می خواهم مدال طلای بازی های آسیایی را با جوایز در ویترین خود بگذارم / برای حضور در هانگژو سخت تلاش خواهم کرد

ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799637

استعدادهای خوب زیادی در اردوی تیم ملی حضور دارند.

یکی از اعضای تیم ملی ووشو بانوان ایران گفت: امیدوارم بتوانم مدالی که در کارنامه ام خالی است را کسب کنم و طلای بازی های آسیایی را در ویترین جوایز خود قرار دهم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو ; شهربانو منصوریان، ملی پوش ووشوی ایران درباره شرایط نهایی اردوی تیم ملی گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در اردو داریم و همه چیز طبق نظم در حال انجام است. ووشوکاران در اولین اردوی پس از آن در مسابقات مقدماتی عملکرد بسیار خوبی داشتند. در واقع استعدادهای خوب زیادی در اردو وجود دارد و این نشان می دهد که کار سختی در پیش داریم.

وی گفت: دو هفته در اردو خواهیم بود و با جدیت همدیگر را امتحان خواهیم کرد. می دانم با توجه به نفرات حاضر در اردوی تیم ملی برای اعزام به بازی های آسیایی کار سختی دارم. البته امسال بیشتر از هر سال دیگری تمرین کردم. در دوره های قبل فقط در دوران سربازی برای بازی های آسیایی تمرین کردم اما برای این دوره به طور منظم تمرین می کنم.

منصوریان افزود: روزی دو جلسه تمرین دارم و به چیزی جز کسب افتخار و برافراشتن پرچم ایران در هانگژو فکر نمی کنم. تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیفتد. فدراسیون در این مدت عملکرد خوبی داشت و برای رویدادهای مختلف از جمله لیگ و قهرمانی کشور برنامه ریزی بسیار خوبی انجام داد و نسبت به دوره های قبل قدرتمندتر به نظر می رسید.

بانوی پرافتخار ووشوی ایران در پایان گفت: این سوالات نشان می دهد که فدراسیون برنامه محور است و امیدوارم این گونه برنامه محور و حمایتی که وجود دارد مربوط به درخشش ووشوکاران در بازی های آسیایی باشد. می توانم مدالی را بگیرم که در کارنامه ام خالی است.» و طلای بازی های آسیایی را در ویترین جوایزم بگذارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید