کوراش یکی از امیدهای بی شک ما برای کسب مدال از بازی های آسیایی هانگژو خواهد بود


ساعت: 18:17
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1808192

این رشته را می توان با رشته هایی مانند ووشو و کشتی ترکیب کرد

رئیس کمیته ملی المپیک در بازدید از اردوی تیم ملی کوراش گفت: کوراش یکی از امیدهای بی شک ما برای کسب مدال از بازی های آسیایی هانگجو خواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت آکادمی ملی المپیک، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر نصراله سجادی مشاور ارشد رئیس کمیته ملی المپیک، پیمان فهری رئیس رصدخانه تیم ملی و رئیس کمیته ملی المپیک کاروان بازی های آسیایی هانگجو، امیر صدیگی رئیس فدراسیون ووشو، بختیاری دبیر فدراسیون ووشو و جمعی از مدیران کمیته ملی المپیک و آکادمی از اردوی تیم ملی کوراش در آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.

رضا صالحی امیری با ابراز خرسندی از حضور بازیکنان کوراش خطاب به مسئولان، بازیکنان و کادرفنی این تیم گفت: من شخصا معتقدم کوراش با نتایجی که در گذشته کسب کرده است، اما به امید خدا و عزم، اراده و جدیت «عزیزان من، درخشش بازی های آسیایی، هانگژو نگاهش را نسبت به خودش تغییر داد تا به سمت فدراسیون حرکت کند.

وی از زحمات سیدیکی رئیس فدراسیون ووشو به عنوان مدیری جوان، خوش فکر و با انگیزه تقدیر کرد و گفت: پیش بینی های خوبی در ستاد بازی های آسیایی و المپیک انجام شده است. که ورزش کوراش می تواند با مدال آوری در بازی های آسیایی سال آینده در کنار رشته هایی مانند ووشو، کشتی و … یکی از معتبرترین رشته ها باشد.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اینکه تمامی امکانات و تجهیزات آکادمی ملی المپیک در اختیار شما و سایر رشته های ورزشی است، گفت: از حضور کوراش در بازی های آسیایی و سایر مسابقات مهم این رشته ورزشی بسیار مفتخرم. امیدوارم.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید