بسکتبال جام ملت های آسیا پایان رویای کسب چهارمین طلای آسیا از سواحل جاکارتا


ساعت: 16:48
تاریخ انتشار: 1301/04/29
کد خبر: 1884465

دیدار تیم های ملی بسکتبال ایران و اردن با شکست و حذف بازیکنان کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ تیم های ملی بسکتبال ایران و اردن از ساعت 15 امروز (چهارشنبه 8 تیرماه) در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های آسیا 2022 در جاکارتای اندونزی به مصاف یکدیگر رفتند تا به دیدار مقدماتی صعود کنند.

اردنی ها که به طرز معجزه آسایی چین تایپه را بردند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند در کوارتر اول مقابل آسمان خراش های ایران به برتری رسیدند و برای ایمان با نتیجه 24 بر 18 تیم ملی کشورمان را بردند.بیاییم نهایت استفاده را ببریم. از بی ثباتی و دست کم گرفتن حریف توسط شاگردان سعید ارمغانی.

با این حال در کوارتر دوم بازی تا حد زیادی مساوی بود و پسران ایران می توانستند بازی را کنترل کنند، اما بدشانسی و دو تابعیتی چند بازیکن کلیدی تیم حریف باعث شد تیم ملی بهتر از 20-20 پیش نرود. در پایان نیمه ابتدا ایران با نتیجه 44 بر 38 حریف خود را شکست داد.

اما در نیمه مربیان و کوارتر سوم نتیجه به سود ملی پوشان کشورمان چرخید. جایی که با تکیه بر درخشش کاپیتان حامد حدادی و پرتاب های درخشان بهنام لاهری، نتیجه 29 بر 20 به سود تیم ملی ایران روی اسکوربورد ورزشگاه شد تا همه چیز تا کوارتر پایانی کشیده شود.

کوارتر آخر برخلاف انتظار با سردرگمی بازیکنان ایران و بی انگیزگی ملی پوشان کشورمان همراه بود تا جایی که حتی اختلاف امتیاز در کوارتر به بیش از 15 امتیاز رسید و در نهایت با نتیجه نهایی به پایان رسید. 76-91 رویای راهیابی به نیمه نهایی و فینالیست شدن بازیکنان کشورمان به پایان رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید