لیگ والیبال بانوان در حساس ترین دیدارهای هفته پنجم میزبان باریجاسان و مهرسان است.

ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 1400/08/30
کد خبر: 1785960

هفته پنجم لیگ برتر بانوان روز دوشنبه 31 آذرماه با پنج دیدار پیگیری می شود و تیم های باری اسنس کاشان و مهرسان میزبان حساس ترین دیدارهای این هفته خواهند بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته پنجم مسابقات والیبال باشگاه های برتر بانوان ایران جام سردار دلها فردا (دوشنبه) با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران (دو دیدار)، اصفهان، کاشان و اصفهان پیگیری می شود. یزد .

در اولین دیدار این هفته که از ساعت 14 در خانه والیبال تهران آغاز می شود، تیم سایپا میزبان بانوان ورامین خواهد بود. نارنجی پوشان با 4 برد و 11 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند و نماینده ورامین بدون برد و امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.
به نظر می رسد شاگردان مریم سادات هاشمی در تیم سایپا برای شکست حریف خود در هفته پنجم لیگ برتر بانوان مشکلی ندارند.

تیم ریف اصفهان که بدون برد و با یک امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد، این هفته در سالن امام علی اصفهان میزبان مس رفسنجان است.
مسی ها در حالی به دنبال پیروزی دوم مقابل ریف هستند که شاگردان سعیده جعفری در تیم ریف با استفاده از امتیاز میزبان در این دیدار به اولین پیروزی امیدوارند.

یکی از دیدارهای سرنوشت ساز هفته پنجم لیگ برتر بانوان در کاشان برگزار می شود و تیم باریج اسانس این شهر در سالن هفت مهر میزبان ستارگان فارس خواهد بود.
نمایندگان کاشان و شیراز با 3 پیروزی در رده های سوم و چهارم جدول قرار دارند و مطمئنا برنده این رقابت ها در پایان هفته پنجم جایگاه بالاتری را به خود اختصاص خواهد داد.

تیم ذوب آهن (4 برد و 12 امتیاز) در لیگ برتر بانوان در هفته پنجم جوانان زرتشتی یزد (1 برد و 3 امتیاز) صدرنشین شد. یزدی ها در این هفته کار بسیار سختی مقابل پرافتخارترین تیم این مسابقه دارند و ذوبی ها برای ادامه پیشروی محکوم به از دست دادن میزبان خود هستند.

تیم های مهرسان و پیکان که به ترتیب با 2 برد و 6 و 5 امتیاز پنجم و ششم جدول هستند در دومین دیدار حساس هفته پنجم در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
این دیدار از ساعت 17 در خانه والیبال تهران آغاز می شود و هر دو تیم برای کسب سومین پیروزی خود تلاش خواهند کرد. رتبه پنجم نهایی است، اما ممکن است تیم برنده در نتیجه مسابقه بین باریج اسنس بستگی به ستارگان پرشیا رتبه چهارم را کسب کند.

** برنامه کامل هفته پنجم لیگ برتر بانوان به شرح زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 14.
سایپا – بانوان ورامین

اصفهان، تالار امام علی، ساعت 16:00
ریف اصفهان – عسل رفسنجان

کاشان تالار هفت مهر ساعت 16
اسانس باری – پرشین استارز

راید، تالار یگانگی، ساعت 16.
جوانان زرتشتی – ذوب آهن

تهران، خانه والیبال، ساعت 17.
مهرسان – پیکان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید