ما از تشکیل تیم های ملی “ب” حمایت می کنیم/ لیست بازی هانگژو باید برای کسب مدال پیش بینی ما را محقق کند.


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807111

برگزاری پنجمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگژو

رئیس کمیته ملی پارالمپیک هانگژو در پنجمین نشست ستاد بازی های پاراآسیایی هانگزو گفت: از تشکیل تیم های ملی در دسته B حمایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پنجمین نشست بازی‌های پاراآسیایی هانگجو 2022 به صورت حضوری و با وبینار برگزار شد.

در این جلسه که با حضور برخی از اعضا به صورت آنلاین برگزار شد، خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک با تاکید بر سیاست کیفی اعزام، گفت: مدال داشته باشید. البته برخی از ورزشکاران در آستانه کسب مدال هستند و به اردو دعوت می شوند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایج خوبی که ورزشکاران جوان در بازی های پاراآسیایی جوانان بحرین کسب کرده اند، پیشنهاد می شود تیم های ملی ب با حضور بهترین ورزشکاران جوان تشکیل شود و برنامه های حمایتی برای آنها در نظر بگیریم. “

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت: در لیست بلندبالای بازی های هانگزو افرادی حضور دارند که پیش بینی ما از کسب مدال را محقق می کنند. متاسفانه لیست هایی که از فدراسیون ها دریافت کرده ایم با تعریف و درخواست فاصله زیادی دارد و نیاز به بررسی توسط فدراسیون ها دارد.

حسروی وفا تاکید کرد: موضوع دوپینگ برای فدراسیون های جهانی بسیار مهم است و انتظار دارند اطلاعات دقیقی از محل حضور و تمرین ورزشکاران داشته باشند. به همین دلیل باید با نهادهای بین المللی همکاری لازم و مورد انتظار را داشته باشیم زیرا در غیر این صورت ممکن است ورزشکاران طلایی ما نیز محروم شوند.

غفور کارگری نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک ادامه داد: مسئولیت ارزیابی عملکرد بازی های پاراگوئه هانگژو را به دکتر علی افروزه که مسئولیت دبیرخانه ارزیابی پارالمپیک 2020 توکیو را نیز بر عهده داشت، محول کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: نظارت عمومی بر عهده دکتر افروزه است و نظارت فنی، فرهنگی و مدیریتی که تخصصی است به صورت جداگانه انجام می شود و در واقع نظارت عمومی شامل نحوه انجام نظارت تخصصی خواهد بود.

سعید سلگی، مدیر فنی کمیته ملی پارالمپیک نیز گزارشی از شرکت کنندگان در آخرین اردوهای آماده سازی بازی های 2022 هانگژو، فهرست بلندبالایی از ورزشکاران و کادر فنی و تعداد ورزشکاران بر اساس اولویت های مدال ارائه کرد.

در پایان این نشست، دکتر محمد تابه، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک گفت: فدراسیون ها باید تمرکز لازم را روی راهنمای انتخاب ورزشکاران 2022 هانگژو که راه انتخاب بازی های پارالمپیک 2024 پاریس است، داشته باشند. این راهنماها در صفحه اول وب سایت کمیته ملی پارالمپیک قرار دارند.

وی تاکید کرد: از فدراسیون ها درخواست می شود گزارشی از روند آماده سازی و برنامه ریزی به کمیته ملی پارالمپیک و امکان سه ماه آینده در ماه های مارس، آوریل و می ارسال کنند که فرصت حضور در هانگژو و همچنین در برخی موارد پاریس 2024 است. خوب، آن را نادیده نگیرید


2360f1a1 e106 4e6d a0ba 79b732168600 خبر خاکستری

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید