مناظره حساس سران لیگ برتر والیبال بانوان در تهران/ تلاش سایپا و ذوب آن در بیرون از خانه


ساعت: 09:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917723

در هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بانوان دو تیم سریک گنبد و پیکان تهران در جدالی حساس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته نهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان ایران، جمعه 4 آذرماه با برگزاری چهار دیدار در شهرهای تهران (دو سالن)، رفسنجان و یزد پیگیری می شود.

سریک گنبد در مهم ترین دیدار هفته نهم به مصاف پیکان تهران می رود. دیداری که به گفته فاطمه رشیدی بازیکنان پیکان انگیزه زیادی دارند و تمام تلاش خود را می کنند تا مقابل سریک پیروز شوند تا در بهترین شرایط به پلی آف برسند.

غلبه بر سریک گنبد که تاکنون در تمامی بازی های خود در لیگ برتر شکست نخورده است و در دور اول مقابل پیکانی با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد، اما کار ساده ای به نظر نمی رسد زیرا شاگردان نیلوفر خجتی نیز خواهان پیروزی هستند. حریف هستند و رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ خواهند کرد و به راحتی از صدر جدول تسلیم نخواهند شد.

سریک گنبد با 8 برد و 23 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و پیکان با 7 برد و 21 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

در دومین دیدار سایپا تهران تیم سوم رده بندی به مصاف طلوع مهر یزد می رود. دیدار این دو تیم در دور اول با نتیجه 3 بر صفر به سود تهرانی ها به پایان رسید و شاگردان مریم هاشمی نیز به دنبال برد و ارتقای جایگاه خود در جدول هستند.

طلوع مهر یزد با دو برد و 6 امتیاز در رده ششم جدول قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود در جدول به دنبال برد مقابل سایپا خواهد بود.

در دیگر دیدار هفته دوم دور برگشت لیگ برتر بانوان، مس رفسنجان به مصاف جهانبین چهارمحال می رود، دیداری که تیم پنجم جدول را به مصاف یک هشتمی می برد و شاگردان صبا خسروی در این دیدار می توانند اولین برد خود را در این رقابت ها کسب کنند. لیگ در هشت هفته می پوشند یا نه؟ پیروزی مقابل مس رفسنجان که در دور اول مسابقات با نتیجه 3 بر صفر مقابل جهان به برتری رسید، کار آسانی نیست و مسلما شاگردان آسیا پام در تیم مس به دنبال کسب چهارمین برد و ارتقای امتیازات خود هستند. جدول.

در دیدار فینال ذوب آهن اصفهان که تیم چهارم رده بندی است به مصاف سدیک گیفتار وارنا، تیم هفتم مسابقات می رود. اصفهانی ها در دور نخست با نتیجه 3 بر صفر از سد نیلوفر سرمستنیا گذشتند و در این دیدار امیدوارند با کسب ششمین برد و ارتقای جایگاه خود در جدول. صدیق گفتار به دنبال کسب دومین برد خود در لیگ و افزایش آمار خود خواهد بود و برای رسیدن به این هدف باید بیشتر از گذشته فشار بیاورد.

برنامه بازی های روز نهم لیگ برتر بانوان روز جمعه 4 آذر به شرح زیر است:

یزد، تالار یگانگی، ساعت 13

طلوع مهر یزد – سایپا تهران

رفسنجان سالن 9 ساعت 13

مس رفسنجان – جهانبین چهارمحال

تهران، سالن سیپان، ساعت 13:00

صدیک هدیه وارنا – ذوب آهن اصفهان

تهران، سالن ساپکو، ساعت 13:00

پیکان تهران – سریک گنبد

دیدگاهتان را بنویسید