ برتر بانوان قرار دارند در هفته پایانی مرحله مقدماتی به عنوان تیم های خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند و با توجه به اینکه نمایندگان رفسنجان و یزد چیزی برای از دست دادن ندارند. ، انتظار می رود شاهد رقابتی جذاب و انتحاری باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال ، هفته چهاردهم مسابقات والیبال قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران روز جمعه 9 دی ماه با برگزاری سه دیدار در شهرهای اصفهان رفسنجان پیگیری می شود. و یزد.

دو دیدار مهم این هفته بین مس رفسنجان – پیکان تهران و طلوع مهر یزد – سریک گنبد برگزار می شود که نتایج این دیدارها حریفان مرحله نیمه نهایی این رویداد را مشخص خواهد کرد.

پیکان تهران که با 12 برد و 36 امتیاز در رده اول جدول قرار دارد در هفته چهاردهم میهمان مس رفسنجان خواهد بود و در این دیدار که 18 آذرماه در سالن برگزار می شود شاگردان فاطمه رشیدی. در تیم پیکان تمام تلاش خود را می کنند تا جایگاه خود را حفظ کنند و در نیمه نهایی باید به مصاف تیم چهارم بروند و راه آسان تری برای قهرمانی داشته باشند.

رفسنجانی ها در این دیدار تلاش می کنند جایگاه خود را در رده پنجم حفظ کنند و نتیجه دور رفت مقابل پیکان را جبران کنند اما پیروزی مقابل تیم پرافتخار این رقابت ها سختی های خود را دارد. در اولین دوره لیگ برتر بانوان، دانش آموختگان آسیا پام با نتیجه 3 بر یک مغلوب پیکانی شدند.

در دیگر دیدار مهم این هفته، سریک گنبد در حالی در سالن یگانگی یزد میزبان طلوع مهر خواهد بود که شاگردان نیلوفر خجتی در تیم سریک به دنبال سیزدهمین برد و ارتقای جایگاه خود هستند. گنبدی ها که در این مسابقه قهرمان نیم فصل بود تنها یک امتیاز با تیم برتر فاصله دارد. این تیم در دیدار خارج از خانه خود قصد دارد سه امتیاز بازی را به دست آورد و به عنوان تیم اول در مرحله مقدماتی این رقابت ها راهی پلی آف شود که البته در صورت شکست پیکان در رفسنجان سریک اول خواهد شد.

دیدار دور رفت این تیم ها با نتیجه 3 بر صفر به سود سریک گنبد به پایان رسید و طلوع مهر یزد در این دیدار به دنبال جبران شکست و ارتقای جایگاه خود در جدول رده بندی خواهد بود.

یزدی ها با پنج برد و 15 امتیاز ششم و سریک گنبد با 12 برد و 35 امتیاز دوم هستند.

تیم های ذوب آن و سایپا که به ترتیب در رده های سوم و چهارم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان قرار دارند، در دیگر دیدار هفته چهاردهم در سالن ملت اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

موقعیت های هر دو تیم ثابت است و ذوب آهن با انگیزه انتقام و کسب امتیاز بیشتر در این دیدار خانگی حضور خواهد داشت. اولین دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود سایپا تهران به پایان رسید و تهرانی ها به دنبال تکرار آن پیروزی این بار در شهر اصفهان هستند.

در هفته چهاردهم سه دیدار برگزار می شود و دیدار چهارم به دلیل شرایط جوی به دلیل انصراف صدیک گیفتار وارنا از بازی با جهانبین چهارمحال برگزار نمی شود.

در این شرایط تیم جهانبین با کسب سه امتیاز از باخت فنی حریف به اولین پیروزی خود در هفته پایانی مرحله مقدماتی دست خواهد یافت و با یک برد و سه امتیاز احتمال صعود از انتهای جدول را دارد. به مقام هفتم رسید. صدیق هدیه وارنا با این عقب نشینی و باخت فنی یک پله سقوط کرد و به رده هشتم رسید.

برنامه بازی های هفته چهاردهم مرحله مقدماتی لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

اصفهان، تالار ملت، ساعت 13:00

ذوب آهن اصفهان – سایپا تهران

رفسنجان، سالن 9، ساعت 13:00

مس رفسنجان – پیکان تهران

یزد، تالار یگانگی، ساعت 13

طلوع مهر یزد – سریک گنبد

دیدگاهتان را بنویسید