گونه های پیشرو در خانه شکست ناپذیران / بازگشت ستاره جوان درخشان تیم ملی از پنجره

ساعت: 14:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۹
کد خبر: 1783300

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه دیدار تیم ملی لبنان مقابل شاگردان اسکوچیچ به شکست ناپذیری لبنانی ها در خانه در 12 بازی اخیر اشاره کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار تیم های ملی فوتبال لبنان و ایران در آخرین مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر نوشت: سرگروه گروه A اولین امتیاز خود را در تساوی مقابل ایران از دست داد. کره جنوبی. انتظار می رود مصطفی مطر با وجود مصدومیت از ناحیه کتف بتواند بازی کند. با این حال حسن موتوک کاپیتان لبنان به دلیل مصدومیت دیدار مقابل دراگان اسکوچیچ را از دست خواهد داد.

لبنان در 12 بازی اخیر خانگی خود شکست نخورده است و با 5 امتیاز کمتر از ایران در رده سوم گروه A قرار دارد. دراگان اسکوچیچ که مهدی طارمی را به تیم ملی دعوت نکرده است به دلیل مصدومیت نمی تواند از مرتضی پورعلی گنجی، عارف گلمی و علی کریمی استفاده کند.

آخرین تقابل دو تیم به نوامبر 2013 برمی گردد که ایران در مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا 2015 با نتیجه 4 بر یک پیروز شد. تقابل قبلی لبنان و ایران به همان سالی برمی گردد که شاگردان کارلوس کی روش با نتیجه 4 بر صفر پیروز شدند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین علایار صیادمنس را یکی از بازیکنانی معرفی کرد که باید به عملکردش در دو دیدار آینده توجه کرد و درباره او نوشت: با دعوت نشدن مهدی طارمی به دو دیدار ایران در مقدماتی جام جهانی، درها برای یک مهاجم ایرانی دیگر باز است. او توانست جایگاه خود را در تیم ملی تثبیت کند و این ماهیگیر 20 ساله اوست. بازیکنی که در بسیاری از مسابقات دروازه رقبای زوریا لوگانسک را باز کرد و به تیمش کمک کرد تا به رده سوم جدول اوکراین برسد. لیگ برتر.

صیادمنش که فوتبال خود را از استقلال آغاز کرده است، تنها در دو بازی برای تیم ملی ایران به میدان رفته است. با توجه به غیبت طارمی و برتری ایران در گروه A مقدماتی جام جهانی، علایار امیدوار است فرصت بیشتری برای بازی مقابل لبنان و سوریه داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید