قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان ذوب آهن با عملکردی رکورددار/ نبرد نفس گیر حریفان به سود تیم آزمون


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904847

هفته دوم لیگ برتر بانوان با برتری تیم های ذوب آچان، مس رفسنجان، سریک و سایپا به پایان رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هفته دوم مرحله مقدماتی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی برترین های بانوان باشگاه های ایران امروز (جمعه 8 مهرماه) با برگزاری 4 دیدار در شهرهای تهران، گنبد، رفسنجان و یزد پیگیری شد. دیدارهای این هفته با پیروزی تیم های ذوب آن، مس رفسنجان، سریک گنبد و سایپا به پایان رسید.

ذوب آهن 3 – صدیق هدیه وارنا صفر
تیم ذوب آهن پرافتخارترین تیم لیگ برتر بانوان در هفته دوم دور مقدماتی در سالن ملت اصفهان میزبان صدیک گیفتار از وارنا بود.
فارغ التحصیلان پریزا بحرینی به مربیگری ذوب آهن در 3 ست با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 14 و 25 بر 6 حریف خود را شکست دادند تا صدیک گیفتار وارنا در 3 ست این دیدار تنها 29 امتیاز کسب کند.
نماینده اصفهان با برد دوم 6 امتیازی شد و به بالای جدول صعود کرد تا نتایج 3 دیدار باقی مانده جایگاه نهایی این تیم را در پایان هفته دوم لیگ برتر بانوان مشخص کند.
ناظران فنی و داوری این دیدار را ناظرین فنودی و طوبی بهپوری بر عهده داشتند.
این دیدار را معصومه اسماعیل زاده و گل تکین مشره به عنوان داور اول و دوم قضاوت کردند.
شاگردان صدیک گفتار با این نتیجه همچنان در قعر جدول رده بندی لیگ برتر بانوان باقی خواهند ماند.

جهان بن چهارمحال صفر – مس رفسنجان 3
در دومین دیدار این هفته تیم بین المللی چهارمحال در سالن تختی شهرکرد میزبان مس رفسنجان بود و در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 18 و 25 بر 18 مغلوب میهمان خود شد تا دومین شکست فصل خود را متحمل شود.
از سوی دیگر مس رفسنجان به اولین پیروزی خود در این مسابقات دست یافت و 3 امتیازی شد.
سهیلا محمد علیزاده، شفیقه احدی، هادیه صابری و پریسا سلطانی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داور، داور اول و داور دوم، نظارت و داوری این دیدار را بر عهده داشتند.

سایپا 3 – طلوع مهر یزد صفر
سایپا در سومین رقابت این هفته در سالن فدراسیون والیبال به مصاف طلوع مهر یزد رفت و با نتیجه 3 بر صفر پیروز شد.
در این دیدار که یزدی ها قصد داشتند بازی را به ست چهارم بکشند، شاگردان مریم السادات هاشمی با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 20 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا تیم سایپا از رده چهارم صعود کند. به مقام دوم در رده بندی رسید.
در این مسابقه لیلی توکلی به عنوان مدیر فنی و فاطمه زندی به عنوان داور حضور داشتند. زینب حقی داور اول و رقیه مصطفوی داور دوم این دوره از مسابقات بودند.

سری 3 – پیکان 2
در آخرین دیدار هفته دوم و در یک بازی رفت و برگشت 140 دقیقه ای دو مدعی عنوان قهرمانی سریک گنبد و پیکان به مصاف هم رفتند که در این دیدار گنبد خونه به خونه موفق شد شاگردان فاطمه رشیدی را در تیم پیکان شکست دهد. .
این مسابقه که اولین بازی 5 ست لیگ برتر بانوان 1401 طی دو هفته گذشته بود با نتیجه 3 بر 2 به سود سریک به پایان رسید. گمبادیس در ست های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 15 بر 10 حریف خود را شکست داد. شاگردان پیکان در ست های اول و سوم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 19 و 25 بر 21 مسابقه را به پایان بردند.
این دیدار اگرچه پیروزی شیرینی برای شاگردان نیلوفر خجتی بود اما گنبدی ها با 2 امتیاز به رده سوم جدول سقوط کردند. در هفته اول سریک با 3 امتیاز اول شد و تیم پیکان دوم شد.
مریم امینی، منصوره هزین، زهرا شیری و راحله اکبرزاده به ترتیب در نقش‌های ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم بودند.

جدول نتایج هفته دوم؛ رکوردهای ذوب
دیدارهای این هفته با پیروزی تیم های ذوب آهن، مس رفسنجان، سریک گنبد و سایپا به پایان رسید تا نماینده اصفهان در صدر جدول قرار بگیرد و رکورد جدیدی را در این فصل از رقابت ها برای خود ثبت کند. ذوب آخان در ست سوم توانست با نتیجه 25 بر 6 صدیق گفتار را شکست دهد و رکورد کمترین امتیاز مجاز در یک ست را به نام خود ثبت کند.
پیش از این و در هفته اول این رقابت ها، تیم پیکان موفق شده بود در دیدار جهانبین با نتیجه 25 بر 9 چهار محال را شکست دهد و کمترین امتیاز دریافتی را به ثبت برساند و این هفته ذوب آهن اصفهان این آمار را بهتر کرد.

نتایج کامل هفته دوم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:
سایپا 3 – طلوع مهر یزد صفر (25/20، 25/20 و 25/22)
جهانبین چهارمحال صفر – مس رفسنجان 3 (16 بر 25، 18 بر 25 و 18 بر 25)
ذوب آهن 3 – صدیق هدیه وارنا صفر (25/9، 25/14 و 25/6)
Serik Dome 3 – Arrow 2 (19 x 25، 25 x 23، 21 x 25، 25 x 19 and 15 x 10)

جدول لیگ برتر بانوان در پایان هفته دوم به شرح زیر است:
ذوب آهن 2 برد و 6 امتیاز
سایپا 2 برد و 6 امتیاز
برد سری 2 و 5 امتیاز
پیکان یک برد و 4 امتیاز
مس رفسنجان یک برد و 3 امتیاز
طلومهر یزد بدون برد و امتیاز
جهانبین چهارمحال بدون برد و امتیاز
سادیک گاوتر وارنا بدون پیروزی و امتیاز

دیدگاهتان را بنویسید