عسگری مدال طلای بازی های آسیایی خود را به موزه ورزش ملی اهدا کرد


ساعت: 13:55
تاریخ انتشار: 04/12/1401
کد خبر: 1880533

فریبرز عسکری با حضور رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک مدال طلای خود را از بازی های آسیایی به موزه ورزش ملی تقدیم کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، صبح امروز با حضور رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و طاهر طاهریان نایب رئیس این کمیته، فریبرز عسکری مدال طلای خود را از بازی های آسیایی 1994 هیروشیما اهدا کرد. تکواندو موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک.

در این جلسه رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، خانم طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی مشاور رئیس کمیسیون المپیک و قهرمانان حضور داشتند. امور، سپیده گیلجانی مقدم، رئیس موزه ورزش ملی، بازی های المپیک و پارالمپیک و مهرداد برزگریان، معاون اجرایی موزه ملی ورزش در محل کمیته ملی المپیک، فریبرز عسکری، چ. مربی و قهرمان سابق تیم ملی تکواندو مدال طلای خود را از بازی های آسیایی 1994 هیروشیما به موزه ملی ورزش، بازی های المپیک و پارالمپیک اهدا کرد.

صالحی امیری در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات فریبرز عسکری در جهت رشد و اعتلای تکواندو در کشور و دیگر قهرمانان و افتخارآفرینان این رشته از وی به عنوان یکی از اساتید اخلاق تکواندو در یک کشور نام برد.

وی تصریح کرد: موزه ملی ورزش متعلق به ملت بزرگ ایران و جامعه ورزش کشور است و مردم با دیدن جام ها، مدال ها و سایر کمک های قهرمانان خود در این موزه به فرزندان خود افتخار می کنند.

طاهر طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن تبریک کسب عنوان نخست تیم ملی تکواندو بانوان در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: تکواندو همواره در عرصه های بین المللی افتخار آفرینی کرده است و بانوان آن نیز در کنار آن باعث افتخار کشورمان شده اند. تیم ملی مردان

در نهایت فریبرز عسکری با اشاره به سوابق قهرمانی و مربیگری خود، مدال طلای بازی های آسیایی 1994 هیروشیما را به موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک اهدا کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید