لیگ برتر والیبال لیگ در ایستگاه میان فصل تمرین می کند/لیدرها در خانه


ساعت: 12:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۰۲
کد خبر: 1919394

هفته سیزدهم و پایانی لیگ برتر مردان یکشنبه 13 دی ماه با هفت دیدار پیگیری می شود که تیم های لبنیات هراز آمل، شهداب یزد و پیکان تهران اول تا سوم جدول در خانه به مصاف حریفان خود می روند. بازی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته سیزدهم و آخرین مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی تیم های برتر مردان باشگاه های کشور، یکشنبه 13 دی ماه با هفت دیدار در شهرستان های گرگان پیگیری می شود. یزد، رفسنجان، آمل، اصفهان، ارومیه و تهران.

تیم لبنیات هراز عامل که در پایان هفته یازدهم قهرمانی نیم فصل خود را قطعی کرده بود، این هفته در تالار پیامبر اعظم (ص) میزبان هورسان رامسر است. فارغ التحصیلان بهروز عطایی می خواهند نماینده رامسر را شکست دهند تا با 13 برد متوالی، نیم فصل خود را به پایان برسانند.

از سوی دیگر تیم هورسان رامسر که در دو هفته اخیر مقابل حریفان خود پیکان و شهرداری ارومیه شکست خورده و از رده دوم جدول به رده پنجم سقوط کرده است، در تلاش است نیم فصل را با برد به پایان برساند. علاوه بر شکست دادن تیم برتر جدول، جایگاه خود را حفظ کند

مدافع عنوان قهرمانی شهداب یزد که در حال حاضر با هشت برد و 21 امتیاز در رده دوم قرار دارد، این هفته در سالن شاهدیه یزد میزبان نیان الکترونیک خراسان خواهد بود. شهدابی ها به دنبال نهمین برد خانگی خود هستند تا انگیزه زیادی برای بازی برگشت که از 20 دی ماه آغاز می شود داشته باشند.

شاگردان حامد صمدی در تیم نیان الکترونیک خراسان که تعداد برد و باخت آن ها برابر با 6 است، به دنبال یک پیروزی دیگر و افزایش تراز پیروزی های خود در پایان دور هستند.

پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان در دور سیزدهم نیز میزبان است و در دیدار خانگی به مصاف شهرداری گنبد خواهد رفت. پیکانی ها در حال حاضر با هفت برد و 24 امتیاز در رده سوم قرار دارند و با برد مقابل نماینده گنبد این توانایی را دارند که در صورت شکست شهداب مقابل نیان به رده دوم صعود کنند.

شهرداری گنبد نیز مانند نیان الکترونیک شش برابر برد و باخت دارد و برای هفتمین برد خود در این هفته تلاش خواهد کرد تا در نیم فصل از رده هشتم به شرایط بهتری صعود کند.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان که با هفت برد و 21 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد، این هفته در اصفهان به عنوان میهمان دوستانه آن شهر حضور دارد. اصفهانی ها نیز با پنج برد و 18 امتیاز در رده نهم قرار دارند و به دنبال ششمین برد خود خواهند بود و امیدوارم با امتیازهای خانگی به هدف خود برسند.

در هشتاد و پنجمین دوره مسابقات لیگ برتر مردان از سال 1401 تیم پاز در سالن امام خمینی (ره) گرگان میزبان نارنجی پوشان سایپا خواهد بود. پاز با هفت برد و 19 امتیاز در رده ششم و سایپا تهران با سه برد و 12 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند.

تیم سایپا فارغ التحصیل عظیم جزید برای ارتقای جایگاه خود در جدول قرار است پاس گرگان را شکست دهد، اما شکست دادن تیم پاس جوان در بازی های خانگی کار ساده ای نیست. این دیدار ششمین دیداری است که جزیده سرمربی تیم سایپا بوده و این مربی والیبال گنبدی تاکنون دو برد (خرسان و گیتی پسند) و سه باخت (ایفاسرم، گنبد شهرداری و مس رفسنجان) را در کارنامه خود ثبت کرده است. نارنجی پوشان او در این هفته به دنبال سومین برد خود خواهد بود.

تیم ایفاسرم اردکان این هفته در سالن غدیر ارومیه به مصاف شهرداری این شهر می رود. نماینده ارومیه در دو هفته اخیر موفق شد نیان الکترونیک خراسان و هورسان رامسر را در دیدارهای خانگی شکست دهد تا دیدار با این تیم برای حریفان کابوسی باشد.

فارغ التحصیلان جهانگیر سید عباسی با وجود دو برد متوالی تغییری در جایگاه خود نداشته اند و با سه برد و 9 امتیاز در انتهای جدول باقی مانده اند اما این هفته اگر برای سومین بازی متوالی فاتح به میدان بروند قطعا وضعیت بهتری خواهند داشت. موقعیت ایفارام اردکان نیز با پنج برد و 15 امتیاز در رده دهم قرار دارد و بازیکنان این تیم برای کسب ششمین پیروزی به میدان می روند.

تیم های مس رفسنجان و رایاب ملا مریوان در دیدار پایانی هفته سیزدهم لیگ برتر مردان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. این دیدار در سالن نهم رفسنجان برگزار می شود و مسی برای چهارمین برد به میدان می رود.

نماینده مریوان با پنج برد و 14 امتیاز در رده یازدهم و مس با سه برد و 10 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند و جدال دو تیم حساس ترین بازی این هفته خواهد بود.

برنامه کامل هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 16

پروال گرگان – سایپا تهران

یزد، تالار شاهدیه، ساعت 16:00

شهداب یزد – نیان الکترونیک خراسان

رفسنجان سالن 9 ساعت 16

مس رفسنجان – شاهراه ملت های مریوان

آمل، تالار پیامبر اعظم (ص)، ساعت 16:00

لبنیات هراز آمل – هورسان رامسر

اصفهان، سالن مخابرات، ساعت 16:00

گتی پسند اصفهان – فولاد سیرجان ایرانیان

ارومیه تالار غدیر ساعت 16

شهرداری ارومیه – ایفارام اردکان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16:00

پیکان تهران – شهرداری گنبد

دیدگاهتان را بنویسید