تخت جمشید تنها گونه ایرانی این شاه ماهی است. شکست تیم صنعتی

تخت جمشید تنها گونه ایرانی این شاه ماهی است.  شکست تیم صنعتی

گل گهر سیرجان دو، سه سال است که برای جذب یحیی گل محمدی تلاش می کند اما این باشگاه صنعتی باز هم در این موضوع شکست خورده است! پس از جدایی امیر کالا نویی از گل گهر و رفتن او به تیم ملی، مدیران این باشگاه سعید الهویی دستیار کالا نویی را تا پایان فصل به عنوان سرمربی انتخاب کردند. نتایج گل گهر به هیچ وجه این مربی را آزار نداد تا پس از پایان فصل گل گهر از پایان همکاری خود با الهوی خبر داد.

خانواده سیریانی مذاکرات خود را از مدت ها قبل با گزینه های مختلف مدیریتی برای گل گهر آغاز کردند و در نهایت با ماریوس اوزونیدوس سرمربی یونانی به توافق نهایی رسیدند. مذاکرات با این مربی در ترکیه در حال انجام است و او تا پایان هفته به ایران می آید تا امکانات تیم جدیدش را بسنجید.

اوزونیدوس مربی 54 ساله ای است که از سال 2004 تا چند هفته پیش به طور مستمر در تیم های مختلف مربیگری کرده و جالب اینکه او هرگز بیکار نبوده است. او در دوران بازی خود یکی از فوتبالیست های مشهور یونانی بود. اوزونیدوس که در پست مهاجم بازی می کند، سابقه بازی در تیم های بزرگ و 49 بازی ملی و 4 گل برای تیم ملی یونان را در کارنامه دارد. این کهنه سرباز یونانی اندکی قبل از قهرمانی تیم ملی یونان در یورو 2004 در 36 سالگی از فوتبال خداحافظی کرد، در حالی که می توانست به کار خود ادامه دهد و شیرین ترین قهرمانی یونان در فوتبال اروپا را به دست آورد.

سرمربی مورد نظر گلگهار سیرکان به عنوان سرمربی در تیم های بزرگ فوتبال یونان فعالیت داشته و افتخارات مهمی نیز کسب کرده است. او سرمربی تیم های پاناتینایکوس، آاک آتن، آپوئل و غیره که از تیم های مشهور یونانی هستند و همچنین در لیگ رومانی بوده و چندین قهرمانی در کارنامه سرمربیگری خود داشته است. دو سال آخر سرمربیگری اوزونیدوس در خاورمیانه سپری شد، جایی که او مدیریت الفیصلی عربستان را بر عهده داشت و سابقه نیمکت نشینی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز داشت. نکته جالب اینکه این مربی یونانی سابقه همکاری با بازیکنان ایرانی را دارد.

کریم انصاری فرد و مسعود شجاعی در فصل 2015-2016 لیگ یونان شاگردان اوزونیدوس در تیم پانینیوس بودند و از موثرترین اعضای تیم او محسوب می شدند. همچنین سال گذشته اوزونیدوس به عنوان سرمربی الفیصلی عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با فولاد ایران با هدایت جواد نکونام به میدان رفت. فولاد در این دیدار با نتیجه یک بر صفر پیروز شد تا سرمربی یونانی و تیم عربستانی از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

شاید این خبر خوبی برای هواداران پرسپولیس باشد که نگران حضور یحیی گل محمدی در گل گهر سیرجان بودند. به نظر می رسد تنها گزینه پیش روی یحیی گل محمدی سرمربی ایران تنها تیم پرسپولیس باشد. سرمربی یک تیم قهرمانی قطعا قرار نیست مربی تیم های متوسط ​​یا تیم های بی پول و کم امکانات باشد. یحیی گل محمدی می خواهد به تیمی برگردد که برای عنوان قهرمانی بجنگد و طبیعی است که نام این تیم استقلالی نباشد!

سپاهان اصفهان که با خوزه مورایس قرارداد دارد و تراکتور با پاکو خمس ادامه می دهد، علاوه بر این که یحیی گل محمدی سابقه همکاری خوبی با تیم تبریزی ندارد! گل گهر سیرجان نیز با سرمربی یونانی تمام شده و به نظر می رسد یحیی گل محمدی در پرسپولیس بماند و با شرایط فعلی به کار خود ادامه دهد.

دیدگاهتان را بنویسید