امسال چهارمین مدال طلای خود را در لهستان کسب کردم

ساعت: 12:37
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783604

کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و قهرمان تیراندازی المپیک چه گفت؟

صحبت کاپیتان تیم ملی شمشیربازی و قهرمان المپیک تیراندازی در انتخابات کمیسیون ورزشکاران.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی عابدینی کاپیتان تیم ملی شمشیربازی در حاشیه انتخابات کمیسیون دو و میدانی کمیته ملی المپیک گفت: کمیسیون ورزشکاران یکی از مهمترین کمیسیون های کمیته ملی المپیک است و امیدوارم با حسن رفتاری که دارد، شایسته باشد. افراد انتخاب خواهند شد و می توانند به ورزشکاران ما کمک کنند.”

وی در خصوص اهداف و برنامه های خود برای این انتخابات گفت: در دوره قبل در کمیسیون عضویت داشتم اما وضعیت خوبی نداشتم و باید از طرف خودم عذرخواهی کنم. ما نتوانستیم آنچه را که ورزشکاران نیاز داشتند انجام دهیم. یکی از سوالات شرکت کنندگان بیمه آنهاست و اینکه بعد از قهرمانی باید چه کار کنند. آنها همچنان دغدغه هایی مانند اشتغال دارند. اگر خدای ناکرده دوباره رای بدهم این مسائل را پیگیری می کنیم و دغدغه ورزشکاران را کم می کنیم.

یکی از اعضای تیم ملی شمشیربازی کشورمان درباره مسابقات پیش رو توضیح داد: اکنون علی پاکدامن برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ فرانسه حضور دارد. نزدیک ترین بازی ما جام جهانی است که 24 و 25 ژانویه در گرجستان برگزار می شود.

عابدینی در خصوص اینکه کمیته ورزشکاران تا چه اندازه می تواند در رفع مشکلات ورزشکاران رشته های مختلف کمک کند، گفت: شک نکنید افراد معرفی شده برای دوره جدید با برنامه های خود می توانند مشکلات کودکان را حل کنند. کمیسیون ورزشکاران نیز یکی از کمیته های مهم کمیته المپیک است که متأسفانه در چهار سال گذشته به دلیل برخی علایق کنار گذاشته شد. خدا نکند در این مدت افرادی که وارد کمیسیون می شوند برای رفع مشکلات ورزشکاران اقدام کنند.

* انجمن ها: چهارمین مدال طلای امسال را در لهستان کسب کردم

محمدجواد فروگی قهرمان المپیک تیراندازی در خصوص انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: روند انتخابات به خوبی پیش می رود و امیدواریم نتیجه به نفع ورزشکاران باشد. شاید به دلیل دوران کودکی دوره قبل موفقیت آمیز نبود و امیدواریم در این دوره پیشرفت کنیم.

وی افزود: ساختار اصلی این کمیسیون باید نظارت بر مشکلات ورزشکاران باشد تا مشکلات آنها حل شود. با توجه به حوزه های مختلف، بهتر است منتخبین را ببینید و تصمیم درستی بگیرید تا از رفاه ورزشکاران اطمینان حاصل کنید.

قهرمان المپیک درباره عملکرد خود در مسابقات تیراندازی لهستان گفت: مدال طلای جام جهانی فدراسیون چهارمین طلای امسال من بود و با وجود اینکه در یک رشته به فینال نزدیک شده بودم، نتوانستم پنجمین مدال را بگیرم. امیدوارم در بازی بعدی جام جهانی مصر موفق باشیم.

فروگی در پایان درباره نحوه پرداخت جایزه المپیک گفت: جایزه وزارت ورزش و جوانان بدون مالیات پرداخت شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید