لیگ برتر والیبال لیدرها در چالش خارج از خانه / مس و سایپا دو قدم تا ناامیدی کامل

ساعت: 13:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۶
کد خبر: 1922896

لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد که در رده های اول تا سوم لیگ برتر مردان قرار دارند در هفته نوزدهم به عنوان تیم های خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند و چالشی جدی برای این مدعیان برتر محسوب می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته نوزدهم مسابقات والیبال قهرمانی برتر مردان باشگاه های کشور روز چهارشنبه 7 دی ماه با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، اردکان، تهران (دو دیدار)، رامسر، مریوان و مشهد پیگیری می شود.

لبنیات هراز آمل، پیکان تهران و شهداب یزد که در رده های اول تا سوم لیگ برتر مردان قرار دارند، این هفته در خارج از خانه به مصاف حریفان خود می روند و چالشی جدی برای این مدعیان برتر محسوب می شود.

تیم راه یاب ملل این هفته در سالن زاگرس مریوان میزبان لبنیات هراز عامل است که با 15 برد و 41 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. نماینده مریوان نیز با هفت برد و 19 امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر 1 به سود نماینده آمل به پایان رسید و فارغ التحصیلان آرش صادقیانی در فکر دیدار برگشت مقابل مریوان سردار جدول هستند اما کار آسانی نیست.

پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر مردان که با 13 برد و 41 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد، این هفته در گرگان به مصاف پاز می رود که با 11 برد و 32 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

این دیدار از نظر جایگاه دو تیم حساس ترین دیدار این هفته محسوب می شود و با توجه به اینکه بازی رفت دو تیم نیز با نتیجه 3 بر صفر به سود پیکان به پایان رسید، بازیکنان جوان تیم پاس برای جبران این شکست به میدان بروید.

سرمربی پاس با اشاره به میزبانی شاگردانش در این دیدار حساس ابراز امیدواری کرد که بازیکنانش با استفاده از فرصت میزبانی پیروز این رقابت ها باشند.

فدراسیون والیبال در هفته نوزدهم لیگ برتر مردان میزبان دو دیدار است که در اولین دیدار تیم های سایپا و مدافع عنوان قهرمانی شهداب برگزار می شود.

سایپا یکی از تیم هایی است که عملکرد ضعیفی در این فصل از رقابت ها داشته و تنها دو قدم با یک ناراحتی کامل برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر فاصله دارد.

نارنجی پوشان سرمربی تیم سایپا در هفته های آینده به شرایط ایده آل می رسد، بنابراین باید منتظر دیدار نزدیک تیم های شهداب و سایپا باشیم. دیدار دور رفت دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود شهداب به پایان رسید.

عظیم جزیده ابراز امیدواری کرد شاگردانش در این بازی رزمی حاضر شوند و نتیجه بازی را به نفع خود رقم بزنند.

شهداب هم اکنون با 13 برد و 36 امتیاز در رده سوم و سایپا با سه برد و 14 امتیاز در رده سیزدهم قرار دارند.

تیم مس رفسنجان با سه برد و 12 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد، این تیم با شرایطی برابر با سایپا روبرو است و دو شکست دیگر برای مس، ناامیدی قطعی برای صعود به جمع 8 تیم برتر خواهد بود.

این تیم این هفته در سالن مهران مشهد میهمان نیان الکترونیک خراسان است و دیدار سختی را پیش رو دارد چرا که نماینده مشهد مصمم به کسب سهمیه پلی آف لیگ برتر مردان است.

حامد صمدی سرمربی نیان معتقد است خراسانی ها باید تمرکز خود را حفظ کنند تا ابتدا در بین 8 تیم پلی آف قرار بگیرند و سپس جایگاه خوبی در جدول به خود اختصاص دهند.

نیان در حال حاضر با 9 برد و 29 امتیاز در رده هفتم جدول قرار دارد و برای تثبیت این جایگاه نیاز به پیروزی در دیدارهای پیش رو دارد.

سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان یکی دیگر از دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر مردان و ایفارام میزبان شهرداری گنبد خواهد بود که دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر یک به سود گنبد به پایان رسید.

ایفاسرم که در هفته هجدهم مقابل پاس گرگان مغلوب شد، با هشت برد و 24 امتیاز در رده نهم قرار دارد و به دنبال برد خانگی است. گمبادی ها که با 6 برد و 18 امتیاز در رده دوازدهم جدول قرار دارند، به دنبال بهبود وضعیت خود و فرار از منطقه قرمز جدول برای کسب سهمیه پلی آف هستند.

تیم فولاد سیرجان ایران این هفته میزبان شهرداری ارومیه است و برای دیدار خانگی خود که از ساعت 18 چهارشنبه 7 دی ماه آغاز می شود، سالن فدراسیون والیبال را انتخاب کرده است.

سیریانیس با 10 برد و 31 امتیاز در رده ششم قرار دارد و نماینده ارومیه با هشت برد و 22 امتیاز در رده دهم قرار دارد. فولادی ها به دنبال یازدهمین برد خود به میدان می روند و یاران جهانگیر سید عباسی که در بازی برگشت شکست نخورده بودند به دنبال نهمین برد خود خواهند بود.

دیدار دور رفت دو تیم با نتیجه 3 بر 2 به سود ارومیه به پایان رسید و سیرکان در اولین گل خود در این دیدار به دنبال جبران آن است.

تیم خرسان رامسر (11 برد، 32 امتیاز و رتبه پنجم جدول) در هفتمین دیدار این هفته میزبان گیتی پسند اصفهان (9 برد، 27 امتیازی و هشتمی) خواهد بود. دیدار دو تیم با نتیجه سه بر صفر به سود نماینده اصفهان به پایان رسید.

با توجه به توانایی های دو تیم و شرایط نزدیک به جدول، این دیدار می تواند یکی از جذاب ترین و پربیننده ترین دیدارهای هفته نوزدهم لیگ برتر مردان باشد.

لیست کامل بازی های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال مردان به شرح زیر است:

گرگان، تالار امام خمینی (ره)، ساعت 15

پروال گرگان – پیکان تهران

اردکان، تالار آیت الله خاتمی، ساعت 15

ایفارام اردکان – شهرداری گنبد

رامسر، سالن شهید صدر، ساعت 15:00

خرسان رامسر – گردنه گتی و اصفهان

مریوان تالار زاگرس ساعت 15

رهیاب ملل مریوان – لبنیات هراز آمل

مشهد، تالار مهران، ساعت 15:00

نیان الکترونیک خراسان – مس رفسنجان

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 15:00

سایپا تهران – شهداب یزد

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 18:00

فولاد سیرجان ایرانیان – شهرداری ارومیه

دیدگاهتان را بنویسید