فدراسیون ها و ورزشکاران شانس خود را برای کسب مدال به کمیسیون ارائه می کنند / بازدید از اردوها به معنای حضور در هانگژو نیست

ساعت: 14:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799188

در چهارمین جلسه ستاد بازی های پاراآسیایی مطرح شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت که صرف دعوت از اردوهای آموزشی الزامی برای اعزام بازی ها به هانگژو ایجاد نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک؛ چهارمین جلسه ستاد پارالمپیک هانگجو 2022 در کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی اوفا رئیس کمیته ملی پارالمپیک و با حضور سید محمد شروین اسبقیان رئیس انجمن جانبازان شبها پروودا دبیر کمیسیون اجرایی مدیران بین المللی، فنی، مالی و روابط عمومی کمیسیون و نمایندگان فدراسیون های شرکت کننده در بازی ها.

در این جلسه مدیر واحد فنی کمیته ملی پارالمپیک گزارشی از دیدارهای فنی برگزار شده با فدراسیون ها با نمایندگان بازی های پاراآسیایی 2022 هانگژو و بر اساس این جلسات و همچنین پیش بینی مدال آوری ارائه کرد. شانس برنامه حمایت مشترک از اعزام های کمیته اعلام و مورد بحث و بررسی قرار گرفت و آخرین اطلاعات به دست آمده از این بازی ها نیز توسط واحد بین المللی ارائه شد.

خسواری وفا، رئیس کمیته ملی پارالمپیک نیز گفت: از فدراسیون ها خواسته شده است تا پیشنهادات خود را در مورد تعداد روزهای برنامه ریزی شده برای اردوهای آماده سازی بازی های 2022 هانگژو به کمیسیون ارائه کنند.

وی افزود: از فدراسیون های مربوطه می خواهیم برای ورزشکارانی که شانس طلایی در بازی های پاراآسیایی هانگجو دارند برنامه ویژه ای ارائه دهند و کمیسیون بر اساس برنامه های دریافتی از این ورزشکاران حمایت خواهد کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امکان دعوت از چند مربی برای اردوهای پیش رو وجود دارد، لازم به ذکر است دعوت به اردوها به تنهایی نیازی به اعزام بازی ها به هانگزو ندارد.

حسروی وفا در پایان گفت: از سایر فدراسیون هایی که حوزه جانبازان و معلولین را تحت پوشش قرار داده اند تقاضا داریم امکانات لازم را برای ورزشکاران دارای معلولیت فراهم کنند و به کفایت زیرساخت ها برای حضور ورزشکاران دارای معلولیت در بازداشتگاه توجه ویژه ای داشته باشند. اردوگاه ها.” به.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید