بسکتبال جام ملت های آسیا شروع مقتدرانه آسمان خراش ها در گام اول / فتح شام در جاکارتا!


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882911

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و سوریه با برتری آسمان خراش های ایران به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم‌های ملی بسکتبال ایران و سوریه در دیدار افتتاحیه رقابت‌های بسکتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ اندونزی از ساعت 12:30 امروز (چهارشنبه 22 تیرماه) به مصاف یکدیگر رفتند.

آسمان خراش های ایرانی که پیش از این طعم تلخ شکست از این تیم عربی را چشیده بودند، در کوارتر اول عملکرد متزلزلی داشتند و بارها از حریف خود عقب افتادند، اما در پایان 15 دقیقه ابتدایی در مقابل حریف عقب افتادند. استراحت با نتیجه 22-18.

این روند در کوارتر دوم نیز ادامه داشت و سوری ها از ثانیه های ابتدایی تا سبد ایران بارها توانستند سه گل بزنند اما درخشش بازیکنانی چون حامد حدادی و بهنام لاهری کار را برای اعراب تا پایان 22 بر 20 سخت کرد. موفقیت شاگردان سعید ارمغانی باید در داشبورد وارد شود.

شروع نیمه دوم و کوارتر سوم در واقع آغاز سلطنت پسران ایران بود. این کوارتر با نتیجه یک طرفه 21 بر 12 به سود تیم ملی بسکتبال کشورمان به پایان رسید تا ادامه بازی برای پسران ارمغانی راحت شود و ذخیره 15 امتیازی داشته باشیم.

در کوارتر چهارم بازیکنان تیم ملی ایران با حفظ همان پیشرفت و اعتماد به نفس، اختلاف امتیازات دو تیم، برگ برنده را در دستان ایران قرار داد و در نهایت آسمان خراش های بسکتبال کشورمان در مسابقه شکست خوردند. 15 دقیقه آخر با نتیجه 15:17.بله ادامه دارد

در این مناظره که در نهایت با نتیجه 80 بر 67 به پایان رسید. بهنام لکری با کسب 31 امتیاز به عنوان ستاره بازی و بهترین گلزن انتخاب شد. حامد حدادی نیز در این بازی پاس های زیادی داد و در عین حیاتی بودن در دفاع زیر سبد، نقش انکارناپذیری در این برد داشت.

تیم ملی بسکتبال کشورمان با کسب این پیروزی در اولین گام، در ساعات ابتدایی به صدر جدول رده بندی گروه C رسید تا در نهایت پس از دیدار حساس ژاپن و قزاقستان، تکلیف در جدول پس از اولین روز مسابقات مسابقات مشخص خواهد شد بسکتبالیست های ایران روز جمعه در دیدار بعدی خود به مصاف قزاقستان خواهند رفت.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید