می خواهم آخرین مدال طلای خود را در بازی های آسیایی کسب کنم/ توقع مقامی ندارم و آمدم سر کار

ساعت: 12:40
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783605

قهرمان پرتاب دیسک آسیا، جهان و المپیک گفت: می خواهم پنجمین و آخرین مدال طلای خود را در بازی های آسیایی کسب کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ احسان حدادی قهرمان پرتاب دیسک آسیا، جهان و المپیک درباره انتخابات کمیسیون ورزشکاران گفت: اتفاق زیبایی بود که با وجود قهرمانان گران قیمت اتفاق افتاد و امیدواریم همه اعضای منتخب کمیسیون کار خود را با موفقیت انجام دهند و دیدار داشته باشند. انتظارات به جای ورزشکاران که اتفاق نیفتاد.»

وی افزود: در این کمیسیون می توان کارهای زیادی انجام داد و از جایگاه خوبی برخوردار است. اگر این تیم بخواهد کار کند، می تواند. برنامه های خوبی داشتیم و با کمک مدال آوران در تلاش هستیم برای قهرمانان مسکن و اسکان المپیک فراهم کنیم. رشته های زیادی در تهران وجود دارد که می توان در اختیار ورزشکاران قرار داد.

پرتاب کننده دیسک آسیایی با اشاره به برنامه های خود برای کمیسیون تاکید کرد: یکی از برنامه های من این است که در صورت ورود به کمیسیون این جایزه را به مدال آوران بدهم.

همه شخصیت ها ارتباط های متفاوتی دارند و این طرح در نظر گرفته شده است. اراضی ملی و منابع طبیعی ممکن است متعلق به قهرمانان باشد. اگر دوستان در وزارت ورزش و کمیسیون کمک کنند این کار انجام می شود و دغدغه ورزشکاران برطرف می شود. تمام هدف من همین است و یک کار خوب برای جامعه ورزش بهتر از 10 وعده محقق نشده است.

وی افزود: همه شخصیت ها در دور اول حضور داشتند وقتی 15 پزشک در یک اتاق هستند کار سختی است. هر که کمی انصراف دهد، کار جمع می شود. اگر انتخاب شوم کمک خواهم کرد و اگر نشدم در کمیته حضور خواهم داشت. من انتظار پستی ندارم و سر کار آمده ام.

حدادی با اشاره به اهداف خود گفت: من با پشت سر المپیک مشکل داشتم و چیزهای خوبی را درک نمی کردم اما در بازی های آسیایی اگر اتفاق خاصی نیفتد امیدوارم آخرین مدال و پنجمین طلای خود را به دست بیاورم.

وی در پایان گفت: مصدومیت کمرم در حال درمان است و امیدوارم این مشکل هر چه زودتر برطرف شود تا بتوانیم میدان را به جوان ترها بسپاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید