میزبان لیگ ملت های والیبال بدون پیروزی اولین رقیب والیبال ایران در هفته دوم / میزبان سد مقابل آسمان خراش ها را شکست


ساعت: 09:52
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877187

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت‌ها به مصاف بلغارستان میزبان این مسابقات در صوفیه می‌رود که شاگردان نیکولای ژیلازکوف، سرمربی بلغارستانی، هفته نخست را بدون پیروزی به پایان رساندند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته دوم لیگ ملت های 2022 در گروه مردان از فردا (سه شنبه 31 خرداد) در بلغارستان و فیلیپین آغاز می شود.

اسلوونی، هلند، آرژانتین، ژاپن، چین، فرانسه، آلمان و ایتالیا 8 تیم حاضر در گروه سوم لیگ ملت ها در هفته دوم هستند که در کوئینسون فیلیپین به مصاف هم خواهند رفت.

در هفته دوم گروه چهارم لیگ ملت‌های صوفیه با تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان به مصاف هم خواهند رفت.

تیم ملی والیبال ایران در اولین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت ها به مصاف بلغارستان میزبان می رود و شاگردان نیکولای ژیلازکوف سرمربی بلغارستانی هفته نخست را بدون پیروزی به پایان رساندند.

تیم ملی بلغارستان در دو دیدار ابتدایی هفته جاری مقابل آلمان و کانادا با نتیجه 3 بر 2 شکست خورد و در 2 بازی مقابل صربستان (3 بر 1) و لهستان (3 بر صفر) شکست خورد و با 2 امتیاز و بدون امتیاز در رده پانزدهم جدول قرار گرفت. با پیروزی 16 تیم به این رقابت ها راه یافتند.

تیم ملی والیبال ایران نیز در دو بازی مقابل استرالیا و چین پیروز شد و با قبول دو شکست از هلند و ژاپن با 6 امتیاز یازدهم شد تا در هفته دوم مقابل حریفان سرسختی قرار گیرد.

تیم ملی والیبال آمریکا که در پایان هفته اول با چهار پیروزی متوالی و کسب 11 امتیاز از حریفان حریف ایران در هفته دوم این دوره از مسابقات است که پنجشنبه دوم تیرماه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. .

برزیل پرافتخارترین تیم داوری لیگ جهانی و لیگ ملت ها است که در پایان هفته اول لیگ ملت های 2022 با 2 برد و 6 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت و کانادا با یک برد و چهاردهم. 2 امتیاز دیگر حریف والیبال مردان ایران هفته دوم لیگ ملت ها است.

برنامه کامل دیدارهای تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌ها به شرح زیر است:

31 ژوئن، سه شنبه: ایران – بلغارستان; ساعت 21:30

پنجشنبه 11 تیر: ایران – آمریکا; ساعت 21:30

جمعه 12 تیر: ایران – برزیل; 18 ساعت

شنبه 13 تیر: ایران – کانادا; 15 ساعت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید