لیگ ملت های والیبال شکست یک طرفه با چشمان بادام خسته / آسمان خراش برابر شد


ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855482

تیم ملی والیبال ایران که در دو بازی ابتدایی هفته اول لیگ ملت ها کمتر از 14 ساعت به میدان رفت، مغلوب ژاپن شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فدراسیون والیبال اعلام کرد، روز ششم و پایانی هفته اول مقدماتی لیگ ملت های 2022 در گروه مردان امروز (یکشنبه 22 ژوئن) با شش دیدار در اتاوا و برزیل پیگیری می شود.

در دومین دیدار امروز گروه اول این رقابت ها در برزیل، دو تیم ملی والیبال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند.

شاگردان بهروز عطایی که هنوز از دیدار با استرالیا خسته شده بودند، تجربه کردند و برای شکست 3 بر صفر ژاپن در این دیدار آماده شدند.

ژاپنی ها در این مسابقه در سه ست متوالی 25 بر 20، 25 بر 14 و 25 بر 19 پیروز شدند تا سومین پیروزی خود در هفته اول را جشن بگیرند.

بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال ایران از میلاد عبادی پور (کاپیتان)، امیرحسین اسفندیار، محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت پور، مهدی جلوه، امیرحسین توه تک و امین ماجاکا در اسماعیلن استفاده می کند.

مرتضی شریفی، اسماعیل مسافر، علی رمضانی، محمدرضا موذن و مهراب ملکی سرخی دیگر بازیکنان ایران در این دیدار بودند که با صلاحدید عطایی به میدان آمدند.

ماساهیرو اسکیتا، یوکی ایشیکاوا، آکیهیرو یامائوچی، یوجی نیشیدا، رون تاکاهاشی، تایشی اونو درا بازیکنان ژاپنی ابتدای مسابقه بودند که در شش منطقه زمین حضور داشتند و توموهیرو یاماموتو لیبروی این تیم بود. هدایت تیم ژاپن بر عهده فیلیپ بلین بود.

داور اول مسوفی تیبور فنلاندی و داور دوم رنه کارینا نومی آرژانتینی بود.

تیم والیبال مردان ایران امروز (یکشنبه 21 خرداد) در دو بازی کمتر از 14 ساعت به میدان رفت و با نتیجه 3 بر یک استرالیا را شکست داد و ژاپن را با دو برد و دو باخت به عنوان قهرمانی هفته نخست لیگ ملت ها به پایان رساند. تا پایان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید